Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
17 Mei 2012, 06:17:30
Door het Raam Forum
Uittredingen
Ervaringen met uittredingen
Uittreding?
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
Auteur
Topic: Uittreding? (gelezen 270 keer)
roy382
Newbie
Uittreding?
«
Gepost op:
26 Januari 2012, 20:38:29 »
Hallo allemaal,
Heb er wel al een idee over van wat dit was, maar bent benieuwd wat jullie denken want sommige dingen twijfel ik een beetje.
Graag wil ik meer duidelijkheid miss kunnen jullie me helpen
Gisternacht stapte ik in bed en ik was wel moe, ik voelde goed een energie bij mijn hoofd leek wel , ik zat goed ineen gedoken in mijn dekens dat geeft een soort van veiligheids gevoel voor mij en alsof energien niet bij me kunnen komen.
Na een tijdje gedraaid te hebben. Sliep ik ineens volgensmij -ik denk half 11 -,
toen het volgende moment werd ik alweer wakker met mijn ogen dicht ,
( Ik had niet het idee dat ik in een slaapverlamming zat)
Ik lag gewoon rustig tot ik ineens merkte dat mijn hand/arm anders voelde het leek wel alsof ik het had opgetild , het voelde apart aan en begon te beseffen dat het me astrale arm was dat ik aan het bewegen was,
Toen ineens begon mijn lichaam te tintelen ( ik d8 Aha oke dan) en toen zakte het weer af maar door te denken dat ik wel is het astrale wou bezoeken en te denken *I am a spiriutal being* begon het weer te tintelen tot best wel heftig , hierbij probeerde ik mijn arm naar de andere kant te beweging en me om te draaien , dit ging best makkelijk ik dacht ik rol gwn mijn bed af en ik voelde mij mijn bed afrollen.- vanaf nu lijkt het meer een herinering - ik wilde volgensmij niet naar het bed kijken omdat ik bang was dat ik mezelf zag liggen en mijn zichtveld was wazig en slecht.
Vanaf nu werd het volgensmij een droom ofzo volgensmij lucide met gezichtveld helder:
Want op het andere moment stond ik in mijn eigen kamer ,
Wel was de omgeving anders , Ik was in die droom nog in overtuiging dat ik
was uitgetreden , Ik had allemaal rare kleding aan waar ik niet over bezit in het fysieke leven en ik trok het meeste rare uit ik hield wel wat aan, want ik dacht als iemand me ziet zien ze mischien die kleding dingen zweven. (ik had geen besef van fysieke lichaam denk?)
In die kamer deet ik meteen alle gordijnen dicht zodat niemand erdoor zou kunnen kijken en ik deet mijn kamer deur open en stond in de gang - die gang ook andere omgeving maar komt wel overheen met wat ik in het fysieke leven heb- en ook in deze gang deet ik het licht aan en alle gordijnen dicht , Toen was ik van plan om terug te gaan maar stond plots stil , want ik d8 als ik ben uitgetreden dan is het toch niet mogelijk dat ik de lichtschakelaar aanklik en deuren open en gordijnen dicht doe?
Paar seconden daarna- het volgende moment was ik ineens weer wakker , bleef effe liggen keek op de klok - kwart voor 12 ofzo- ging naar de wc en naar effe draaien viel ik gelukkig inslaap.
Nu was de droom ongeveer bijna even bewust volgensmij als het proces van het uittreden
Hoe komt het dat ik al vaak bewuste pogingen heb gedaan maar dan ging niets vanzelf en nu ineens dit heb waar het heel simpel bleek te gaan, ik had vanmiddag *door de nacht* open geslagen en stuite op de doezelfase* en hypnagoog* enz ik denk dat ik dit met mijn ervaring ook overheen kan komen? Ik heb trouwens ook nooit eerder die tintelingen gevoeld
Ik hoop dat dit mischien een begin is voor mij met uittredingen
Voor reacties neem jullie tijd
Groetjes Roy
«
Laatste verandering: 26 Januari 2012, 20:49:31 door roy382
»
Koen
Global Moderator
Hero Member
Re: Uittreding?
«
Antwoord #1 Gepost op:
27 Januari 2012, 09:43:25 »
Roy,
het lijkt me wel een uittreding die je had. Vooral omdat je zei dat je van je bed afrolde en niet durfde te kijken naar de plaats waar je lag.
Waarom lukt het nu min of meer spontaan ? Dat komt omdat je nu mentaal veel bezig bent uittredingen, en pogingen doet om zelf bewust uit te treden. Daarmee breng je jezelf in een 'mindset' die het mogelijk maakt spontaan dingen te beleven, zoals je hier beschrijft, alsook de tintelingen.
Verder had ik nog graag een paar zaken verduidelijkt :
- Tijdens uittredingen is het best mogelijk dat je je plots op een andere plaats bevindt. Is gewoon een overgang naar een andere sfeer.
- Het is volkomen normaal dat de omgeving tijdens een uittreding in mindere of meerdere mate er anders uit ziet dan in werkelijkheid. Wat je ziet is niet de fysieke werkelijkheid maar de astrale sfeer waarin je je bevindt.
- De gordijnen en de lichtschakelaars kan je tijdens een uittreding aanraken en kunnen aanvoelen als vaste voorwerpen. Je bevindt je immers in een astrale sfeer, en voelt niet de fysieke lichtschakelaars en gordijnen.
- tijdens een uittreding komt het vaak voor, zeker in het begin, dat je wazig ziet, of zelfs helemaal niets ziet. Dit kan je proberen te verhelpen met een commando 'helderheid nu'.
Liefs - Koen
Love and understanding - Koen
roy382
Newbie
«
Antwoord #2 Gepost op:
04 April 2012, 14:53:51 »
Hoi,
Koen bedankt voor je reactie.
Ik heb de laatste tijd niet meer ergens op gereageerd maar heb de site nog steeds regelmatig gevolgd,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik kort na mijn laatste bericht 2 korte ervaringen heb gehad dat wanneer ik ging slapen, tijdens het slapen bewust ben geworden dat ik op mijn bed lag maar kon niks zien , hoe ik wel ervaarde dat ik tintelingen kreeg en hoe ik ervaarde hoe mijn astrale lichaam omhoog zweefde , daar een paar seconde bleef hangen en daarna weer naar beneden zweef en hoe ik het gevoel ervaarde hoe mijn astrale lichaam weer klik zei met mijn fysieke lichaam. Ik heb hierin niet echt initiatiefen genomen maar me gewoon laten gaan en de dingen gebeurden vanzelf en genietend van de ervaring.
Daarna hoopte ik natuurlijk dat ik meerdere keren als dit zou gaan ervaren.
Jammer genoeg geen succes ik had langer dan een maand geen dromen meer en niks bijzonders ervaard , gelukkig deze laatste week heb ik een aantal dromen gehad , waar ik niks tot besef kreeg dat het een droom was. dus niks lucide.
Ik heb ook deze week een aantal keren voor dat ik ging slapen aan een soort meditatie gedaan ,gewoon op mijn eigen manier lekker ontspannen met een lekker muziekje op en mijn hoofd leeg maken. Ik vraag me af of dit geholpen zou kunnen hebben bij mijn dromen.
Ik heb eigelijk intussen de laatste tijd minder bezig gehouden in bewust uittreden, omdat ik steeds op hetzelfde punt blijf haken. Maar meer gehoopt of er mischien iets spontaans tegemoet zou komen in mijn slaap.
Mischien was dit beetje onnodig om te posten maar toch, het is goed om er over te praten ik vroeg me gewoon af wat jullie er van zouden vinden , denk je dat ik er meer mee bezig moet zijn? of iets anders kan doen of ergens initiatief in nemen?
Groetjes Roy
Frank
Jr. Member
«
Antwoord #3 Gepost op:
05 April 2012, 22:57:39 »
Citaat van: roy382 op 04 April 2012, 14:53:51
Mischien was dit beetje onnodig om te posten maar toch, het is goed om er over te praten ik vroeg me gewoon af wat jullie er van zouden vinden , denk je dat ik er meer mee bezig moet zijn? of iets anders kan doen of ergens initiatief in nemen?
Nee joh, niets is onnodig wat betreft het posten van je ervaringen hier. Mijn motto is "Komt wat komt" en verder leef ik mijn leven zoals ik denk dat het het beste is. De astrale ervaringen zie ik eigenlijk als een soort kijkje op later, op wat de toekomst me biedt na dit aardse bestaan.
Frank
Pagina's:
[
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Uittredingen
-----------------------------