Beste leden/members/admins
Dank je wel, Koen, voor je hulp tot nu toe
Heb een ervaring gehad die ik wel met jullie wil delen,
Eerst wil ik graag vertellen dat ik wel zo kan zeggen: mijn grootste
verandering in mijn leven die tot nu toe heb beleefd is dat:
Mijn contact tussen mijn ouders zijn altijd matig tot slecht geweest.
Er moest nodig iets veranderen ,
Om het verhaal niet te lang te maken,
ik woon nu niet meer bij mijn ouders , maar in een gezinshuis.
Deze mensen helpen kinderen die het thuis niet redden of die willen leren
zelfstandig begeleid te wonen,voor mij is dat beide , Nu dat ter zijde.
Op vrijdag, de dag voordat ik naar weekend centerparks ging,
Waar ik 1x in de maand heen ga , werd ik in de ochtend wakker of zo, maar
mijn ogen waren nog gesloten, ik zag gwn donker maar ik zag - zeg maar een poppetje getekend van zilveren lijntjes , zoals een aura of een energie of zo die uittredingsbewegingen maakte.
Ik dacht meteen : is dit een teken? dus ik meteen proberen uit te treden door middel m'n lichaam omhoog te duwen of te bewegen en te visualiseren dat ik in lucht zweefde.
Toen voelde ik m'n fysieke lichaam ook en kwam ik geen centimeter vooruit ( miss was ik te impulsief haha),
toen deed ik gewoon m'n ogen open.
De volgende nacht op centerparks had ik iets van 3 dromen.
Eentje die ik me niet kan herinneren , eentje die echt lucide was en heel bewust, en eentje die bewust was maar volgens mij niet lucide.
Nu, om het allemaal niet te lang te maken vertel ik alleen de lucide droom.
Het begon in de nacht, ik was wakker geworden door een droom die ik me niet meer kan herinneren en was naar de wc gegaan en terug.
Daarna viel ik weer in slaap , Ik had het idee dat het donkere voor mijn gesloten ogen langzaam veranderde in beelden of zo, iets in slaap viel of zo.
In mijn droom was ik in een groot huis, 'n soort van kasteel.
Ik ging verschillende gangen en deuren door ,
tot ik tot slot bij een deur kwam waarbij een trap krom naar boven liep.
Het leek er echt helemaal op, bovenaan.
Een soort van toren leek het wel, een beetje als een sprookje,
waarbij de prins op het witte paard het kasteel door gaat, en de prinses uit de toren haalt. (als voorbeeld hoe het binnen in het kasteel en de trap eruit zag)
Uiteindelijk boven aan de trap deed ik de deur open.
Volgens mij werd mijn droom vanaf hier echt lucide,
omdat ik nu ook bewuste keuzes ging maken , het lopen in het kasteel is ook
een stuk vager in mijn herinnering.
En ik stond in mijn eigen kamer, ( normaal woon ik niet in een kasteel

)
Ik weet nog heel bewust dat ik snel 'n beetje om me heen keek en zag raampjes zoals het in het sprookje in de toren het er ook uit zag ,
en er scheen daglicht uit de raampjes, ik besteedde er verder geen aandacht meer aan want ik dacht , dit is een lucide droom ! Ik ben bewust!
Ik voelde de aandrang om uit te treden en voelde me lichtjes.
Ik moet nu de kans pakken om uit te treden d8 ik.
Dus eigenlijk een beetje zonder nadenken (klinkt wel stom)
probeerde ik staand- tenminste ik denk dat het staand was- al uit te treden door mij te visualiseren naar een plek in de kamer en me er naar toe trekken.
Ik zag zeg maar energie verplaatsen waarna ik probeerde uit mijn lichaam te treden.
Dit ging 'n beetje tot m'n verbazing heel soepel en makkelijk en snel, mijn gezichtsveld voor mijn ogen werd wazig tot ik bijna niks meer zag en ik werd echt heel duizelig , Ik schrok een beetje en d8 hoe kan dit ? Klopt dit ? Dus ik stopte er meteen mee en de duizeligheid hield een beetje aan , ik d8 ik ga maar terug naar mijn lichaam dus ik roep ' terug naar mijn lichaam', 'nu terug'. Dit werkte niet totdat ik d8, ik probeer mijn ogen te bewegen toen was ik meteen wakker , ik voelde me niet meer duizelig in m'n bed maar was wel bezweet,
Het was ook wel beetje warm in de kamer.
Nu zijn dit mijn vragen en gedachten die in me opkwamen : toen ik bezig was met proberen uit te treden in de droom en waardoor ik meteen stopte :
kun je eigenlijk wel uittreden in een droom? Ben je dan ineens in je eigen kamer in de fysieke wereld of zo of hoe zit dat? Of was ik in die kamer stomweg al uitgetreden? Maar dat leek me onwaarschijnlijker ? ( want dat kasteel bestond niet en ik had daar geen eigen kamer).
En was het voor entiteiten makkelijker om mij op te merken doordat ik in een droom aan het uittreden was ? Zouden ze makkelijk mijn geest of lichaam kunnen overnemen ? Echt heel stom dit, want ik ben echt nooit bang geweest hiervoor, ik had altijd geweten dat het komt goed, het voelt goed.
Heb nog nooit eerder zo'n bewuste *lucide* droom gehad.
Hoe werkt het eigenlijk, uittreden uit je fysieke lichaam in je bed, in je droom?
Ik was de laatste tijd niet meer bezig met bewust uit te treden ,
Omdat ik gwn te druk was met mijn fysieke leven,
Ik heb nog wel gedacht aan uittreden en energieën,
het is ook niet raar voor mij als ik ga slapen op mijn rug ligt in de lucht dat ik een soort van aura-lijntjes zie die onduidelijke vormpjes vormen of bewegingen of vlekken.
Hier kijk ik vaak een tijdje naar en denk dan dat ik ga slapen.
(Ik weet niet of je het nog herinnert van de topic' stel je voor', maar daar had ik beschreven dat ik aura's ook kan zien en laagjes aan m'n lichaamsdelen, vingers o fzo en soms bij anderen)
Oke, blijkbaar ben ik niet iemand voor de korte brieven haha!
De paar nachten erna heb ik geen dromen meer gehad, niks,
die lucide droom leek ook een soort spontaan iets.
Wel probeer ik soms met mijn ogen dicht gekleurde (aura) lijntjes te vormen of strepen te trekken voor mijn ogen.
Miss duurt het nu nog wel jaren voordat ik weer zoiets ervaar,
In ieder geval, het belangrijkste is voor mij de vragen die ik heb gesteld,
En miss jullie meningen.
Neemje tijd voor reacties,
Dank je wel.
Groetjes Roy