Nieuws

Klantenservice Zilveren Kruis

zondag, 26-11-2017  

Ieder jaar is het weer de vraag of jij nog goed zit bij je eigen zorgverzekering of dat je beter over kunt stoppen. Via de klantenservice van Zilveren Kruis kun je snel achterhalen of deze verzekeringsmaatschappij voor jou een goede optie zou zijn! We hebben in Nederland tegenwoordig veel keus op het gebied van zorgverzekeringen. Aan een kant is dat natuurlijk fijn, want dat betekent dat er ook daadwerkelijk iets te kiezen valt. Aan de andere kant heeft het als nadeel dat je ook uit zoveel opties een keus moet maken dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Hoe weet je nu welke maatschappij voor jou de beste keus is en welke variant je dan van hen moet kiezen? Met behulp van de klantenservice van Zilveren Kruis kun je erachter komen of zij voor jou de juiste keus zijn. Natuurlijk kun je online al veel informatie over hun producten vinden en iedere verzekeraar moet vanuit het basispakket hetzelfde vergoeden. Maar welk aanvullend pakket is nu bijvoorbeeld voor jou de juiste keus? Wat vergoeden ze dan wel of niet? Dit soort zaken kun je gerust voorleggen aan de medewerkers van de klantenservice bij Zilveren Kruis. bekijk snel de website http://deklantenservice.nl/bedrijven/zilveren-kruis-achmea-contact/ voor het nummer.

Klantenservice Zilveren Kruis voor verzekerden

Natuurlijk staat de klantenservice van Zilveren Kruis niet enkel open voor mensen die willen overstappen of die erover nadenken om over te stappen. Ook als je eenmaal bij hen een verzekering afgesloten hebt, kan het zijn dat je graag contact met hen wilt hebben. Dit kan om uiteenlopende redenen zijn. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat jij gaat verhuizen en dat jij je nieuwe adresgegevens aan hen door wilt geven. Of je bent van bank veranderd en je wilt een nieuw banknummer doorgeven voor de afschrijving van je maandelijkse premie. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice van Zilveren Kruis als je bijvoorbeeld een vraag hebt over het indienen van een zorgnota die je ontvangen hebt. Moet jij naar het ziekenhuis en krijg je te maken met een lange wachtlijst? Dan loont het ook zeker de moeite om te vragen of zij hierin iets voor jou kunnen betekenen. In sommige gevallen kunnen de medewerkers van de klantenservice bij Zilveren Kruis ervoor zorgen dat jij eerder terecht kunt of zij kunnen jou verwijzen naar een ander ziekenhuis waar een veel kortere wachtlijst bestaat. Wat je vraag ook is, zij staan graag voor jou klaar!

Chatten, mailen, schrijven, bellen

Wil jij in contact komen met de klantenservice van Zilveren Kruis, dan heb je hiervoor verschillende opties. Je kunt kiezen voor:

  • het schrijven van een brief
  • het gebruik maken van de livechat op hun website
  • het sturen van een mail
  • het plegen van een telefoontje

Iedereen heeft natuurlijk zo zijn of haar eigen voorkeuren wat betreft manier van contact opnemen en het moet ook gezegd worden dat jouw specifieke situatie hierbij ook een rol speelt. Ben je overdag aan het werk en ben je dan niet in de gelegenheid om te bellen, dan kan een mail sturen handiger zijn, omdat je dit op ieder moment van de dag kunt doen. Wil je wel bellen met De Klantenservice van Zilveren Kruis, dan is het goed om te weten dat zij verschillende telefoonnummers hebben voor verschillende zaken en dat je met een keuzemenu te maken krijgt als je hun belt. Op de handige website genaamd De Klantenservice kun je de juiste telefoonnummers vinden en bovendien het volledige menu helemaal uitgeschreven. Zo ben je goed voorbereid op het moment dat je een telefoontje wilt gaan plegen naar de klantenservice van Zilveren Kruis!

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.