Ik ben erachter gekomen, dat je tijdens een uittreding niet altijd dezelfde kleding draagt, als op dat moment je fysieke lichaam draagt.
Meestal blijf ik vlakbij mijn fysieke lichaam. Ik ontmoet dan vaak mijn gidsen, wat altijd fijn is. Maar een tijdje geleden voelde ik dat er iemand was, die ik niet kende. Ik hoorde diegene ook, en hij ging op mijn bed, achter me liggen

. Toen ik me omdraaide, was ik uit mijn lichaam. Ik zag hem heel duidelijk, kan hem nog precies omschrijven. Net pak, goudkleurig bril montuur, grijs haar, doorleeft gezicht. Het bizarre was, dat deze man anderhalve week daarvoor gezien was door iemand anders. Ik was met een aantal mensen op bezoek bij iemand, en een van de bezoekers omschreef deze man. Onze gastvrouw had verteld dat er in haar huis entiteiten huisden.
Eenmaal thuis had ik het gevoel dat ik een paar van die entiteiten had meegenomen. Ik voelde het. En 's-nachts waren ze ook bezig, zo werd er op mijn nachtkastje iets verschoven. En ik wist dat dit geen bekende van me was (mijn oma doet zoiets ook regelmatig). Gelukkig zijn ze wel vertokken. het waren er 3, de man was de laatste die vertrok. De andere 2 hoorden bij hem.