Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Februari 2012, 19:35:17
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Algemene Chat
| | |-+  Waar houden jullie je nog meer mee bezig op geestgebied ?
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Waar houden jullie je nog meer mee bezig op geestgebied ?  (gelezen 131 keer)
michael-hoorn
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 23 Januari 2012, 13:13:50 »

Behalve mijn zeer grote intresse in uittredingen houd ik me bv ook wel eens bezig met bandstemmen(alhoewel ik hier al een tijd niets mee gedaan heb).
Bandstemmen zijn stemmen van overledenen die je in een band/digitale opname kunt aantreffen.
Dmv snel de zenders te verdraaien  van een AM radio en dit op te nemen en weer vertraagt af te spelen kun je dus de stemmen ontdekken.
Je kunt zelfs vragen stellen !
Voor de rest fotografeer of film ik nog wel eens ORBS.
Dit kun je zien als energiebollen ; oftewel overledenen.
Naar mij weten kunnen overledenen een gedaante aannemen of een bolvorm.
Voor de rest zie ik dingen op foto's die andere mensen weer niet zien.
En bij een persoon op een foto is het net of ik weet hoe hij/zij zich op dat moment voelt.
Maar het gedeelte met foto's interesseert mij niet zo dus houd me er ook niet zo mee bezig.
Kortom : alles wat met geesten en contact maken met geesten te maken heeft , heeft mijn grootste intresse !
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Januari 2012, 15:51:07 »

Ik heb mijn hele leven lang veel gelezen over bijnadoodervaringen - die ik zelf nooit gehad heb.
Ook quantumfysica (de fysica van de kleinste deeltjes) vind ik enorm boeiend. Je krijgt veel meer inzicht over het heelal in elkaar steekt, en ik denk zelfs dat het uiteindelijk zal leiden tot een beschrijving van zaken die metafysisch zijn, en buiten de dimensies van het fysieke heelal zal reiken. Als ik dat nog meemaak, is iets anders !  Knipoog
Acceptamiracle
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Januari 2012, 00:21:00 »

Ik hou me bezig met astrologie, hoewel dat niet echt geest gebied is,  en ik denk dat iedereen op dit forum sterke Uranische and Neptunische trekken heeft.
Verder wat de bandopname, ik heb jaren geleden iets meegemaakt. Ik was in een aura and chackra session en dat werd opgenomen. En ik had een vraag die emotioneel voor me was en ik durfde hem niet te vragen aan de persoon die de healing gaf. Ik vroeg hem dus ook niet. Toen ik thuis kwam zat ik naar het bandje te luisteren , het was een van die oude tape recorders, het is jaren geleden, en toen hoorde ik iemand fluisteren op het bandje: ‘’ Een brandende vraag’’, het was een ervaring die me altijd heeft bijgestaan.
Ik hou me bezig met kaartleggen, allerlei, i ching etc.
Ciffian
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Januari 2012, 03:58:08 »

Ik hou mij bezig met het bestaan zelf. Ik zoek naar datgene wat absoluut is, om vanuit daar de waarheid van het bestaan te vinden. Ik zoek dit zowel binnenin als buiten, omdat alles relatief is aan iets wat uiteindelijk relatief is aan dat wat absoluut is. Erg leuk:)

Onderdelen daarvan zijn bijvoorbeeld:
  • Onderzoek in Quantum fysica
  • De absolute wetten
  • De opbouw van creatie
  • De structuur van de ziel
  • De huidige staat van de Aarde, inclusief 2012
  • Hemelvaart (ascension)
  • Tweeling zielen
  • Soul mates
  • Hogere zelf
  • Etc.... Eigelijk alles XD

Accept who you really are and shape yourself into peace... Like water,  shapeless in its kind, yet so strong.

Then your eyes will be opened and you will be able to understand and see the beauty of life and nature.

Have prosperity,

Love Ciffian, Mitchell Knipoog
michael-hoorn
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Januari 2012, 11:43:03 »

Tweeling zielen, ook interessant.
Mijn vrouwtje en ik hebben dat volgens mij.
We denken het zelfde, zeggen hetzelfde op precies hetzelfde moment , doen hetzelfde etc etc.
Het gebeurt zo vaak dat het geen toeval meer kan zijn.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte