Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 06:13:03
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Stel je voor
| | |-+  Hallo!
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 311 keer)
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 23 Januari 2012, 02:46:28 »

Hallo, ik ben Frank en ik besloot om me te registreren omdat iedereen hier respectvol met mekaar om schijnt te gaan. Vanzelfsprekend zou je denken, helaas gaat het er in de praktijk nog wel eens anders aan toe op diverse andere forums.

Ik ben afgelopen jaar 50 geworden en het "buitengewone" loopt al van kind af aan als een rode draad door mijn leven. Ik vond mijn ervaringen echter niet buitengewoon omdat ik heel lang in de veronderstelling verkeerde dat iedereen ze meemaakte en het dus als "gewoon" bestempelde.
Ik heb het dan over het voelen en laten doorstromen van energie, een heel fijn gevoel wat ik op kan roepen via een soort denkbeeldige aan/uitknop. Ik heb ondervonden dat deze energie ook genezing kan stimuleren of pijn bij anderen kan verlichten, iets waar ik niet mee te koop loop maar wat ik wel af en toe toepas bij mensen die het weten en er om vragen.
In mijn werk ben ik dagelijks bezig met mensen met een verstandellijke handicap en ik heb ondervonden dat deze mensen vanuit hun intuïtieve gevoel naar mij toe komen om geholpen te worden met een portie energie uit de kosmos. Erg puur en heerlijk om te mogen doen. Eigenlijk doe ik tijdens een behandeling zelf natuurlijk niks als het er op aankomt, ik geef alleen maar door via mijn handen wat bij mijn hoofd naar binnenkomt.

Verder heb ik door de jaren heen ook al de nodige ervaring opgebouwd met lucide dromen: sommige zijn erg leuk terwijl er net zo goed ook minder leuke zijn. In dat laatste geval ben ik meestal op de vlucht voor grote beesten, het zal wel een betekenis hebben waar ik nog niet helemaal uit ben.
Uittredingen gebeuren in bepaalde periodes heel vaak, daarna kan het dan weer weken rustig zijn. Een paar jaar geleden waren de ervaringen 's nachts zó heftig van karakter dat ik dacht dat ik nu toch echt gek aan het worden was. Hierover later meer maar gelukkig heb ik de angst toen weten te overwinnnen en ben ik nu weer degene die de controle grotendeels in handen heeft.

Tot slot nog even: ik heb me al lang geleden voorgenomen om geen boeken of andere informatiebronnen te raadplegen wat betreft al deze verschijnselen. Waarom? Ik was bang dat ik dan niet meer uit elkaar zou kunnen houden wat echt of niet echt was, ik vreesde dat ik zou gaan denken dat ik me dingen zou gaan verbeelden omdat ik ze ooit ergens gelezen had, snap je? Door vooraf geen kennis te hebben wist ik dat alles wat ik meemaakte in ieder geval geen fantasie was die aangewakkerd was door ergens iets gelezen te hebben.
Nu ik recent wel her en der via internetsites en een forum als dit verhalen van anderen lees is het bijna een soort feest van de herkenning voor me!

Nou, tot zover maar weer even. Iedereen een fijn begin van de nieuwe week toegewenst en ik hoop nog veel met iedereen hier te kunnen delen in de toekomst.  Knipoog

Frank
michael-hoorn
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Januari 2012, 04:24:43 »

Welkom !
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Januari 2012, 07:32:20 »

Dank je, jij ook! Wij zijn hier zo te zien beide de nieuwste newbies. Schept toch een band...  Cool  Cool
Tim
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Januari 2012, 15:16:22 »

Welkom Frank Lachebek
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Januari 2012, 15:21:09 »

Dank je Tim, het lijkt me hier een club fijne mensen bij mekaar.  Knipoog
anoniem
Jr. Member
**

leef elke dag alsof het je laatste is

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 23 Januari 2012, 16:31:53 »

welkom!
ja, dat is wat ik ook zo fijn vind aan dit forum, er word echt respectvol met elkaar omgegaan.
Het wordt inderdaad wel vaker even vergeten dat er ook echte mensen achter de berichtjes zitten, maar goed nogmaals welkom! Lachebek
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 23 Januari 2012, 16:43:16 »

Dank je anoniem! Het is fijn om een plek te hebben waar iedereen zijn ervaringen op het gebied van lucide dromen en uittredingen kwijt kan zonder daarbij voor gek versleten te worden.
Gelukkig heb ik een goede vriendin bij wie ik ook altijd met mijn verhaal terecht kan maar het is toch prettig om e.e.a. te kunnen delen met personen die het ook allemaal aan den lijve meemaken.  Knipoog
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 23 Januari 2012, 21:23:57 »

Hallo,

welkom hier. Hier zitten inderdaad echte mensen achter de gezichten op een authentieke manier. We proberen het hier inderdaad netjes te houden met respect voor elkaar.
Blij dat je de weg naar hier gevonden hebt !
Liefs, Koen

Love and understanding - Koen
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 23 Januari 2012, 22:23:52 »

Dank voor je welkom beste Koen.

Ik kom hier al een poos kijken als gast en kan me met veel ervaringen en meningen die hier te lezen zijn vereenzelvigen, zodoende leek het me zonde om me niet te registreren. Als gevoelsmens pur sang kan ik zeggen: het voelt hier goed!  Lachebek
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 31 Januari 2012, 20:01:40 »

Hallo Frank,

van harte welkom en bedankt voor het uitgebreide voorstellen.

Groetjes,

Constantia
Julie
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 03 Februari 2012, 09:25:20 »

Hoi Frank!

"Eigenlijk doe ik tijdens een behandeling zelf natuurlijk niks als het er op aankomt, ik geef alleen maar door via mijn handen wat bij mijn hoofd naar binnenkomt."

Dat vind ik heel mooi gezegd door je! En het is ook gewoon waar  Lachebek

Groetjes,
Julie
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 03 Februari 2012, 09:49:01 »

Tja, sommigen noemen het Reiki, anderen noemen het Shambala... ik heb me er nooit in verdiept. Voor mij voelt het instinctief aan als een soort verbinding met de kosmos die onbeperkt zijn energie door me heen laat stromen als ik daar om vraag.
Misschien vaag voor sommigen maar zo voel ik het écht.

En de bonus voor jezelf maar niet de hoofdreden waarom ik het toepas bij anderen is dat het voor jezelf ook een heel prettig gevoel geeft. Een soort van magnetische tinteling (ik probeer altijd alles zo duidelijk mogelijk te beschrijven) die ook zijn sporen bij mezelf achterlaat.

Maar zoals gezegd, je bent niet meer dan een doorgeefluik. Op zich geweldig natuurlijk maar verder niets om enige pretentie over te hebben. Zie mezelf als de koerier die een pakketje doorstuurt of zoiets. Je krijgt iets en je geeft 't vervolgens door, that's all... 
sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 08 Februari 2012, 07:31:36 »

Frank, ook van mijn kant van harte welkom.

hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Mooie ervaringen van de newbies trouwens.

Groeten
R.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte