Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 13:56:10
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Stel je voor
| | |-+  Hallo iedereen
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Hallo iedereen  (gelezen 990 keer)
Tzuki
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 09 Maart 2010, 12:21:36 »

Hallo iedereen,
Ik ben Tzuki uit Belgie en ben blij dat ik dit forum gevonden heb zo kan ik ook eens de uittredingservaringen van anderen lezen.
Vroeger heb ik per toeval een paar uittredingen gehad, maar wist toen niet wat er met mij gebeurde. Deze ervaringen zijn me lang bijgebleven en ik durfde er eigenlijk met niemand over te praten want ik dacht dat ze me gek zouden vinden...
Toen ik eens met iemand aan het praten was, die zich met het paranormale bezighoud, vertelde zij me dat ik uittredingen had.
Nu een paar jaar later, ben ik nog altijd nieuwschierig en heb sinds kort een boek van R. Monroe en 2 boeken van Sten Oomen gekocht.
Ik heb al jaren lucide dromen en ik denk dat ik weet hoe ik voor mezelf een uittreding kan opwekken.
Kort nadat ik de boeken aangekocht en deels gelezen had, dacht ik , ik ga het nog eens proberen... en het lukte mij ook.
Doordat ik toch nog met angst zit en omdat ik mij zoveel mogelijk wil informeren,wacht ik nu nog een beetje voordat ik mij aan een volgende uittreding waag.   Ik weet het niet

Het beste allemaal.
Groetjes,

Tzuki

Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 09 Maart 2010, 12:47:23 »

Hoi Tzuki,

welkom op ons forum. Het verhaal dat jij brengt, vooral het begin, is voor velen de reden geweest om zich bij dit forum aan te sluiten. Ondertussen hebben we hier op 'Door Het Raam Forum' een warme gemeenschap samen opgebouwd met een luisterend oor voor elkaar, en, als het even kan, wat hints en tips, vanuit de ervaringen die we op doen en de literatuur die we doornemen.
Blij jou hier te hebben !

Liefs Koen.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 09 Maart 2010, 14:13:56 »

Hoi Tzuki,

wat leuk je hier te mogen begroeten, welkom!

Wat Koen zegt is waar, en ik sluit me er geheel bij aan.

Hartelijke groeten,

Sten
sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Maart 2010, 00:44:44 »

Dag Tzuki, dag landgenoot

ook van mijn kant wens ik je van harte welkom op dit fijne forum.
Hier kan je van gedachten wisselen met mensen die u zeker niet gek gaan verklaren.
Bang voor uittredingen hoef je niet te zijn. Laat ze maar komen of zoek ze zelf op.
Ik ( wij) zien uit naar uw ervaringen.

Fijne groeten

R.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte