Het goede nieuws is dat ik vannacht droomde en in die droom had ik een uittreding, dat is een goed begin, zeker na zolange tijd. Ik heb meteen daarna een tweede uittreding gehad, maar niet helemaal zeker of dat in een droom was of niet. Maar ik neem aan van wel. Ik was zo blij vanmorgen, het was geen echte sterke uittreding, maar de suizingen waren er in het begin, en ik dacht, daar gaan we, ik keek naar een witte muur, daar was een witte circle en ik concentreerde me daar op, en ging er toen doorheen , en ik vloog omhoog, ik zat in een soort stoel, en ik vloog gewoon rond, ik herkende de omgeving niet. De tweede zag ik een groep mensen, 1 persoon kende ik, en die persoon probeer ik in dit leven te vermijden, hij geeft me geen prettig gevoel. Dat was het wel, ik ben nog steeds iedereens zijn ervaringen aan het lezen, dat helpt echt in het her-ontwikkelen van de uittredingen, en ik moet meer attentie geven aan de trillingen die ik heb, dat is een goed punt om verder te gaan, soms is het zo sterk dat het op een epileptische aanval lijkt, hoewel ik stil lig, of dat er een aardbeving is, maar dan alleen maar waar mijn huis is!
En wonder boven wonder, in 1 keer gelukt om een avatar te laden!