Beste leden/members/admins
Ik ben Roy (17) en heb me voorgesteld bij stel je voor.
Zoals ik vertelde was ik van plan om iets bij uittredingen te schrijven.
Nou heb ik al meerdere pogingen gedaan tot bewust uittreden. en meerdere technieken.
Ik vertel er een die ik laatst had.
Ik ging op me rug liggen en probeerde mij te relaxen.
Daarna om vanmijn voeten benen tot mijn middenlijf te relaxen. ( dan voel ikook die sexuele prikkeling die je dan wel is heb)
Daarna wanneer ik me zo relaxt voelde dat het voelde alsof mijn lichaam verlamd was probeerde ik mijn hoofd leeg te halen. ( hier ben ik best goed in vind ik

.
Daarna probeerde ik wat ik wel is gelezen hebt om een objective in je kamer in je gedachte op te nemen en dat voor je te halen.
In dit geval deet ik gwn mijn kast.
En dan langzaam met je gedachten naar je toe laten trekken en dan weer stukje verder dan weer dichterbijer , zo probeerde ik ook om het in de lucht te laten zweven met mijn gedachten en weer terug enz.
Terwijl ik dit doe voel ik ook de sexuele prikkeling weer.
Na een tijdje probeer ik nog altijdmijn ademhaling goed te houden ook voel ik afentoe van die kleine schockjes als je lichaam een duwtje naar boven lijkt te geven , op een of andere manier spant mijn echte lichaam zich dan ook aan en als ik in adem word het steeds moeilijker om lucht uit te ademen.
Na een tijd dit geprobeerd er te hebben en het ademhalen steeds moeilijker wordt en ik daardoor ook minder goed kan concentreren , en steeds denk van gaat er nu iets gebeuren , nu dan ga ik dan nu miss iets zien?
daar maak ik me soms wel beetje gek mee ookal kan ik me hoofd goed leeg houden.
Dus liet ik mijn ademhaling maar weer gwn relaxt te laten doen en mijn echte lichaam weer te ontspannen omdat ik ook moeilijk kan voorstellen dat het een goede teken is als je echte lichaam zich aanspant.
Nu gwn rustig ademen halen en mijn hoofd goed leeg te houden en relaxt te zijn probeerde ik maar gwn beelden te fantiseren.
En eigelijk na een tijdje begon ik daar best wil in een tranch in die beelden te raken en kreeg ik bij die beelden een gevoel alsof ik bijna of in een echte droom zat, na een tijdje voelde ik ineens een lichte schock(duwtje naar boven en leek het donkere voor me echte ogen iets lichter te worden maar meteen weer donker , toen was ik een beetje afgeleid en probeerde ik maar gwn me hoofd weer leeg te houden ,
Op dit moment vond ik dat ik alweer best lang bezig was en werd in me energie best moe

Dus ik deet mijn echte ogen open ,deet nog een laatste poging mijn hand of astrale op te tillen had niet echt een doel opdat moment , tot mijn verbazing ging dat optillen best , heel zwaar en voelde ik of ik uit een energie probeerde te trekken ofzo , dit hield aan toen ik met mijn hand echter niet verder kon , niet door mijn (deken heen) en toen voelde ik oppeens gwn mijn echte hand , het was dus ook mijn echte hand.
Toen bewoog ik gwn mijn hele lichaam dus heb toen denk wel alles afgekapt
Toen daarna probeerde ik nog is me hand gwn op te tillen en dit ging heel snel en lichtjes en voelde ik niet zon trekkende energie.
Nu zit ik dus met die rare vraag hoe kan het nou mijn astrale hand zijn geweest als het gwn mijn echte hand was die ik daarna tegen mijn deken aanvoelde?
Ik raak er soms wel een beetje er gefrustreerd van omdat ik denk dat er miss dan eindelijk zo ver is maar dan toch niet , ik denk dus steeds miss gebeurd er iets nu dan maar niks.
Miss moest ik al proberen iets astraals op te tillen toen ik in de beelden van een droom zat?
Iniedergeval Ik ga er zeker mee door , je kunt ook zoveel technieken proberen en geef absoluut niet op.
Soms als ik er oplet voel ik ook een hele rustige warme energie bij me die steeds sterker word hoe meer ik er op let.
Nu heb ik niet bepaald het gevoel dat diegene zin heeft om me te helpen bij die uittreding , dit heb ik dan eigelijk stiekem ook niet gevraagd

Ik voel me ook altijd op me gemak als ik een uittreding proberen , het lijkt alsof ik gwn weet dat er niks fout gaat en het wel goed komt enz.
Reacties zijn welkom

Ik wil graag leren en groeien in me ervaringen

en jullie meningen weten.
sorry van zon lange brief..
Groetjes Roy