Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
03 September 2010, 02:00:48
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Dromen
| | |-+  Voorspellende droom..
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Voorspellende droom..  (gelezen 487 keer)
sterretje
Newbie
*

Elke dag een nieuw begin, nieuwe hoop, nieuwe zin.

Bekijk profiel
« Gepost op: 09 Februari 2010, 22:17:07 »

Heey allemaal Kus

Ik had afgelopen weekend een toch best bijzondere ervaring..
Ik droomde dat ik in de kroeg was.. ik stond achter de bar, bier te tappen enzo toen er opeens politie binnen kwam.
Ze kwamen naar me toe.. en alsof ik het al wist stak ik bijde armen naar voren uit zodat ze me in de handboeien konden slaan, dat deden ze dan ook en ze namen me mee.
Toen ik wakker werd dacht ik van ''ach was vast gewoon onzin die droom''.

Maar..

De avond er na werd ik gebeld door mijn baas, die me vroeg of ik snel kon komen werken.
Dus ging ik er snel heen en was ondertussen mijn droom al wel weer een beetje vergeten.
Het was vreselijk druk die avond in de kroeg..
Ik stond bier te tappen.. en opeens kwam er politie binnen.
Daar schrok ik natuurlijk wel van, opeens flitste die droom weer door me hoofd, maar ik probeerde heel rustig en kalm te blijven.
Ze hebben met mijn baas gepraat enzo, en toen moest ik ook komen en me identiteit bewijzen en toen zijn ze weer gegaan.

Het enigste verschil met mijn droom was dus eigenlijk dat ik in mijn droom met hun mee moest, maar die avond dus niet.
Er zou ook geen reden zijn dat ze mee mochten nemen eigenlijk maar door die droom vond ik het wel eng natuurlijk.

Ik vond het eigenlijk wel een vreemde ervaring dus dacht ik dat jullie me misschien meer zouden kunnen vertellen..

Liefs Sterretje Knipoog

Angels come's and go, but in your heart they stay forever.
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Februari 2010, 13:20:39 »

Hoi Sterretje,

Toch frappant hoor, zo'n droom ! Volgens mij is dit zeker geen toeval en toont dit dus aan dat sommige mensen voorspellende elementen kunnen hebben in hun dromen. Om kippenvel van te krijgen zeker op het moment zelf, met die politie ?
Het is daarmee ook duidelijk dat een voorspellende droom in realiteit ook (gelukkig) andere aflopen kent, dus, er is hoop als je nog eens een voorspellende droom hebt die slecht afloopt .
Gelukkig dus niet in de bajes, niet, Sterretje ?
 Grijns
Liefs Koen
anoniem
Jr. Member
**

leef elke dag alsof het je laatste is

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Februari 2010, 15:35:48 »

heey, Lachen

die dag dat sterretje die droom heeft gehad,  toen had ze me gebeld en ze begon ook al dat ze heel raar gedroomd had, iets met de kroeg enzo.
Alleen konden we helaas maar kort praten dus had ze alles niet gedetalieerd kunnen vertellen, Toch wel bijzonder,

wel grappig eigenlijk want altijd als ik haar spreek dan wisselen we even dromen uit,
mensen die er voor openstaan kunnen soms wel even in de toekomst kijken, zelf denk ik dat zulke ervaringen vooral bedoeld zijn om van te leren, en in sommige zit ook een boodschap/waarschuwing om er iets mee te doen.
Dus altijd heel goed naar je dromen kijken, en naar je gevoel luisteren.
sterretje
Newbie
*

Elke dag een nieuw begin, nieuwe hoop, nieuwe zin.

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Februari 2010, 17:24:41 »

Heey Koen,

Klopt, inderdaad frapand die droom.
Het is inderdaad tog ijgelijk wel een goed voorbeeld dat je dromen dus werkelijkheid kunnen worden.. in dit geval gelikkig niet 100% Tong
Ja inderdaad.. ik vond het wel echt eng.. was echt ff bang dat ze me zouden meenemen maar dat gebeurde natuurlijk niet.

Toen ik die droom had gehad had ik alleen echt niet verwacht dat dat echt zou kunnen gaan gebeuren..
Maar het is nog allemaal weer goed gekomen gelukkig:D

aan Anoniempje..
klopt.. we hadden nog gebelt enzo.
En klopt, je moet inderdaad wel op je dromen letten.
De laatste dagen, na dit voorval dus.. let ik er ook nog meer op.

Dankje voor jullie reacties:)

Liefs Sterretje:-*

Angels come's and go, but in your heart they stay forever.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte