Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 14:42:50
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Dromen
| | |-+  Help me aub met mijn dromen, voel me radeloos
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Print
Auteur Topic: Help me aub met mijn dromen, voel me radeloos  (gelezen 5315 keer)
sterreplukker
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #30 Gepost op: 22 Februari 2010, 05:40:06 »

hey sara,

Wat fijn dat je er iets aan hebt, weet zeker dat er dingen herkenbaar zijn als je mijn topics leest.
1 ding wil ik je nog meegeven, geloof dat als je betreft gedachtekracht, telepathie of hoe je het ook noemen wilt, echt in gevaar bent het universum aan je zijde staat om je te helpen.
In deze.. hoe machteloos je ook voelt is niet direct een dreigend gevaar, maar schuilt er een levensles.

buiten mijn karmische draadjes heb ik ook al ervaren dat mensen die paranormaal waren misbruik maakte met gedachtenkracht.
Een aantal maanden geleden maakte ik het nog mee bij maarten in het cafe, er was daar een man die ik van vroeger kende van de beurzen, hij wilde een kaartlegging door mij. maar de beurs was al bijna afgelopen. dus sprak ik af met deze man, om een keer naar hem thuis te gaan.
had al een raar gevoel hierbij.
en jawel tijdens de kaartlegging bij hem thuis werd me al gauw duidelijk dat deze meneer iets heel anders wilde. Er werd me toen heel dringend door mijn begeleiders in mijn oor gefluisterd, dat ik nu moest gaan.
Emaal thuis voelde ik dat deze man( zelf als paragnost werkzaam op beurzen) met geweld mijn hoofd naar binnen drong.
Ik stond te gillen onder de douche, omdat het me in eerste instantie niet lukte het ongedaan te maken. maar ik heb met al mijn laatste kracht hulp van het universum gevraagd, en samen met mijn begeleiders deze macht ongedaan gemaakt. sterker nog deze man heeft een aantal maanden erna min of meer zijn exuses bij me aangeboden..

dus wees ervan overtuigd dat het universum er echt wel is om je de helpende hand te reiken.

er zal een dag komen, dat je kunt lachen om je dromen, en dat het je geen pijn meer doet.
doordat ik gisteren met jou schreef, ben ik vanacht weer van raul gaan dromen..hihi draadje werd weer geactiveerd. ik droomde dat ik een prinses was, en hij een magier, en dat we ergens in de bossen woonden. ik merk dan hoezeer ik ook combineer met het dagelijks leven.. want gistermiddag heb ik weer eens voor de ontelbaarste keer naar de labyrinth gekeken, een fantasyfilm met david bowie.
En in mijn droom vanacht hoorde ik david bowie zingen van de film.
live without the sunlight, love without your heartbeat, I can't live within you..
Ik droomde verder dat ik met een gigantish paard door de bossen reed, naar de stad waar ik woon, en besloot de mensen op stang te jagen, door met het paard op te steigen in de lucht.
als ik dan wakker word ben ik niet verdrietig nog boos, nog opstandig, ik heb het verwerkt, en ja ik voel raul's aanwezigheid, maar het overheerst niet meer. het maakt me niets meer uit, het hoe of waarom.
maar geloof me ik heb me net zoals jij gestraft gevoeld, gestraft door het universum.

Met maarten ligt dit toch anders, maar dit is dan ook heel vers.
als ik van hem droom, droom ik bijv dat we ellelange wandelingen maken door het bos met zijn deense dog.. iets wat ik graag gewild had, maar er niet van gekomen is., de dromen zijn aardser.. of ik droom dat we stoeien en samen lol maken.
Als je terug leest in mijn topics lees je ook tussen beidde hoe verschillend de verbinding aanvoelde. was het met raul een soort van snijdende brandend gevoel in mijn handen. voelde het met maarten als een beschermende warmte over mijn rug, en in mijn hartchakra.
en in dit laatste schuilde ook onbewust een beetje angst.. betreft het grote leeftijdsverschil van mij en maarten.. angst dat het alleen maar een vaderlijke bescherming was, angst dat hij misschien alleen maar verliefd is geworden op de spring in het veld, die met zijn kleinkinderen speelde.. het meisje in de vrouw.
terwijl ik weet dat we gelijk aan elkaar zijn, en ik me geen moment ongelijkwaardig gevoeld heb.
bij raul wel, terwijl wij ons maar twee jaar scheelde.

misschien dat het nu nog allemaal heel verwarrend voor je is, maar het zal je als de tijd daar is, steeds duidelijker worden.
Je zit hier bij dit forum goed,

wederom een dikke knf.. en heel veel succes sterreplukkertje
sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 05 Maart 2010, 05:11:13 »

Hallo allemaal,
Ik wil even mededelen dat  het allemaal goed gaat....
Ik heb mezelf inmiddels volledig beschermd voor mijn ex en ik voel me beter dan ooit dankzij jullie forum.
Vannacht was er iets heeel speciaal  gebeurd....
Ik droomde over hem dat hij dood was......
En het lijkt alsof er ergens een wonder is gebeurd, maar k voel me een beetje beduusd omdat ik ineens zoveel afstand voel .Hij lijkt niet meer mijn ex, het is een vreemdeling geworden..Ik ben alle gevoelens rondom hem kwijt....
Ik voel geen liefde meer, maar ook geen andere gedachten...
k denk nu helemaal niks meer, als ik aan hem denk. Alsof hij nooit in mijn leven is geweest ...
Wat voor een wonder is er vanndacht gebeurd?
Ik weet dat dromen over de dood zeer speciale betekenissen hebben...
Maar dit is meer dan een betekenis...Wie kan mij aub vertellen wat voor een wonder is gebeurd vannacht ....Lachebek want nu heb ik hem 100% afgesloten ....
en het voelt zo bevrijdend ....
Liefs Sara
Gabriël
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 08 Maart 2010, 08:26:55 »

Hallo Sara
In de eerste dromen had jij je nog niet emotioneel los gemaakt van je ex, in je vervolg droom nam je afstand voor de liefde die je ex jouw betuigde, en stond je erboven. In jouw laatste droom heb je definitief emotioneel afscheid van je ex genomen, zoals je ongetwijfeld zult weten staat de dood symbool voor het afsluiten van een periode. Je zult hoogstwaarschijnlijk nog wel eens aan je ex denken of van hem dromen, maar dit zal jouw emotioneel niet meer belasten hooguit sterken. dit in de kracht die jij zelf hebt getoond door definitief te breken, je hebt van velen van ons advies gehad, en er zijn tal van mogelijkheden aangeboden, maar uiteindelijk was jij degene die de juiste keuze hebt gemaakt en hier mag je met trots op terug zien. Uit elke ervaring kan men krachtiger uitkomen, als je de kracht maar bij jou zelf zoekt.
veel sucses in je verdere leven, en doe maar rustig aan op het gebied van het spirituele, alles komt op zijn tijd.
veel liefs Gabriël
sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 12 Juni 2010, 16:10:47 »

Hoiiii
Ik heb echt super lang niks meer van me laten  horen, maar dat kwam ook omdat ik mijn ex echt heb losgelaten. Ik heb me nog nooit zo vrij gevoeld. Ik heb het gevoel dat ik mijn lichaam weer terug heb. al het vergif dat ik tijdens onze relatie had gekregen is er nu uit. Ik kijk nu ook met hele andere gedachten naar het verleden, voor mij is het echt voorbij.
Nou was mij laatst iets raar overgekomen:
ik lag in bed een keer te bedenken, hoe fijn ik me voelde en dat ik blij was dat ik het verleden echt goed heb verwerkt. Onbewust was ik denk ik ontspannend in gedachten, maar ineens zag ik een flitsend beeld  voor me, waarin mijn ex mij een ketting gaf waarop stond: 'jij bent de enige'' Ik schrok ineens, omdat ik me afvroeg of ik het echy zag, of dat ik droomde. Toen ging ik me bewust concentreren en toen zag ik mezelf en mijn ex zitten langs het water. We waren aan het praten. Mijn ex gaf mij een ketting en gaf aan dat hij niet van zijn nieuwe vriendin houdt, zoals hij van mij heeft gehouden, maar dat hij ook door moest met zijn leven. Ook gaf hij aan dat hij mij soms mist en ik wel een plaats in zijn hart had. Ik gaf aan dat ik hem vergeven had. het was eigenlijk een heel mooi gesprek....
Maar het gekke is.  Word ik nu gekk...je zou zeggen dat het te maken heeft met rouwverwerking en dat ik hem nu goed heb verwerkt, maar ik had deze visualisatie niet nodig om het verleden te verwerken, omdat ik net  in bed lag te bedenken hoe fijn het was dat ik hem goed had verwerkt. Echter wat moet ik met een beeld van mijn ex waarin hij een ketting geeft?Verbaasd
mijn ex heeft ook een relatie en wordt binnenkort vader.
Dus ik kanme niet voorstellen dat ik de enige voor hem ben.
Wie zou mij aub willen vertellen wat de betekenis van deze beelden inhouden
n.
Alvast super bedankt!!
Lieve groeten Sara
Pagina's: 1 2 [3] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte