Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 06:08:04
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Ervaringen met uittredingen
| | |-+  Poging tot uittredingen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Poging tot uittredingen  (gelezen 458 keer)
roy382
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 04 December 2011, 21:25:10 »

Beste leden/members/admins

Ik ben Roy (17) en heb me voorgesteld bij stel je voor.

Zoals ik vertelde was ik van plan om iets bij uittredingen te schrijven.
Nou heb ik al meerdere pogingen gedaan tot bewust uittreden. en meerdere technieken.
Ik vertel er een die ik laatst had.

Ik ging op me rug liggen en probeerde mij te relaxen.
Daarna om vanmijn voeten benen tot mijn middenlijf te relaxen. ( dan voel ikook die sexuele prikkeling die je dan wel is heb)

Daarna wanneer ik me zo relaxt voelde dat het voelde alsof mijn lichaam verlamd was probeerde ik mijn hoofd leeg te halen. ( hier ben ik best goed in vind ik  Lachebek .
Daarna probeerde ik wat ik wel is gelezen hebt om een objective in je kamer in je gedachte op te nemen en dat voor je te halen.
In dit geval deet ik gwn mijn kast.
En dan langzaam met je gedachten naar je toe laten trekken en dan weer stukje verder dan weer dichterbijer , zo probeerde ik ook om het in de lucht te laten zweven met mijn gedachten en weer terug enz.

Terwijl ik dit doe voel ik ook de sexuele prikkeling weer.
Na een tijdje probeer ik nog altijdmijn ademhaling goed te houden ook voel ik afentoe van die kleine schockjes als je lichaam een duwtje naar boven lijkt te geven , op een of andere manier spant mijn echte lichaam zich dan ook aan en  als ik in adem word het steeds moeilijker om lucht uit te ademen.

Na een tijd dit geprobeerd er te hebben en het ademhalen steeds moeilijker wordt en ik daardoor ook minder goed kan concentreren , en steeds denk van gaat er nu iets gebeuren , nu dan ga ik dan nu miss iets zien?
daar maak ik me soms wel beetje gek mee ookal kan ik me hoofd goed leeg houden.

Dus liet ik mijn ademhaling maar weer gwn relaxt te laten doen en mijn echte lichaam weer te ontspannen omdat ik ook moeilijk kan voorstellen dat het een goede teken is als je echte lichaam zich aanspant.

Nu gwn rustig ademen halen en mijn hoofd goed leeg te houden en relaxt te zijn probeerde ik maar gwn beelden te fantiseren.
En eigelijk na een tijdje begon ik daar best wil in een tranch in die beelden te raken en kreeg ik bij die beelden een gevoel alsof ik bijna of in een echte droom zat, na een tijdje voelde ik ineens een lichte schock(duwtje naar boven en leek het donkere voor me echte ogen iets lichter te worden maar meteen weer donker , toen was ik een beetje afgeleid en probeerde ik maar gwn me hoofd weer leeg te houden ,
Op dit moment vond ik dat ik alweer best lang bezig was en werd in me energie best moe Tong

Dus ik deet mijn echte ogen open ,deet nog een laatste poging mijn hand of astrale op te tillen had niet echt een doel opdat moment , tot mijn verbazing ging dat optillen best , heel zwaar en voelde ik of ik uit een energie probeerde te trekken ofzo , dit hield aan toen ik met mijn hand echter niet verder kon , niet door mijn (deken heen) en toen voelde ik oppeens gwn mijn echte hand , het was dus ook mijn echte hand.

Toen bewoog ik gwn mijn hele lichaam dus heb toen denk wel alles afgekapt
Toen daarna probeerde ik nog is me hand gwn op te tillen en dit ging heel snel en lichtjes en voelde ik niet zon trekkende energie.

Nu zit ik dus met die rare vraag hoe kan het nou mijn astrale hand zijn geweest als het gwn mijn echte hand was die ik daarna tegen mijn deken aanvoelde?

Ik raak er soms wel een beetje er gefrustreerd van omdat ik denk dat er miss dan eindelijk zo ver is maar dan toch niet , ik denk dus steeds miss gebeurd er iets nu dan maar niks.
Miss moest ik al proberen iets astraals op te tillen toen ik in de beelden van een droom zat?

Iniedergeval Ik ga er zeker mee door , je kunt ook zoveel technieken proberen en geef absoluut niet op.

Soms als ik er oplet voel ik ook een hele rustige warme energie bij me die steeds sterker word hoe meer ik er op let.
Nu heb ik niet bepaald het gevoel dat diegene zin heeft om me te helpen bij die uittreding , dit heb ik dan eigelijk stiekem ook niet gevraagd Tong

Ik voel me ook altijd op me gemak als ik een uittreding proberen , het lijkt alsof ik gwn weet dat er niks fout gaat en het wel goed komt enz.

Reacties zijn welkom Lachen
Ik wil graag leren en groeien in me ervaringen Lachebek en jullie meningen weten.
sorry van zon lange brief..

Groetjes Roy  

« Laatste verandering: 05 December 2011, 14:36:44 door roy382 » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 05 December 2011, 18:32:18 »

Hoi,

zo'n lange brief geeft niet, je kan dan duidelijker omschrijven wat er aan de hand is.

Het is goed dat je geen tijdsdruk laat inwerken op je om een uittreding te beleven : je doet pogingen, lukt het niet, dan lukt het misschien wel een andere keer. Stress tijdens zo'n poging is een echte afknapper.
Dat je seksuele prikkelingen voelt tijdens zo'n poging : zoiets wordt vaak beschreven. Je onderste chakra's worden immers ook geactiveerd en dat wordt je gewaar. (google even het woord 'chakra').

Of je nu werkelijk een een astrale hand/arm gevoeld hebt, valt moeilijk te zeggen, dat kan je pas zeker weten na een paar ervaringen. Wel heb je op de rand van het astrale gebalanceerd, als je dat 'schokje' omschrijft. Zo'n schokje kan er op wijzen dat je even uittrad, en terug in je lichaam kwam.

Die warme energie kan best astrale energie zijn : je hoeft daarvoor zelfs nog niet uitgetreden te zijn. Maar je pogingen brengen je in een staat die je daar gevoelig voor maakt, vandaar dat je die energie kan voelen.

Doe rustig verder, zonder druk, zonder ongeduld en wie weet kom je hier volgende keer met een nieuwe vooruitgang !

Liefs - Koen

Love and understanding - Koen
roy382
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 07 December 2011, 13:59:00 »

Beste koen en anderen.

Koen bedankt voor je reactie.

Ik heb een nieuwe poging tot bewust uittreden gedaan en zal die nu effe vertellen
Ook kort ik het ietsie in , zodat het minder lang word en dingen niet te veel herhaal.
Nu je een beetje weet over hoe mijn pogingen gaan.

Ik ging uiteraad gwn weer op mijn rug liggen.
Wat ik je nog niet verteld had was dat ik ook muziek ( Enigma) koptelefoon ophad de vorige uittreding en dit keer nogmaals , merk ook dat ik dan nog ontspannender word en word minder snel afgeleid als ik aan mijn lichaam denk omdat ik dan door de muziek opgevangen kan worden om me hoofd leeg te houden.
Ik voelde dit keer niet echt een energie rondom me maar steeds een half uur vantevoren dat ik van plan was de uittredingen te doen voelde ik elke keer toen ik er aandacht een best wel spannende soort vergelijking met verliefd heid gevoel boven in me lichaam.

Ik voelde neit echt een energie dit keer rondom me maar , deet dit keer wel zeggen in me gedachten aantal keren dat me gids me zou mogen* helpen

Dit keer ging ik gewoon weer op mijn rug liggen ,
Ik wist al een beetje over de chakras, Ook dit keer probeerde ik mijn lichaam overal weer te ontspannen mijn chakras dus om daarna mijn hoofd leeg te maken en te houden.

Eerst probeerde ik gwn de kast weer te verschuiven enz , maar snel voelde mijn lichaam weer verlamd.
Ik heb jou wel is horen zeggen in een bericht dat je je ook kunt voorstellen dat je in je kamer loopt enz en door deuren een lijkt te gaan , dit probeerde ik en dat lukte ook aardig ik visuleerde(moeilijk woord) dat ik door mijn kamer bewoog en door de deur heen ging en op de hal de deur door ging naar de badkamer , en weer terug , en weer heen.

Terwijl ik dit deet begon mijn Hart weer sneller te kloppen ( overigens had ik dit ook in mijn vorige uittreding maar niet benoemd) Ik probeerde vooral mijn lichaam te ontspannen omdat dit al snel bij mij gebeurd dat mijn schouders of rug of borst spieren zichaanspannen , terwijl ik door visuleerde mijn door de kamer en deuren , merkte ik afentoe schokjes op en merkte ik dat mijn extreem hard ging kloppen , opdat moment voel ik mijn hart ook niet goed meer kloppen , verlamd ofzo , maar merk het nog wel ( klinkt raar?) en merkte het echt Hardstikke snel gaan! , Tijdens dit merk ik dat ik best redelijke vibraties krijg , wat overigens naar mijn idee ook een beetje komt omdat het inademen waarschijnlijk met moeite gaat , overigens probeer ik hier niet op te letten maar te visueleren wat erg lastig is ,( tijdens dit zeg ik : Gids help me maar ja doe maar help me breng me omhoog) ( Dit leek wel te helpen alleen vroegg ik me af of er een gids was..(omdat ik neit echt iets voelde)Nu kreeg ik best redelijk paar lichtflitsen die dan 1/2 sec duren en daarna weer donker , dan word het weer gwn donker en blijf ik vibreren, door te denken I am a spiritual being* en ik wil naar boven leek dit tijdje aantehouden Alleen bleef mijn Hart ook gigantish hard kloppen , probeerde nog beetje te visuleren enz door de kamer lopen enz maar had niet echt het idee dat het nog iets ging helpen.

Dus had het toen maar afgekapt en effe uitgerust op bed en daarna gaan slapen Lachebek
Ik ben er intotaal ongeveer een half uurtje mee bezig geweest

Nu had ik nog wel wat vragen , ik heb beetje zon gevoel van alsof ik steeds gwn echt op het randje zit en ik zou kunnen uittreden maar mijn hersenen ofzo geen *klik* willen zeggen? Miss hebben de Kosmos nog niet de planning om mij daaro nu *al* toe te laten , Ook heb ik tijdens de uittreding niet echt bewust een energie gevoeld van een gids of iets. ( ik heb veel herkenningen van een echte uittreding maar nooit iets in mijn hoofd gehoord zoals geruis of andere geluiden hoop dat het niet veel uitmaakt)

Maar kijk weetje wat het is ik ben iemand met een gigantishe doorzettings voormogen en het als ik iets wil dan wil ik het ook.
Zon ervaring lijkt me zo gaaf , ook omdat er alles kan en elke ervaring uniek kan zijn een heel andere wereld.

Nu lijkt het alsof ik het met 120% wil maarja.. Iniedergeval nog een vraag.. Die best wel extreme hardkloppingen geeft me een apart gevoel , Kan het nou echt geen kwaad zijn? als je hart meerdere keren per week zon bestwel hoge toeren maakt.?

Ik heb wel wat geduld van mij mag het een paar maanden tot een jaar duren , maar het geeft me een raar gevoel als ik het voor niks doe en me hersenen geen *klik* kan zeggen of de kosmos nog een aantal jaren geen plannen mee hebben.

Wow hoe krijg ik zon lange brief voorelkaar Droevig  
Neem je tijd en wanneer het jou uitkomt een reactie.
zowiezo niet me bedoeling om te pushen,

Groetjes Roy

« Laatste verandering: 07 December 2011, 14:24:33 door roy382 » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 07 December 2011, 20:58:38 »

Hoi,

niemand kan echt voorspellen als je pogingen zullen lukken, we duimen wel en we blijven het positief zien. Soms is het 'hoger plan' er niet mee eens dat wij de ervaring ingaan, het heeft ook te maken met hoe je fysiek in elkaar zit, je fysieke hersenen moeten inderdaad de klik maken. De fysieke hersenen maken die klik door een stimulus (relaxatie, epilepsie, magnetische beïnvloeding ...) en bij de één komt de klik vroeger dan de ander. Eens de klik er is laten de fysieke hersenen toe dat het astrale lichaam losgelaten wordt.

Roy, ik dacht dat je nog vrij jong bent. Die hartkloppingen zullen jou zeker geen schade berokkenen. Je mag het niet vergelijken met een fysieke inspanning waarin je calorieën verbruikt en je hart zwaar belast wordt. Je hoeft daar echt niet bang voor te zijn, maar ik begrijp wel dat je de vraag stelt. De eerste die in een uittredingspoging blijft en er het loodje bij neer  legt moet ik nog tegenkomen.

Als ik je verhaal goed begrijp, dan heb ik ook de indruk dat je naar het randje toe neigt. Dat is best goed. Ook al zit je daar maanden op dat niveau zonder verder te gaan, dan zit je toch goed omdat je de basis hebt. De rest is echt geduld hebben.

Je kan ook proberen lucide te dromen. Dat lijkt op een uittreding is echt gaaf.  Het leuke is dat je ook overdag kleine oefeningen kan maken zoals reality checks. Zoek dat maar eens op in Google. Ik zeg dat omdat het een goede alternatieve manier is om tot uittredingen te komen. Beide ervaringen zijn aan elkaar verwant.

Veel succes en tot de volgende !

Liefs - Koen.

Love and understanding - Koen
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte