Sten heeft een nieuw boek uit dus een mooi moment om eens te vragen wat jullie ervan vinden.

En wat vonden jullie ervan? Heb je er nog hele handige dingen uit weten te halen? Ben je al aan het oefenen met de nieuwe tips? Of heb je het boek nog niet gelezen? Heb de poll er voor de leuk aan toegevoegd, gaarna ook je reactie toelichten

Dat ga ik nu zelf ook even doen:
Het boek ziet er ten eerste goed uit, wat betreft lay-out en drukwerk. Ik heb het boek in drie dagdelen gelezen. Het leest makkelijk en is duidelijk geschreven. Er zit een goede opbouw en structuur in de tekst. Ben blij dat er niet met vage termen gesmeten is en zoveel mogelijk getracht is er een "werkboek" van te maken. Dit maakt de inhoud concreter.
De keerzijde van die medaille is dat er weinig persoonlijke ervaringen zijn beschreven. Deze hadden voor mij een meerwaarde betekent.
De concrete tips in het boek zijn op een eenvoudige manier beschreven en geven je handvaten om zelf uittredingen op te roepen. Dit boek maakt het ontastbare een stukje tastbaarder door de methodische manier van schrijven. Ik denk zo dat dit ook de bedoeling was

dus gefeliciteerd Sten!

Ik heb nog niet kunnen oefenen met de (voor mij nieuwe) tips (ben pas net klaar met lezen) maar ga dit zeker doen!