Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 13:49:30
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Ervaringen met uittredingen
| | |-+  Samen uittreden met de kat ^^
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Samen uittreden met de kat ^^  (gelezen 899 keer)
Amaryllis
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 21 Maart 2010, 10:06:33 »

Vannacht had ik wel een coole uittreding. Mijn kat lag bij mij te slapen en ik nam haar gewoon mee tijdens de uittreding  Lachen

Ik voel mijn lichaam maar weet dat ik slaap. Op mijn rechterschouder voel ik een zware druk. Mijn kat (Kinnie) is eergisteren gesteriliseerd en daarom mag ze bij ons in bed slapen. Ik merk dat mijn lichaam in slaapverlamming zit. Ik zie een witte glans door het duister heen en wil uittreden. Ik vraag me af of het zal lukken terwijl de kat op mijn schouder ligt te slapen maar krijg dan een cool idee: ik neem haar gewoon mee! Ik concentreer me en zweef los uit mijn lichaam. Het is nog nacht en alles is donker maar mijn zicht is verder oké. Ik hang in de lucht boven mijn boekenkast en houd Kinnie goed vast. Ik kijk naar haar. Ze is licht doorschijnend maar ziet er verder helemaal hetzelfde uit als in het echt. Ik kijk naar mijn eigen arm die haar vasthoudt en zie dat deze ook doorzichtig is. De kamer is heel donker, ook aan het schuifraam zie ik maar weinig licht. Ik besluit eens iets anders te proberen en vlieg omhoog door het plafond. De eerste ruimte waar ik kom is pikdonker. Ik ga door het volgende plafond. Ik kom in een studeerkamer uit. Een man zit aan een bureau over zijn laptop gebogen. Zijn bureaulamp staat aan en geeft genoeg licht zodat ik de hele kamer kan bekijken. Het valt me op dat alles ontzettend netjes is. Op zijn bureau liggen enkele papieren en een ringmap. Hij zit vlak aan een raam maar de rolluiken zijn dicht. Ik ga wat spoken bij de man en kijk over zijn schouder mee naar wat hij schrijft maar het licht beweegt en alles wordt weer wat donkerder. Ik fluister iets in zijn oor maar hij reageert niet en werkt rustig verder. Ik blaas door zijn haar, het beweegt maar de man kijkt niet op. Ik houd de kat weer goed vast en vlieg opnieuw omhoog. De twee volgende appartementen zijn donker. Vervolgens kom ik in een kamer die rood oplicht. Ik kijk rond en zie dat er schilderijen aan de muren hangen maar het is te donker om te zien wat er op staat. Ik ga naar de muur met de schilderijen en concentreer me. De schilderijen lichten op. De overwegende kleur is rood. Het is abstracte kunst maar het lijkt op een vulkaanuitbarsting, ik vind het mooi. Ik ga nog een keer door het plafond. In deze ruimte is een raam. Buiten brandt straatverlichting. Ik kijk door het raam en zie een park, ik denk in België maar het kan ook Engeland zijn, het is alleszins niet Malta waar ik woon. Kinnie kijkt me verschrikt aan als ze ziet hoe hoog we zijn. Ik druk haar stevig tegen me aan en hou haar goed vast. Daarna vlieg ik door het raam naar buiten en daal af naar beneden. Kinnie wordt warmer en ik denk dat ze bang is. Ze kijkt me alleszins een beetje vreemd aan, alsof ze hoopt dat ik weet wat ik doe. Nog voor ik de grond bereik, word ik wakker. Ik ben een beetje ongerust en ook wel nieuwsgierig en wil zien of Kinnie oké is.  Ik kijk haar vrolijk en enthousiast aan maar ze slaapt nog. Ik neem mijn droomdagboek en begin te schrijven. Kinnie wordt wakker maar ze lijkt niet echt onder de indruk van onze ervaring, het lint van mijn droomdagboek lijkt ze veel interessanter te vinden dan onze uittreding van daarnet en ze begint er mee te spelen. Grijns
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Maart 2010, 16:35:37 »

Geweldig, Amaryllis.

Dit is uittreding met een uitstekende kwaliteit, prachtige controle, en een schoolvoorbeeld van een uittreding zoals ook Monroe ze beleefde.

Omdat dieren ook uittreden, zijn zij ook astraal, en ik vond het fantastisch dat je de kat astraal gezien zo kon oppakken en meenemen. Je hebt heel goed geobserveerd. Het is inderdaad altijd belangrijk dat je je eigen astrale ik omschrijft, en ook de astrale kat.

Ik neem aan dat je in een flatgebouw woont, en dus de andere flats kon bekijken ?

Verder, iets dat jij zou moeten proberen : ga eens na als je bepaalde aspecten kan verifiëren (tijdens een uittreding) waarvan je nadien kan nagaan of het ook in de fysieke omgeving zo is. (aspecten waarover je vooraf geen kennis hebt).

Liefs Koen.
Chantal
Newbie
*

Chantal

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 02 September 2010, 02:40:27 »

Erg leuk verhaal om te lezen, heel bijzonder dat Kinnie mee kon reizen. Ook grappig dat je die man in zijn haren blies, maar hij niet op of om keek. Ik bedacht me dat meer "geesten" dit doen, puur om te kijken of er een reactie komt?  Knipoog Lachen
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte