Hallo iedereen.
Jeroen en ik hebben zojuist Koen benoemd tot
global moderator.
Wat de functie van moderator is, weet de doorgewinterde forumbezoeker over het algemeen wel.
Maar toch even kort: moderatoren hebben rechten om de berichten in goede banen te leiden, eventueel te verplaatsen als ze verkeerd staan, spam te verwijderen enz..
Koen heeft tot nu toe de bezoekers het meeste te woord gestaan - en op een fantastische wijze! Ik bleef bewust op de achtergrond. Hij heeft o.a. als webmaster van
http://www.uittredingen.be uitstekende bagage voor de functie van moderator op een forum dat
Uittredingen centraal heeft staan.
Ik zei echter ook tegen hem dat hij dit nooit als last of plicht moet voelen. Zodra ik merk dat zijn last te zwaar wordt, zullen we ingrijpen, want dat wil ik niet.
Vraag dan ook alleen dingen (aan Koen) waarvan je het antwoord na lang (!) zoeken op internet (en hier) niet kan vinden. Dus
geen vragen als: "Wat is Sleep Paralysis?" Bedenk dat het altijd fijner is als je eerst zelf naar antwoorden zoekt: belast de ander niet onnodig. Mocht ik merken dat mensen dat toch gaan doen, dan zal ik ingrijpen. Dit klinkt streng, maar ik wil graag een eerlijke verdeling van de energiebalans.
Dus iedereen veel leerzaam plezier!
Hartelijke groeten,
Sten