Hey iedereen,
Het is all een tijd geleden dat ik op deze site ben geweest, maar heb de site wel in de gaten gehouden. Toen ik deze discussie voorbij zag komen, moest ik even antwoorden.

Om te beginnen vergaat de wereld niet in 2012. De zin:" Its the end of the world " is incompleet. "Its the end of the world,
as we know it.". Dit kleine stukje wordt zo vaak vergeten, maar is erg belangrijk. De gebeurtenissen rond 21-12-2012, hebben te maken met de gehele reden waarom wij hier in eerste instantie zijn. Ik zal daarom eerst wat achtergrond informatie geven, betreffende de kennis die ik het verzameld over het bestaan, voordat ik mijn mening geef over 2012.
Ieder van ons is een onsterfelijk wezen dat deel uitmaakt van de Creatie. Samen vormen we allemaal verschillende situaties die ons ervaringen brengen die worden gedeeld in het samenhangende bewustzijn. Op deze manier leert de Creatie van zichzelf. Deze situaties worden gevormd door ons bewustzijn door middel van keuzes en intenties. Dit is mogelijk aan de hand van de absolute, dus onveranderbare, wetten van de Creatie. Vijf van deze wetten zijn hieronder weergegeven.
De eerste wet is de Wet van het bestaan. (Law of Existence)
Je bestaat. Daar valt niets aan te veranderen. Je bent er en zal er altijd zijn. Daarnaast bestaat alles wat je maar kan bedenken. Want iets wat niet bestaat kan niet zijn in het bestaan, alleen in het niet bestaan. Alles wat niet bestaat, bestaat al niet en alles wat bestaat, bestaat al ergens. Wat belangrijk is in deze bewering is om het bestaan niet te beperken tot het fysieke. Maar met jullie als ervaren Astrale reizigers zit dat wel goed: P.
De tweede wet is de Wet van een. (Law of One)
Iedereen is een. We komen allemaal uit dezelfde bron. We zijn allemaal deel van hetzelfde energie netwerk. In deze wereld lijkt dit misschien niet op het eerst gezicht, maar als met diep genoeg kijkt, blijkt dit waar te zijn. Onder te atomen van ons lichaam en alles wat bestaat ligt een groot energie netwerk waar wij deel van uit maken, samen met de rest, inclusief bomen ,dieren en stenen bijv.,:P
De derde wet is de Wet van Aantrekking (Law of Attraction)
Deze wet zorgt voor ALLE soorten beweging in het bestaan, in alle dimensies en in alle werelden. De wet zegt: “ Alles wat jij naar buiten brengt, krijg je terug.” In praktijk werkt het met je emoties. Als jij je blij en vrolijk voelt, zul je situaties tegenkomen die positief en vrolijk zijn. Voel je je vreselijk en rot, dan kom je negatieve en vreselijke situaties tegen. Dit is, naar mijn mening, een belangrijk stuk kennis, want het zegt dat jij volledig invloed kan uit oefenen op de wereld om je heen. Maar ik ga hier niet te diep op in, want het is niet belangrijk voor mijn mening van 2012:P.
De vierde wet is de Wet van constante verandering (Law of Constant Change)
Deze wet zegt dat verandering absoluut is, behalve voor de absolute wetten zelf. Dit betekent dat iets, behalve de wetten, nooit hetzelfde kan blijven. Het zal uiteindelijk altijd veranderen. Er is hier geen uitzondering op.
De vijfde wet is de Wet van Neutraliteit ( Law of Neutrality )
Alles binnen het bestaan is neutraal. Elke situatie of gebeurtenis is neutraal. Er zit geen voorbestemde betekenis aan vast. Alles wat er maar is heeft dus geen betekenis. Nou zullen de meeste denken wat voor negatief beeld dit is, maar het is juist het tegenovergestelde. Het brengt de grootste vorm van vrijheid met zich mee, want WIJ bepalen namelijk wat voor betekenis iets heeft. Wij kunnen bepalen of iets negatief of positief is. Negatieve energie is vernietigende energie en positieve energie in creërend en bewarend.
Deze wet, samen met de wet van Aantrekking geeft de grootste vorm van vrijheid die iemand zich zou kunnen wensen, want je herinnert je dan de tools en kennis die nodig is om je complete in elke uithoek vorm te geven.
Maargoed, wat is nou precies het verband tussen deze wetten en 2012?
De aarde zal niet vergaan. Er zal geen oorlog zijn en er zullen geen moeilijke tijden komen. Sterker nog, na 2012 zullen wij de goeie kant opgaan. Duizenden jaren geleden waren wij verlicht. Op een hoog niveau met volle connectie naar de bron. Op een gegeven moment hebben wij er met zijn alle voor gekozen om de illusie te veroorzaken om los te breken van de bron. (Wet van een) We gingen de duisternis in om te ervaren hoe het is. Dit was in de tijd van Atlantis. Deze keuze heeft een rol gehad in de val van Atlantis. De negatieve energieën, ofwel vernietigende energieën, hebben de wereld langzaam overgenomen en de positief weggeholpen. Wij hebben hiervoor gekozen en dus aangetrokken. (Law of Attraction)
Alle zielen hier op aarde waren hun oorsprong vergeten. Wij waren alleen, eenzaam en verward. We leefden in de negatieve energieën om ons heen. We pikten dit op en gingen nog verder de negativiteit in. Zo kwamen wij in donkere periodes.
Op ten duur zijn de rollen omgekeerd. De wereld begon weer positieve energieën aan te trekken. Het balans van 95% negatieve energie en 5% positieve energie ging zichzelf weer terug brengen naar de oorsprong. Deze groei is al eeuwen aan de gang. Op 21-12-2012 zullen wij het keerpunt bereiken. Het 50 – 50 % punt zal dan bereikt worden. In de jaren die daar opvolgen zal de positiviteit in de wereld exponentieel toenemen. De wereld zal er dan veel beter uit gaan zien dan nu

Het probleem is alleen dit jaar zelf. Iedereen moet zijn negativiteit uit zijn of haar systeem zien te verwijderen voor een makkelijker overgang. Als iedereen tegelijk zijn of haar negativiteit naar buiten brengt, manifesteert dit zich in alle negatieve dingen die in de wereld gebeuren. Daarom hoor je zoveel over al die natuurrampen, oorlogen in het midden oosten en de economische crisis. Mensen willen hun frustraties en angsten kwijt en dat zijn manieren voor hun uitlaatklep. (Law of Attraction)
Over de theorieën zoals de zonnevlammen, de plotselinge poolverschuivingen en Niburu, kan ik zeggen dat dat niet waar is. Er zal geen grote ramp plaats vinden dat de complete wereld zal vernietigen, pijnigen of iets in die trend. Alleen een persoonlijke grote negatieve ervaring kan zich voordoen, mits daar voor wordt gekozen. Of het nu bewust of onbewust is.

(Law of Attraction)
We gaan een prachtige tijd tegemoet. Laat je niet ontmoedigen of angsten in praatten door vernietigende ideeën. De illuminatie bijvoorbeeld zijn groeperingen die misschien hun hand proberen te grijpen, maar ze zullen uiteindelijk verdwijnen. (Law of constant Change). Hou wel in de gaten, dat wanneer je jezelf gaat wapenen tegen hen, geef je precies wat ze willen. Aandacht. Dat wat je naar buiten brengt, krijg je terug. Als je hun aandacht geeft, geeft je ze macht. Maakt niet uit op welke manier. (Law of Attraction.)
Wij zijn eeuwig. Wees gewoon wie je bent en ga van het goede uit. Meer dan dat zal nooit iemand anders van je vragen. 2012 wordt een mooie tijd.

Ik hoop dat dit mensen helpt. Ik vond het zelf er leuk om te schrijven.
Met vriendelijke groet,
Ciffian Renavai