Hooi frank , ( Dorien veel succes toegewenst )
Ik zit jou verhalen zo te lezen enz,
intressant maar wel een eng gebeuren
Soms ben ik wel een beetje goed geloofig
En nu ik dit lees- je nachtelijke escapades- lijkt het alsof ik meteen gaten in me aura(zo omschrijf ik het maar effe) laat komen - onbewust - waardoor
ik energien kan voelen of oppikken , nu heb ik dit alweer goed een plek kunnen geven waardoor ik geen angst gevoelens krijg. Nou genoeg overmezelf
Wat jou betreft Stoer of niet , je mag best trots opjezelf zijn, ik vind het echt heel knap van jou dat je ze nu gewoon weg kan sturen als je denkt van laat me rustig slapen!
Dit is niet iets wat zomaar iemand meemaakt en al helemaal niet iets
wat je zomaar even oplost voor je zelf of een plek kan geven
Nu is het heel goed dat je er met mensen over kan praten,
Dat je er nog steeds wel is last van hebt lijkt me wel is vervelend, dat van toen je deken viel en bang was dat je stikte bijvoorbeeld wat je laatst beschreef,
Miss als je bij je zelf denkt ik laat me bewustzijn alleen toe aan mijn lichaam als ik het zeg! en anderen kunnen me niks maken want het is mijn lichaam, en dit is niet jullie echte vorm -de geesten zegmaar die zich in beesten verandere-
Miss heb je dit gedeelte al voor je zelf doorbracht maar vond het wel intressant om er op te reageren , nu ben ik ook niet de slimste ben 17 jaar en heb nog genoeg te leren ik wil niet doen of ik alles weet , maar naar mijn ervaring vinden mensen hier op deze forum het wel oke en respect inderdaad iedereen elkaar
Wat komt , komt wel vind ik trouwens wel een goede instelling kwa de uittredinge
Ik denk als je er dagelijks wel is mee bezig bent de kans opzich al kan vergroten
Veeel succes verder met dit soort escapades en het fijnste voor je uittredingen

Groetjes Roy