Heey allemaal

Ik had afgelopen weekend een toch best bijzondere ervaring..
Ik droomde dat ik in de kroeg was.. ik stond achter de bar, bier te tappen enzo toen er opeens politie binnen kwam.
Ze kwamen naar me toe.. en alsof ik het al wist stak ik bijde armen naar voren uit zodat ze me in de handboeien konden slaan, dat deden ze dan ook en ze namen me mee.
Toen ik wakker werd dacht ik van ''ach was vast gewoon onzin die droom''.
Maar..
De avond er na werd ik gebeld door mijn baas, die me vroeg of ik snel kon komen werken.
Dus ging ik er snel heen en was ondertussen mijn droom al wel weer een beetje vergeten.
Het was vreselijk druk die avond in de kroeg..
Ik stond bier te tappen.. en opeens kwam er politie binnen.
Daar schrok ik natuurlijk wel van, opeens flitste die droom weer door me hoofd, maar ik probeerde heel rustig en kalm te blijven.
Ze hebben met mijn baas gepraat enzo, en toen moest ik ook komen en me identiteit bewijzen en toen zijn ze weer gegaan.
Het enigste verschil met mijn droom was dus eigenlijk dat ik in mijn droom met hun mee moest, maar die avond dus niet.
Er zou ook geen reden zijn dat ze mee mochten nemen eigenlijk maar door die droom vond ik het wel eng natuurlijk.
Ik vond het eigenlijk wel een vreemde ervaring dus dacht ik dat jullie me misschien meer zouden kunnen vertellen..
Liefs Sterretje