Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 13:46:55
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Algemene Chat
| | |-+  SI
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: SI  (gelezen 1431 keer)
sterreplukker
Full Member

Bekijk profiel
SI
« Gepost op: 04 September 2010, 13:41:33 »

SI
« Laatste verandering: 15 Mei 2011, 05:30:25 door sterreplukker » Gelogd
IMIX
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 05 September 2010, 12:50:24 »

Sterreplukker,

mijns inziens ga je zaken die je vanuit je jeugd hebt verdrongen, nu langzaam inzien. Daarom werd je ook gevraagd of je al eens een GEZICHT had gezien tijdens je uittredingen.

of je de op de een of andere manier nog niet openstond/klaar was om af te rekenen met iets/iemand?! Daarom kon je ook geen gezicht zien.

of je je spiritueel helper hebt gezien en dat je/jullie wel gemeenschap met elkaar willen hebben en niet durven?? Daarom denk ik dat jullie elkaar om de beurt naakt zagen en niet tegelijkertijd.

hoe ik voel, en ik ben eigenlijk niemand, zal het wel gebeuren als JIJ dit toestaat. Je zult dit vanuit je hart moeten doen en niet met je verstandelijke/vrouwelijke vermogens.

je bent al te vaak misbruikt dus ga hier goed mee om.
wil je "all the way" sta er dan gewoon open voor.
HIJ maakt er geen probleem van, maar laat je desalniettemin vrouw zijn en jij kunt over je lichaam beslissen.

zomaar een "gevoel" van iemand die denkt dit aan te voelen.

Cool

Imix

Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 05 September 2010, 14:40:12 »

ook welkom aan Imix.

Sterrenplukkertje, mooie ervaring(en) !
Op je vraag als het kan of je zelf naakt bent, en de ander gekleed : het feit dat je het meemaakt is eigenlijk al het antwoord op de vraag. Nu is het zo dat als ik uittreed, ik kennelijk altijd zonder kledij ben, omdat dit mijn gewoonste en puurste vorm is van mijn astraallichaam. Maar vorm is in het astrale te beïnvloeden, dus, als iemandzichtbaar wil zijn in kledij, dan kan het. Misschien had die ander eerst kledij aan, gewoon om jou niet te bruskeren, en de weg van de geleidelijkheid te nemen ?
Liefs Koen
sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 15 September 2010, 02:32:57 »

Hoi Sterreplukker,

toevallig kwam ik op een artikel over naaktheid in dromen en de betekenis hiervan. Hierbij dacht ik onmiddellijk terug aan uw topic. Ik doe de snelkoppeling erbij,
 http://www.dreamsleep.net/commondreams/meaning-of-nudity-dream.html
De tekst is in het Engels maar dat zal wel geen probleem zijn voor u.
Ik sluit me aan bij het aanvoelen van hetgeen IMIX schrijft..en ik hoop dat hij/zij hier op deze site meer gaat opduiken.
Met uw naaktheid wil je( en durf je)  inderdaad laten zien wie en hoe je werkelijk bent, uit de reactie van de mensen die je tegenkomt kan je dan uw conclusies trekken.
En voor u hoop ik dat je die 'onbekend' meerdere keren moogt ontmoeten in uw uittredingen. Is hij wel een onbekende?? Voor deze 'onbekende' durf je u volledig ( naakt) te geven wat mij laat vermoeden dat je hem kent, misschien in een andere gedaante of een sterk verlangen naar. Misschien kom je er binnenkort wel uit.

Lieve groetjes
R.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte