Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 06:06:54
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Stel je voor
| | |-+  Voorstellen nieuw hier :)
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Voorstellen nieuw hier :)  (gelezen 330 keer)
roy382
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 02 December 2011, 17:00:56 »

Beste forum leden/members/admins

De Site is echt super! Ik heb bijna alles al gelezen wat er te lezen valt Tong

Ik ben Roy en ik ben 17 jaar.

Ik ben de laatste tijd weer erg spiritueel bezig.
En ik heb een tijd geleden ontdekt dat ik auras kan zien als ik me goed concentreer op me handen of een andere lichaamsdeel en zie het meestal alleen als ik me er op concentreer en soms zie ik het op school bij anderen.

Mijn ouders en ik zijn erg spiritueel ingesteld.
Nu ben ik 1 week of 2 weken erg geintreseerd in uittredingen
Zelfs heb ik geprobeerd bewuste uittredingen te doen , Alleen is het nog niet helemaal gelukt.
Nou wou ik graag deze ervaringen delen , en zodat jullie je meningen kunnen geven en ik meer kan leren en in mijn ervaringen kan groeien.
Ook wou ik een paar ervaringen delen over dromen , Die best al een tijd geleden geweest zijn , nu is mijn vraag zal ik de droom ervaringen posten in het zelfde bericht bij uittredingen of apart zetten in een bericht bij dromen??
De laatste tijd droom ik eigelijk niet meer of iniedergeval niet bewust.
Terwijl ik juist de laatste tijd heel veel met spiritueel bezig ben , Maar miss komt het nog. Dit vind ik erg jammer.

Binnenkort zal ik beginnen met een bericht bij ervaringen uittreden Lachebek

Hopelijk heb ik me nu mooi voorgesteld Lachebek

Groetjes Roy
Tim
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 02 December 2011, 17:26:31 »

Welkom  Lachebek ,
Je bent niet de enige waarbij het uittreden nog niet is gelukt, ik ben er nu zo'n 5 maanden mee bezig en mij is het ook nog niet gelukt. Dromen doe je iedere nacht wel, meestal zo'n keer of 5, gewoon proberen direct als je wakker word om je te herinneren wat je hebt gedroomd, want dan weet je er nog het meest over.
Veel succes met uittreden!

Groetjes Tim
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 02 December 2011, 20:34:15 »

Hi Roy,

Grijns

Evenals Tim heet ik jou welkom hier. Man je bent nog jong, dan zie je interesse niet als een voorbijgaande interesse, maar hou het een tijd vast. Ik weet dat net als Tim velen het moeilijk hebben om tot een eerste uittreding te komen. Uiteindelijk wint meestal de aanhouder, maar niemand kan het jou garanderen. Naast uittredingen zijn er heel waardevolle alternatieven zoals het lucide dromen. Google daar maar eens over. Een lucide droom is verwant aan een uittreding (het gaat om een geestestoestand) en via bepaalde technieken valt het wel mee om het te leren.
Uiteraard kan ik alleen maar blij zijn om je spirituele ingesteldheid en dito educatieve omgeving, het biedt vaak een streepje voor om uittredingen te bekomen.

Dromen post je best onder dromen  Knipoog

Gaaf dat je hier zoveel inspirerende lectuur vindt, vergeet de boeken van Sten niet (bol.com), klik ook eens naast het wereldbolletje naast mijn naam om mijn persoonlijke site vinden met allerhande tips en uitleg.

Liefs - Koen
« Laatste verandering: 02 December 2011, 21:54:42 door Koen » Gelogd

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 06 December 2011, 00:49:13 »

Roy, van harte welkom!
Leuk dat je je wilt verdiepen in astrale ervaringen.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte