Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:59:28
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Dromen
| | |-+  Uittredingen in een droom
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Uittredingen in een droom  (gelezen 740 keer)
Acceptamiracle
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 09 Februari 2011, 18:43:26 »

Het goede nieuws is dat ik vannacht droomde en in die droom had ik een uittreding, dat is een goed begin, zeker na zolange tijd. Ik heb meteen daarna een tweede uittreding gehad, maar niet helemaal zeker of dat in een droom was of niet. Maar ik neem aan van wel. Ik was zo blij vanmorgen, het was geen echte sterke uittreding, maar de suizingen waren er in het begin, en ik dacht, daar gaan we, ik keek naar een witte muur, daar was een witte circle en ik concentreerde me daar op, en ging er toen doorheen , en ik vloog omhoog, ik zat in een soort stoel, en ik vloog gewoon rond, ik herkende de omgeving niet. De tweede zag ik een groep mensen, 1 persoon kende ik, en die persoon probeer ik in dit leven te vermijden, hij geeft me geen prettig gevoel. Dat was het wel, ik ben nog steeds  iedereens zijn ervaringen aan het lezen, dat helpt echt in het her-ontwikkelen van de uittredingen, en ik moet meer attentie geven aan de trillingen die ik heb, dat is een goed punt om verder te gaan, soms is het zo sterk dat het op een epileptische aanval lijkt, hoewel ik stil  lig, of dat er een aardbeving is, maar dan alleen maar waar mijn huis is!

En wonder boven wonder, in 1 keer gelukt om een avatar te laden! Cool

sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Februari 2011, 06:43:48 »

Dag Acceptamiracle,

fijn dat je , blijkbaar met veel gemak, terug de draad kunt opnemen voor wat betreft uw uittredingen.
En zeker zo fijn is dat je ze met ons wil delen.

Veel succes nog, ik heb nog een vraagje aan u betreffende een vorig schrijven maar ik stel de vraag later wel.

Groetjes

R.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Februari 2011, 17:57:59 »

Gefeliciteerd, dit is inderdaad goed nieuws!
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Februari 2011, 19:46:15 »

Waw,  Zeker een goed doorstart ! toch blij dat je de stap gedaan hebt om 'back on track' te geraken ! Uit je vorige post begreep ik dat je niet zoveel deed om een zelf een uittreding uit te lokken, maar misschien kunnen een paar dingen je wel een kleine boost geven, zoals tijdens het relaxeren wat aan visualisatie te doen, zoals een virtuele rondgang in je woonkamer. Vaak wekt dit trillingen op voordat je in slaap valt. Na een tijdje komen de trillingen vanzelf en heb je die stimulatie niet meer zo nodig. Om de uittredingen te verlengen en te versterken, helpt het soms om je astrale handen voor je gezicht te houden, het focust je enorm op het feit dat je buitenlichamelijk bent.

Liefs Koen

Love and understanding - Koen
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte