Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 06:08:48
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Ervaringen met uittredingen
| | |-+  Bizar..was het een uitreding of niet?
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Print
Auteur Topic: Bizar..was het een uitreding of niet?  (gelezen 729 keer)
dorien
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 24 Januari 2012, 16:24:40 »

Het biedt mij zich ook aan maar voel mijzelf er nog niet rijp voor.. Wil het echt stap per stap bewust ervaren en mijzelf de tijd geven om eraan te wennen.. Het is ook niet iets alledaags toch vind ik?

Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Januari 2012, 16:39:46 »

Ja, misschien moeten we het maar zien als zoiets als leren zwemmen of leren fietsen... In het begin ben je bang om te zinken of te vallen maar gaandeweg merk je dat het steeds beter gaat.

roy382
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Januari 2012, 17:48:16 »

Hooi frank ,   ( Dorien veel succes toegewenst )

Ik zit jou verhalen zo te lezen enz,
intressant maar wel een eng gebeuren
Soms ben ik wel een beetje goed geloofig
En nu ik dit lees- je nachtelijke escapades- lijkt het alsof ik meteen gaten in me aura(zo omschrijf ik het maar effe) laat komen - onbewust - waardoor
ik energien kan voelen of oppikken , nu heb ik dit alweer goed een plek kunnen geven waardoor ik geen angst gevoelens krijg. Nou genoeg overmezelf

Wat jou betreft Stoer of niet , je mag best trots opjezelf zijn, ik vind het echt heel knap van jou dat je ze nu gewoon weg kan sturen als je denkt van laat me rustig slapen!
Dit is niet iets wat zomaar iemand meemaakt en al helemaal niet iets
wat je zomaar even oplost voor je zelf of een plek kan geven
Nu is het heel goed dat je er met mensen over kan praten,
Dat je er nog steeds wel is last van hebt lijkt me wel is vervelend, dat van toen je deken viel en bang was dat je stikte bijvoorbeeld wat je laatst beschreef,
Miss als je bij je zelf denkt ik laat me bewustzijn alleen toe aan mijn lichaam als ik het zeg! en anderen kunnen me niks maken want het is mijn lichaam, en dit is niet jullie echte vorm -de geesten zegmaar die zich in beesten verandere-

Miss heb je dit gedeelte al voor je zelf doorbracht maar vond het wel intressant om er op te reageren , nu ben ik ook niet de slimste ben 17 jaar en heb nog genoeg te leren ik wil niet doen of ik alles weet , maar naar mijn ervaring vinden mensen hier op deze forum het wel oke en respect inderdaad iedereen elkaar

Wat komt , komt wel vind ik trouwens wel een goede instelling kwa de uittredinge
Ik denk als je er dagelijks wel is mee bezig bent de kans opzich al kan vergroten

Veeel succes verder met dit soort escapades en het fijnste voor je uittredingen Knipoog

Groetjes Roy
« Laatste verandering: 25 Januari 2012, 18:26:47 door roy382 » Gelogd
Frank
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 26 Januari 2012, 01:39:21 »

Ha Roy!

Bedankt voor je reactie enne… leeftijd heeft vaak niets met wijsheid te maken hoor. Dat je 17 bent zegt niets over wat je al wel of niet weet en volgens mij zit dat bij jou wel goed. Wie weet hoeveel bagage en wetenschap je al meegekregen hebt uit je levens hiervoor, niemand kan het zeggen. Maar hoe verklaar je anders dat je sommige dingen al weet zonder dat iemand het ze je ooit uitgelegd heeft?
Er veel over lezen helpt een mens ook aan kennis maar dat is nou net wat ik nooit heb willen doen om dingen onbevangen te kunnen ervaren, dus zonder voorkennis van wat er nu eigenlijk met me gebeurde.

Misschien is dat ook wel mijn valkuil geweest waardoor ik ongewild op verkeerde sporen terecht ben gekomen zodat er allerlei ongewenste zaken gingen gebeuren in mijn slaap. Het zij zo, ik kan het nu niet meer terugdraaien en beschouw alles wat ik ervaren heb en nog steeds ervaar als één grote ontdekkingstocht.

Wat jij schrijft over geesten die zich niet in hun echte vorm aan me presenteren klopt volgens mijn gevoel ook helemaal. Heel vaak ben ik ’s nachts verzeild geraakt in een tafereel waarin mijn overleden ouders en overleden oma bij me waren. Ik had echter telkens het gevoel dat er iets grondig niet klopte omdat ze zich heel anders gedroegen dan dat ik me ze in werkelijkheid herinnerde. Ze deden heel naar, boos of onverschillig tegen me terwijl ze bij leven echt niet zo waren.

Op een gegeven moment was ik deze dromen beu en in de overtuiging dat het mijn ouders en oma niet echt waren besloot ik er wat aan te doen. Dus zei ik in mijn droom tegen hen: “Wat moet je van me? Je bent mijn vader of moeder of oma helemaal niet!” Op die momenten gebeurden er verschillende dingen. De ene keer werd de droom acuut afgebroken (alsof iemand de televisie uitzet terwijl je een film zit te kijken) en de andere keer veranderde de persoon die ik aansprak in een lelijk wezen wat boos de benen nam omdat ik zijn truuk doorzien had. Geschrokken

Ik hou het dan ook maar op pesterijen maar heb geen idee waar ik het aan te danken heb. De vriendin met wie ik er over kan praten zegt altijd dat ik een open kanaal heb waardoor zowel positieve als negatieve energieën gemakkelijk toegang tot me kunnen vinden. Ik zal een deurportier bij de ingang van het kanaal moeten inschakelen om voortaan een selectiever toegangsbeleid te gaan handhaven, haha…  Grijns

Roy, het beste en blijf reageren hier. En héb je angst voor iets, bedenk dan dat uiteindelijk JIJ degene bent die de baas blijft over wat er met je gebeurt.

Groetjes, Frank

Knipoog
Pagina's: 1 [2] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte