Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 15:05:06
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Ervaringen met uittredingen
| | |-+  Zomaar wat ervaringen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Zomaar wat ervaringen  (gelezen 616 keer)
Madeleine
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Gepost op: 11 Maart 2010, 07:02:01 »

Ik ben erachter gekomen, dat je tijdens een uittreding niet altijd dezelfde kleding draagt, als op dat moment je fysieke lichaam draagt.

Meestal blijf ik vlakbij mijn fysieke lichaam. Ik ontmoet dan vaak mijn gidsen, wat altijd fijn is. Maar een tijdje geleden voelde ik dat er iemand was, die ik niet kende. Ik hoorde diegene ook, en hij ging op mijn bed, achter me liggen Rollende ogen. Toen ik me omdraaide, was ik uit mijn lichaam. Ik zag hem heel duidelijk, kan hem nog precies omschrijven. Net pak, goudkleurig bril montuur, grijs haar, doorleeft gezicht. Het bizarre was, dat deze man anderhalve week daarvoor gezien was door iemand anders. Ik was met een aantal mensen op bezoek bij iemand, en een van de bezoekers omschreef deze man. Onze gastvrouw had verteld dat er in haar huis entiteiten huisden.

Eenmaal thuis had ik het gevoel dat ik een paar van die entiteiten had meegenomen. Ik voelde het. En 's-nachts waren ze ook bezig, zo werd er op mijn nachtkastje iets verschoven. En ik wist dat dit geen bekende van me was (mijn oma doet zoiets ook regelmatig). Gelukkig zijn ze wel vertokken. het waren er 3, de man was de laatste die vertrok. De andere 2 hoorden bij hem.

sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 12 Maart 2010, 02:22:42 »

Dag Madeleine,

fijn dat je uw ervaringen hier neerschrijft. Het zijn meerdere ervaringen in een kort tekstje. Fijn om te lezen, een beetje jammer dat je niet meer in detail gaat.
Dat van die kledij klopt, ik zag mezelf nog niet in pijama uittreden, niet dat ik in mijn 'enkele' uittredingen echt op mijn kledij let, ik loop er dan heel casual bij.
Wat u blijkbaar goed lukt is contact hebben met uw gidsen, dit is mij maar één keer overkomen en dan nog met 'maar' één gids. Hoe doe jij dat toch?

We hopen meer te lezen van uw ervaringen.

Groetjes
R.
Madeleine
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 Maart 2010, 03:11:38 »

De gidsen die zijn er gewoon, niet altijd hoor. Niet bijvoorbeeld wanneer ik verder weg ga dan mijn slaapkamer. Tenminste dan merk ik niet dat ze er zijn, ben dan teveel bezig met de reis op zich.

Als je uittreedt ben je fijnstoffelijk net zoals entiteiten en gidsen. Je kunt ze dan voelen zoals je met je fysieke lijf mensen kunt voelen. Mijn gids is mijn andere helft, mijn twin. Wij hebben fysiek contact. Mijn andere gids staat ook heel dichtbij, dat is een verhaal apart. Hij raakt mij ook aan, door bijvoorbeeld mijn handen vast te pakken. Daarbij praten we ook met elkaar. Je hoort de stemmen dan zoals op aarde. Zelfs ademhaling is te horen.

Misschien kun je, als je uitgetreden bent, eens vragen, bv "Gids ben je er?" en zo verder.
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Maart 2010, 13:23:19 »

Hoi Madeleine,

Vragen naar je Gids(en) kan je altijd. Gidsen hebben de reputatie zich niet al te veel op te dringen, opdat je zelf uit de ervaring zou leren.

Tijdens mijn uittredingen heb ik geen kledij aan, en ik kan ook geen kledij voelen. Tijdens een lucide dromm echter lijk ik wel kledij aan te hebben. Maar ik denk dat het perfect mogelijk is om kledij aan te hebben tijdens een uittreding, omdat je eigen vorm en uiterlijk kan beïnvloed worden tijdens de uittreding omwille van de sterke gedachtenkracht die vorm geeft aan de ervaring.

Liefs Koen
Madeleine
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Maart 2010, 13:57:36 »

Ik heb mijn man zien uittreden afgelopen zomer. Het was heel erg warm die nacht. Ik zag hem staan bij het raam, voor het gesloten grodijn. Ik had niet gelijk door dat het zijn astrale lichaam was, en keek verbaasd wat hij daar nou zomaar stond voor dat gordijn. Hij droeg een lange oyama broek en t-shirt met korte mouwen. De volgende ochtend toen hij opstond, had hij een korte pyama broek aan verder niks.

Mijn verklaring is, dat hij het zo warm had, dat hij in de veronderstelling was dat hij meer gekleed was.

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte