Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:54:32
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Boeken van Sten Oomen / Door het raam Soul Travel
| |-+  Door de nacht
| | |-+  Door de nacht
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Door de nacht  (gelezen 1866 keer)
Chantal
Newbie
*

Chantal

Bekijk profiel
« Gepost op: 12 September 2010, 14:20:01 »

Vrijdag kwam het boek binnen, een mooi boek, met een glanzende kaft en glanzende bladen. Ik ben er heerlijk voor gaan zitten en legde het boek als een raamwerk op mijn eigen persoonlijkheid om te kijken wat klikte? en wat niet?

Er klikte heel veel, want er was veel herkenning, zoals; de valervaringen die ik al vanaf kindsaf aan heb, het electrisch gevoel als je terug valt, het met kinderlijke onbevangenheid de wereld tegemoet treden enzovoort. Wat me raakte was dat als het niet lukt om bewust uit te treden, dit te maken kan hebben met dat 'je niet stabiel' bent en dat de kosmos je wil beschermen. Ik heb eens mijn vraag: "Waarom ik niet mee kon gaan?", de kosmos ingegooid en het antwoord dat ik terug kreeg was:"Je bent nog niet in balans!". Ik weet dat ik teveel yin ben, en mijn yang aandacht behoeft, niet alleen spiegelen, maar ook doen, spierkracht enzovoort. Klopt dus! En zo klikte ik het boek dus op mijn persoonlijkheid, ik denk dat elke lezer dat doet. Er waren ook punten die ik niet herkende, zoals het horen van een ijle toon in de hersenen. Dit heb ik nog nooit gehoord. Het doet me denken aan een boek van Barbara Ann Brennan Bronnen van Licht waar zij een oefening beschrijft om de Haralijn in balans te brengen waarbij ook een hoge ijle toon hoorbaar zou moeten zijn.

Ik heb het boek net uit en ging meteen 's middags in bed liggen (wat een luxe). Jouw strandmeditatie leek me heerlijk, dus wenste ik dat ik op een prachtig strand was. Ik ging onder mijn witte dekbed liggen in pentagramhouding, want dat sprak me ook aan. Ik lag de zeelucht in te ademen. Mijn meditatie veranderde, want ik wilde niet écht op een strand zijn.. diep in mijn hart zou ik graag willen verhuizen (wij wonen op dit moment tegen de A2 aan in Waalre waar ik last van heb), dus ging mijn meditatie over naar wensen dat ik in een gezellig huis was, gashaard, heerlijke sfeer, fijne groene buurt, verder geen beelden, maar puur gefocussed op het gevoel. (Zo heb ik twee vliegen in één klap als ik de The Secret mag geloven). Ik dommelde steeds weg en merkte dat mijn teen werd bewogen. Er schudde iemand mij aan mijn teen wakker! -;)

Ik sta echt aan het begin van astrale avonturen. Sten, ik vond jouw boek schitterend. Geweldig! Echt helemaal goed. Het is geen boek om één keer te lezen. Er staan heel veel adviezen in. Ik zal hem nog vaak bij me pakken.

Ik wens iedereen veel  mooie avonturen in de Avond uren!  Knipoog.
Groetjes, Chantal
« Laatste verandering: 12 September 2010, 16:01:43 door Sten » Gelogd
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 12 September 2010, 16:01:31 »

Hoi Chantal,

hartelijk dank voor je reactie. Voor mij altijd een luxe om te lezen hoe mensen mijn boek(en) ervaren. Ik denk wel dat je DOOR DE NACHT bedoelt, met jouw goedvinden verander ik de titel even.
Super, ik hoop dat je er nog veel aan mag hebben!

Liefs,

Sten
Chantal
Newbie
*

Chantal

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 September 2010, 17:14:18 »

Inderdaad, het was een reactie op DOOR DE NACHT.

Groetjes, Chantal
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte