BEHULPZAME GEEST
Vanochtend mocht het weer zo zijn. Na 3 weken radiostilte weer een uittreding!
Ik was vrij vandaag. Ik werd rond 10 uur wakker van geluiden buiten, maar ik had voor mijn gevoel nog niet lang genoeg geslapen (het was die nacht erg laat geworden). Dus ik deed mijn oordopjes in en nadat ik een comfortabele houding op mijn rug had gevonden, sloot ik mijn ogen weer.
Net voordat ik in slaap viel, schrok ik ineens wakker van een kort, heel hard, scherp geluid (het klonk als een schuurmachine, maar dan alsof deze naast mijn oor werd aangezet). Ik realiseerde mij dat het geluid wel astraal moest zijn geweest. Ik had immers mijn oordopjes in.
Ik dacht: ´Misschien is dit een teken dat ik kan uittreden vandaag´.
Niet lang nadat ik mijn ogen weer had gesloten, voelde ik inderdaad de tintelingen opkomen die voorspelden dat ik zou uittreden.
Zodra ik astraal bewust was, probeerde ik mijn astraallichaam te bewegen. Alleen lukte dit niet (slaapverlamming). Ik lag nog steeds 'vast' in mijn stoffelijke lichaam en het lukte niet om los te komen. Al snel merkte ik dat ik hulp kreeg. Ik voelde een sterke hand rond mijn pols. Aanvankelijk twijfelde of ik dit wel moest toelaten, maar ik kreeg al snel het gevoel dat ik met een zuivere geest te maken had.
Hoewel ik voelde dat deze geest erg sterk was, merkte ik dat zelfs de geest moeite had om mijn astrale lichaam los te koppelen van mijn fysieke lichaam. Het voelde alsof iemand mij uit drijfzand probeerde te trekken.
Ik greep ook de pols van de geest vast om mijzelf uit mijn stoffelijke lichaam te helpen. Ik voelde een brede botstructuur en stugge haartjes op de pols van de geest. Dat deed mijn vermoeden, dat het een man was, bevestigen.
Hoewel ik wist dat het buiten eigenlijk al licht was, zag ik geen hand voor ogen. Toen ik echter om helderheid wilde vragen, merke ik dat ik mijn lippen niet eens kon bewegen. Ik was van top tot teen verlamd.
Na nog een aantal pogingen, hoorde ik mijzelf (op een hele rare en onwennige manier) toch het commando: 'Helderheid, nu!' uitspreken. Ik was zo opgelucht dat ik eindelijk kon praten, dat ik de commando´s 'Helderheid, nu!' en 'Zicht, nu!' heel vrolijk en uitgelaten, achter elkaar bleef uitroepen. Zonder resultaat, maar ik was al lang blij met deze eerste overwinning.

Op dat moment voelde ik dat dezelfde geest mij bij mijn heupen/billen vastpakte, om mij zo beter uit mijn lichaam te kunnen trekken. Dit voelde wel een beetje intiem aan, voor een eerste ontmoeting met iemand. Maar gek genoeg vertouwde ik hem toch. Ik had zelfs het gevoel dat ik hem al kende.
(Achteraf vraag ik mij af of het niet een geest was, die ik al eerder had ontmoet, in een van mijn eerdere uittredingen.)
Het lukte deze geest om mij te bevrijden. Hij trok mij met zich mee, door de muur heen (onder mijn slaapkamerraam), naar buiten.
Gelukkig merkte ik niets van de vrieskou.
We vlogen de lucht in... Dit voelde fantastisch!
Toch bleef ik een beetje weerstand in de lucht voelen, alsof we door stroop vlogen.
Omdat ik het vliegen erg spannend vond, hield ik mij goed aan hem vast en kroop ik dicht tegen hem aan. Maar op de gegeven moment liet hij mij los en hield hij mij alleen nog bij mijn pols vast. Hoewel ik dat wel een beetje eng vond, liet hij mij op die manier voelen, dat ik ook alleen kon vliegen.

Op dat moment vertroebelde mijn bewustzijn en lag ik ineens weer in mijn bed.
Opnieuw sloot ik snel mijn ogen, in de hoop weer in dezelfde dimensie en in het zelfde gezelschap terug te komen.
Het was mij blijkbaar goed gezind vandaag, want ik voelde weer dezelfde sterke handen rond mijn pols en mijn heupen. Toch lag ik nog steeds in mijn bed en weer in hetzelfde ´drijfzand´ als eerst.
Ik probeerde mij uit de verlamming te worstelen, maar zonder succes. Toen ik om hulp riep, wist de geest mij wederom te bevrijden. We vlogen weer een stukje.
Ik merkte echter dat mijn bewustzijn nu een stuk minder helder was. Voor ik het wist werd ik weer wakker, zonder afscheid te kunnen nemen, of te vragen wie hij was.
Vlug sloot ik mijn ogen weer, hopend deze fijne uittreding weer te kunnen verlengen. Dit lukte. Maar eenmaal astraal bewust, werd ik ineens overspoeld door erotische gevoelens. Ik waande mij op dat moment alleen. Ik liet mijn handen over mijn astrale lichaam glijden en merkte dat dit 100 maal intenser voelde dan dat als ik dat in het dagelijkse leven zou hebben gedaan. Wow... Sensationeel! Heel apart!!
Op dat moment werd ik wakker. Weird.....
Liefs,
Ginger