Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:49:09
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Over het forum
| | |-+  Er was een registratieprobleem
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Er was een registratieprobleem  (gelezen 2174 keer)
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 16 Augustus 2010, 07:04:33 »

Hallo Iedereen.

Er blijkt nu dat er al sinds maart dit jaar een registratieprobleem was, er zijn sindsdien dan ook geen registraties meer gedaan.
Gisteren maakte Peter me per mail daarop attent, en het verbaast me wel dat niemand ons even alarmeerde dat het registreren niet lukte.
Ik had wel gezien dat het al 'een paar maanden' op 0 stond, maar het was niet tot me doorgedrongen dat mensen zich wel willen registreren, maar dit niet lukte.
Peter bedankt dus voor het melden! Blij dat jij wel de moeite nam om het door te geven.
Jeroen is er mee bezig, maar er waren meteen al spammerds, de beveiliging moet dus aangescherpt worden.

Het probleem zal als het goed is in de loop van de dag door Jeroen opgelost worden.

Groetjes,

Sten

Update 11.22 uur: nieuwe leden moeten nu goedgekeurd worden door mij. Het kan niet anders, de spam robots worden steeds geavanceerder. Het is ook zo in het algemeen dat criminelen steeds vindingrijker worden. Denk maar aan phishing mails waar steeds meer officële instanties en bekende bedrijven last van krijgen. Helaas, we wonen in een zieke wereld, wel te verstaan: alleen ziek door toedoen van sommige mensen! De ziekte van deze wereld heet: geld.
« Laatste verandering: 16 Augustus 2010, 09:22:10 door Sten » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Augustus 2010, 20:20:17 »

Hoi,

Het was mij idd beginnen opvallen dat er geen registraties meer bijkwamen, maar ik had nog niet direct conclusies getrokken ... grote pluim voor Peter dus, zeker, ik had zelf wat korter op de bal mogen spelen.

Die phising mails ... daar heb ik zeker ook last van. Ik vind het ook verschrikkelijk wat al die spam aanricht.

Een wereld zonder geld ... ja, als alle neuzen in dezelfde richting staan, anders werkt het niet  ?
Gisteren hoorde ik ook een verhaal van iemand die kennelijk zijn geld niet kan opdoen. Hoe meer je hebt, hoe meer zorgen je aan je hoofd hebt errond. Alhoewel ik niet ongevoelig ben voor levenscomfort, vind ik dat een stuk onthechting van het materiële helend is. Slaaf worden van bezit, je komt in een nooit-genoeg draaikolk. tot wat verword je dan als mens ? Zoveel noden in de wereld, ellende. Het contrast kan niet groter en je wordt een karikatuur van jezelf.
Een beetje filosofie op deze verregende dag, neem het voor wat het is  Lachen

Liefs Koen

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 17 Augustus 2010, 07:46:13 »

Hoi Koen,

dank voor je reactie. Ja het is waar, veel mensen kunnen de aarde in de zin van het materiële niet meer relativeren... Ik heb daar geen last van. Geld & bezit interesseren me werkelijk niets. Al mijn spullen de deur uit te doen met het oog op de emigratie, kostte me werkelijk geen enkele moeite. Ik hoef niets te hebben. Als ik mag reizen en genieten van de natuur, ben ik een gelukkig mens.
Als je overgaat neem je niets mee dan hetgeen je innerlijk koestert.
Het is heerlijk als je geen ballast met je mee hoeft te dragen!

Liefs,

Sten

PS: dit is dan wel weer een beetje off topic, dat dan weer wel.  Knipoog

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte