Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
04 Februari 2012, 19:02:58
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Algemene Chat
| | |-+  Telegraaf, Man bijt hond, Kijk, Erick Nova, muziek
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Telegraaf, Man bijt hond, Kijk, Erick Nova, muziek  (gelezen 1644 keer)
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 25 Februari 2010, 12:37:50 »

De afgelopen maanden van december tot en met nu waren moeilijk maar soms ook heel! leuk. Ik kampte met een stel wortelkanaalbehandelingen. Eerlijk gezegd ben ik in mijn hele leven nog nooit zo ziek geweest. Een Boogschutter als ik overdrijft wel eens in haar enthousiasme, maar hier is geen woord aan overdreven. Ik moest begin december met SPOED geholpen worden in een tandheelkundige kliniek in Naaldwijk en dat zegt genoeg, want eigenlijk waren ze al volgeboekt tot en met eind januari 2010 (en de ziekenhuizen ook). De endodontoloog aldaar zei dat hij nog NOOIT zo'n ernstige ontsteking gezien had, ze waren echt geschokt. Nou, ik ook, dat kunt u van mij aannemen. :-o
Tegelijkertijd had ik drie media zaken...

Eerst kwam in december de Telegraaf met een artikel over mijn veganisme, daarna kwam in januari Man bijt Hond filmen (ze hadden in oktober 2009 ook al een artikel in hun eerste magazine geplaatst), en in januari kwam ook nog een journalist van de KIJK me interviewen voor een artikel over uittredingen. Dit verschijnt spoedig. Al die tijd speelde de ontsteking onder mijn kies op.

De publiciteit deed ik terwijl het in mijn kaak en hoofd borrelde en pruttelde dat het een lieve lust had, maar ik beet (!) me er doorheen.Ik ben niet voor niets een trouper. :-d Een goede visagie van Minke Boeijen doet wonderen (hoop ik). Op de media pagina kunt u alle resultaten van het een en ander nog eens nakijken en naluisteren.

Ik heb in de maanden december en januari daarom verder niet zo veel gedaan als ik gewild had. Ik ben bezig met een online cursus Uittredingen, en nu het weer wat beter gaat, kan ik daar weer goed mee verder. Het wordt al heel leuk en mooi.

Voor mijn kinderboek DOOR DE HEMEL (over bijna-doodervaringen en uittredingen bij kinderen) ben ik nog steeds op zoek naar een sponsor. Benodigd bedrag: [euro] 7000,-. Wie of wat gaat mij helpen? Anders wordt het afwachten hoe de zaken zich ontwikkelen.

Maar recentelijk heeft zich nog meer leuks voor gedaan. Via Hyves heb ik Erick Nova leren kennen, een ware gitaar- en zangvirtuoos, weer NIET overdreven. En toen ik na wat heen en weer opperde dat een song over Uittredingen wel helemaal te gek zou zijn, en dat het beslist zo goed als een wereldprimeur zou zijn, kwam hij tot mijn grote verbazing en enthousiasme binnen een paar uur (!!) al met de volledige en strakke body van de song: muziek, tekst en zang. Hij had het meteen op YouTube gezet!

Hij heeft de backing track ook al laten maken door een producer in mijn geliefde Los Angeles (waar ik vorig jaar met Jeroen was) en die is fabuleus op zichzelf. Er zit dus nu een heuse Engelstalige Uittreding song aan te komen. De titel: Out of Body. Deze verschijnt op CD single en zal overal, bijvoorbeeld bij 538, gekocht kunnen worden. Erick heeft de single officieel laten opdragen aan mijn boek THROUGH THE WINDOW (DOOR HET RAAM). Wat het helemaal leuk maakt, is dat ik de vormgeving van de CD doe, deze is ook al bijna af. Zodra de song officieel verschenen is, zal ik daarvan op mijn site melding maken. Ik ben Erick zeer dankbaar en geniet hier met volle teugen van.

Hieronder ziet u een sfeerimpressie van Man bijt hond...
Over de komende song van Erick kan ik alleen maar WOW! verzuchten.

Hier kunt u alles terugkijken:

http://www.stenoomen.nl/media

Hyvespagina Erick Nova

http://www.manbijthond.nl/fragmenten/web-only-hemelse-liefde

« Laatste verandering: 28 Februari 2010, 05:07:48 door Sten » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Februari 2010, 16:24:00 »

Hoi Sten,

Wat verras je ons met een veelheid aan initiatieven/’publiciteit’ die je hier beschrijft !
'Gij zijt toch gene gewone', zouden ze bij ons zeggen, maar dan in de positieve zin natuurlijk !
Deze positieve gebeurtenissen zullen jouw tegenspoed met de gezondheid toch wat verlicht hebben, mag ik hopen en veronderstellen.
Veel van jouw talenten en bekommernissen zijn hier toch aan bod gekomen, eerst het veganisme vanwege jouw bekommernis om de dieren, dan het uittreden met de astrale liefde, je uitwisseling met Erik Nova, (ik moet die song nog beluisteren, maar wou toch al reageren).
Ten slotte, 'Kijk !' is een tijdschrift dat ik vroeger vaak las, en nog wel eens als ik de kans krijg. Het doet me bijzonder plezier dat ‘Kijk !’ aandacht besteedt aan het onderwerp uittredingen, en het geweldige eraan is dat jij daar in een interview daar kan aan bijdragen. Dat mag ik niet missen. Je laat ons toch weten wanneer dat dit verschijnt hé ?

Nou, Boogschutter, ga er maar verder tegenaan, in voor – en tegenspoed.  We staan achter je en we gunnen jou nog veel en veel meer !

Liefs, Koen.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Februari 2010, 17:19:17 »

Hoi Koen,

dank je wel. Jouw oprechte woorden doen mij heel veel goed. Ja zeker, deze dingen hebben mijn (under!) tooth troubles verlicht, want die waren erg, nog nooit zoiets meegemaakt! Ik dacht serieus dat het misschien mijn tijd wel eens kon zijn. Het voelde echt verkeerd. Er bleek binnen een paar dagen tijd een enorme ontstekingsdruk op mijn hoofd ontstaan te zijn, de details spaar ik jullie.
Maar nu heb ik gelukkig weer een goede tandarts, en gaat het beter.

Ik ben blij dat ik op meerdere vlakken actief kan zijn, ik heb altijd al geloofd in een totaalplaatje als mens, iedereen is meer dan één kant van hem/haar.
Jij bent ook zeer veelzijdig, en dat bewijs je al weer een geruime tijd hier. Ook jou gun ik het beste en dat de wereld nog veel van je mag zien.
Ik geef een seintje als de Kijk verschenen is met daarin mijn inbreng... dank voor jouw interesse!

Liefs,

Sten
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 27 Februari 2010, 12:13:40 »

Hij had het meteen op YouTube gezet!

Heb je daar een directe link naar toe, Sten ?

PS, ik weet ook dat er een groep bestaat, of bestaan heeft met de naam 'astral projection', maar ik weet niet of ze iets te maken hebben met buitenlichamelijke ervaringen, of, als ze het gewoon een hippe naam vonden op dat moment.

Liefs Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Februari 2010, 14:40:12 »

Hoi Koen,

het staat op YouTube, maar eigenlijk wil ik nu even graag wachten tot hij met de studio versie komt... maar je kunt natuurlijk zelf zoeken.  Knipoog

Liefs,

Sten
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 03 Maart 2010, 14:59:30 »

Hoi Koen en anderen,

kijk, de KIJK heeft al een teaser geplaatst - had beloofd je op de hoogte te houden -

http://www.kijk.nl/artikel.asp?id=2886

Groetjes,

Sten
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 04 Maart 2010, 13:45:52 »

Dank je, dit belooft !

Lachebek
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 04 Maart 2010, 15:29:26 »

Het is een boeiend artikel, maar verwacht niet dat er geen sceptische noten zijn.  Knipoog
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 09 Maart 2010, 13:36:56 »

Hoi Sten
Hoop dat inmiddels alles weer oke met je is!
Heb alle media linkjes bekeken. Mooie muziek
ben benieuwd naar het eindresultaat! Vind het erg
knap van je dat je zo open alles verteld op tv!
Het zijn toch bijzondere ervaringen die nogal eens
vervelende reacties oproepen. Vind het dan ook super
dat je "gewoon"blijft wie je bent! Petje af! Ga ik van je
proberen te leren Knipoog
Liefs JG

Soms is het nodig, even terug om door te gaan
Niets is overbodig, al wat is komt er vandaan
Wees niet bang om te verliezen, niets is al dat er is
Bovendien is er geen alleen, er is alleen gemis
Vertrouwen is 't middel om gemis te doen verdwijnen
Wat je hebt gezocht zal erdoor aan je verschijnen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 09 Maart 2010, 14:17:47 »

Hoi JG,

ik ben nog steeds aan het daten met mijn nieuwe tandarts  Knipoog, dus nee, niet alles is alweer oké. Maar ik heb nu wel een goede tandarts in Den Haag gevonden en stukje bij beetje wordt alles wat achterstand had, behandeld...
Het is gek, maar je went eraan. Hopelijk ook als alles weer goed is.

Dank voor je opbouwende reactie, vind het heel fijn als mensen mij het vertrouwen geven...

Liefs,

Sten
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 13 Maart 2010, 14:14:30 »

Hoi Koen en allemaal,

de KIJK is verschenen, het is leuk opgemaakt en een prima artikel, nog wel eerder vanuit de sceptische hoek, maar met een open einde, zoals dat hoort bij wetenschap die nog open ligt... Ik kan er zo goed mee leven; jij en ik weten dat de menselijke geest (mind) grenzeloos is...

Ik weet niet of je het blad in België kunt krijgen, anders scan ik het wel in (was ik toch van plan) en/of stuur het naar je op.
Er staan deze maand meer boeiende onderwerpen in...

Groetjes,

Sten
« Laatste verandering: 14 Maart 2010, 04:48:38 door Sten » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Maart 2010, 15:21:37 »

Ik ga het zeker kopen. Toch bedankt  Knipoog

'Kijk !' is ook in Vlaanderen een populair tijdschrift.
Ik vond het altijd boeiend om lezen, omdat het fantasie, wetenschap, toekomst, durf, openheid, ... samenbrengt in een aantrekkelijk geheel.

Liefs Koen.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 15 Maart 2010, 15:56:22 »

Ben benieuwd wat je ervan vindt...ik vind de verbinding met Avatar werkelijk prima!
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 19 Maart 2010, 14:38:45 »

Hoi,

Eindelijk de KIJK! kunnen kopen. Het artikel is vrij objectief geschreven. Natuurlijk moeten ze ook de puur wetenschappelijke kant laten zien, maar de toon is zo gezet dat men de mogelijkheid van de astrale verklaring niet definitief keldert en de mogelijkheden open laat. De laatste zin is dan wel treffend : als een dubbelblind studie zou uitwijzen dat uittredingen meer zijn dan een illusie dan zouden we heel wat moeten herzien.   Dat moet dat dan maar, niet ?
Ik heb er ook wel uit geleerd, er stonden een paar proefnemingen in waar ik tot nu toe nog niet over gehoord had, en die toch interessant zijn om weten.
De link met Avatar wordt idd breed uitgesmeerd, ik weet niet of jij hen die suggestie gegeven hebt, Sten, als dit niet zo is dan moet de schrijver van het artikel ook wel de juiste parallel aangevoeld hebben !

En gelukkig was er Sten die haar (en ons) punt nog eens goed duidelijk gemaakt heeft !

Liefs Koen.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Maart 2010, 17:59:13 »

Hoi Koen,

leuk dat je hem hebt.  Lachebek

Ja, ik ben door de bank genomen (wat een vreemde uitdrukking eigenlijk) heel tevreden over dit artikel. Ik kan er goed mee leven als er meerdere opinies/verklaringen gegeven worden, alleen als het erg eenzijdig is (en dat ten gunste van vooroordelen), dan erger ik me. Maar Jop de Vrieze heeft zich een keurige journalist getoond en geen pseudo scepticus.

Ik weet eigenlijk niet wie er op de vergelijking Avatar kwam, mogelijk allebei, ik had dat net als jij immers direct zo aangevoeld. Ik weet wel dat ik het benadrukte in het gesprek hoe ik de film zag. De film heeft een grote stap weten te zetten, omdat mensen het nu concreter kunnen zien en het zweverige er een beetje af aan het raken is. Vind ik helemaal niet erg, ik zelf was altijd al van het weten, niet geloven.

Dank voor je reactie,

liefs,

Sten
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte