Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 14:47:02
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Dromen
| | |-+  Help me aub met mijn dromen, voel me radeloos
« vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Print
Auteur Topic: Help me aub met mijn dromen, voel me radeloos  (gelezen 5318 keer)
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: 27 Januari 2010, 12:36:21 »

Wat een fijn berichtje zeg! Ben erg blij voor je! En nogmaals wees maar trots op jezelf dat je dit zo snel heb kunnen bewerkstelligen, vind ik namelijk erg knap!  Lachebek Bij nieuwe vragen, ideetjes ed meteen op het forum delen he!? Ben je eigenlijk al eens bezig geweest met buitenlichamelijke ervaringen?

Liefs JG

Soms is het nodig, even terug om door te gaan
Niets is overbodig, al wat is komt er vandaan
Wees niet bang om te verliezen, niets is al dat er is
Bovendien is er geen alleen, er is alleen gemis
Vertrouwen is 't middel om gemis te doen verdwijnen
Wat je hebt gezocht zal erdoor aan je verschijnen
sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 28 Januari 2010, 12:06:30 »

Hoi ....
Ik wilde eigenlijk toch graag iets kwijt en ik hoop echt dat jullie mijn vraag willen beantwoorden. Want dit is zooo fijn forum. Ik had namelijk grenzen gesteld en ik voel me eindelijk emotioneel losgekoppeld van mijn ex. Hij zat gewoon nog in mijn energieveld. Jullie inzichten hebben echt mijn leven veranderd, heel apart hoe dat binnen 2 weken kan. Ik had alleen een vraag, waarvan ik nog hoop dat je het nog wilt beantwoorden. Vannacht droomde ik toch nog van mijn ex. In die droom wilde hij bij mij zijn, omdat hij toch nog om mij gaf. Hij vond het fijn om bij mij te zijn en zocht duidelijk contact. Ik kan deze droom niet anders omschrijven, want ik herken me absoluut niet meer in deze verlangens. Toen ik besefte dat ik van mijn ex droomde en hem dus pas herkende, schrok ik wakker! Omdat ik dt dus niet meer wil.....Ik ben bewust van mijn eigen energieveld, maar blijkbaar wist  hij toch een vorm van contact te maken. Heeft mijn ex in de gaten dat hij een vorm van energie mist? En dat hij dat onbewust weer bij mij terug probeert te halen?
Ben ik de komende weken dus extra kwetsbaar in mijn dromen, omdat hij nu misschien merkt dat hij energie mist en het dus probeert terug te krijgen.
Want dat betekent dat ik voor het slapen gaan mezelf nog beter moet beschermen..maar dan weet ik dus, dat elke x mocht ik van hem dromen.....Ddan weet ik dat ik mezelf nog niet genoeg heb beschermd..Lachebek dus ik hoop dat iemand mij  antwoord wil geven, zodat ik nog beter kan doorgroeien in het proces en dan heb echt geen vragen meer ..Rollende ogen haha beloofd ...
Ik sta wel open voor uitredingen, maar  het is nog niet gelukt. Ik denk dat het mijn tijd nog niet echt is, omdat ik me op andere gebieden spiritueel aan het ontwikkelen ben,
Liefs sara
sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 29 Januari 2010, 03:08:17 »

Dag Sara,

ik ben wat laat met mijn reactie. Uw probleem is intussen opgelost of toch zo goed als opgelost door een paranormale therapeut. Deze heeft voor u de verbindingen met uw ex losgemaakt. Goed zo !

Er zijn echter enkele dingen die je zelf kan doen.
Volgens mij heb jij last van 'Koorden', dit zijn onzichtbare verbindingen tussen personen. Deze koorden worden mooi beschreven op het "spiritueel info forum 13+ "
Zoek dit eens op google, je doet er goed aan om even een acount aan te maken ( naam en passwoord). Zoek dan onder 'spirituele paranormale ontwikkeling'. Daaronder kan je dan vinden: KOORDEN,de onzichtbare verbinding tussen personen. Er staat tevens een manier beschreven om deze koorden te verbreken. Op dat forum beschrijft een zekere Ghreldion erg goed hoe je uw eigen ongewenste koorden kunt verbreken. De persoon met wie je de koorden verbreekt zal het zelf niet merken.
Deze teksten zullen u zeker meer inzicht geven in uw probleem. Stop het ontrekken van energieën door deze koorden te verbreken.

Een tweede hulpje is beroep doen op de krachten van een 'Labradoriet' steen. Deze steen ( koop u wel een mooie getrommelde steen= afgerond en aangenaam om vast te houden) beschermt ook tegen negatieviteit van buitenaf. De steen heeft nog meer helende krachten in zich.
Ik gebruik hem als knuffelsteen, deze ligt ook onder mijn slaapkussen.
Voor meer inlichtingen kan je tevens eens googelen naar " edelstenen en hun helende werking".
PS: help ook een beetje tegen snurken !
Indien je mocht overwegen om een labradoriet te kopen als knuffelsteen, koop dan een mooie steen naar uw mening, als je de mogelijkheid hebt om hem zelf uit te zoeken doe dit dan zeker, de juiste steen die bij u past zal u dan wel vinden. Koop ook een afgeplatte steen met een afmeting van liefst 5 - 6 centimeter. Je kan ze ook in hangertjes kopen en met u meedragen.
Je kan deze stenen online bestellen, je zal wel vinden waar.
Mijn Labradoriet heeft een vriend van mij meegebracht uit Nederland. Hij doet aan chakra healing en werkt voornamelijk met de power of stones.Dit maar ter info.

De rest is aan u, je komt er wel uit.  Knipoog

Warme groetjes
R.

JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 29 Januari 2010, 07:57:21 »

Hoi Sara,

Ondanks jij van je droom bent geschrokken heb je het eigenlijk heel goed gedaan! De vorige keren liet je het allemaal over je heen komen en werd het je aangedaan. Nu werd je bewust in je droom en werd je daardoor wakker. Heel goed gedaan dus! Dat was ook de opzet he! Blijf krachtig en ga nu niet lopen twijfelen. Je doet het hardstikke goed je hebt de eerste stappen gezet. Je kunt nu, doordat je bewust bent van wat jij wilt, uit je droom stappen!!! De volgende stap kan zijn dat jij je zo krachtig voelt dat je hem wegstuurd uit je droom. Maar waarschijnlijk was de confrontatie nog te heftig voor je. Blijf gewoon zo door gaan Sara. Er kan je niets gebeuren jij mag gewoon beslissen of jij contact wil. Of je doet het zoals nu je gaat weg in je droom of als jij echt heel sterk bent kun je het hem op een liefdevolle manier uitleggen en wijs je hem daarna de astrale deur Knipoog Het belangrijkste is dat jij geloofd in je eigen kracht. Sommige hulpmiddelen kunnen daarbij helpen maar zijn niet nodig als jij gewoon in jezelf blijft geloven. Kijk maar eens naar wat je al voor elkaar hebt gekregen!! Volhouden hoor en niet bang/onzeker worden, is helemaal niet nodig.

Liefs JG

sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 31 Januari 2010, 06:34:22 »

heeey
Bedankt voor jullie reacties R. en JG.
Ik heb wel de overtuiging dat je met je eigen krachten alles kunt bereiken wat je wilt, mits je daar de juiste inzichten voor gebruikt. 
Het leuke is dat als ik mijn eigen berichten teruglees, dat ik eigenlijk mijn eigen proces zie beschreven. En dat vind ik mooi om terug te lezen. Ik hoop niet dat het vervelend is, dat dit onderwerp niet over uitredingen gaat. Maar ik ben er namelijk wel in geinteresseerd. 
Het valt mij op dat ik ineens meer energie en kracht heb. Ik ben nu in staat om dingen in een week te bereiken, wat ik anders niet zou kunnen bereiken. Juist omdat ik mezelf krachtig en energiek voel. Is dit omdat ik nu de resterende energie terug heb, die ik eerst jaren gemist heb? Heb ik mezelf echt zo sterk gemaakt, door mijn eigen energie te beschermen? Ik heb mezelf eigenlijk dus sterk gemaakt, maar heb ik dan eigenlijk mijn ex zwak gemaakt? Want hij 'mist' nu bepaalde energie.... maar het meest mooie is, dat het voor het eerst niks kan schelen. Voor het eerst kan ik me niet meer inleven in hoe hij zich zou voelen...
Ik hoop dat nog iemand nog wil reageren op dit berichtje en verder hoop ik dat anderen mensen nu weten, dat het beschermen van je eigen energie heel belangrijk is. Ik heb door middel van deze site een levensles geleerd.
veel liefde van Sara
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 01 Februari 2010, 07:07:31 »

Hey Sara,
Wat een positief bericht zeg! heel leuk om te lezen dat je zoveel meer power ervaart. Je hebt jezelf sterker gemaakt door voor jezelf op te komen en niet als slachtoffer het je allemaal  laten gebeuren. Houdt dit vol dan kan je heel veel aan!
Dat je hem nu niet meer je kracht geeft hoeft niet negatief voor hem te zijn. Het dwingt hem namelijk ook de balans op te maken en nieuwe keuzes te maken. Je houdt samen een relatie in stand en of je nu geeft of neemt een verandering daarin kan voor beide een positieve zijn! Misschien kun je daarbij denken aan dat hij nu voor zichzelf de energie die jij hem gaf moet gaan leren opwekken ofwel in zichzelf ofwel in zijn huidige relatie op een positievere manier. Je biedt hem nu de kans om iets nieuws te leren, zo kun je het dus ook bekijken. Op deze manier kom je en voor jezelf op en wens je hem een nieuwe kans toe. Je hebt dus oude patronen doorbroken niet alleen voor jezelf. Nu jij je hebt los gebroken is de volgende stap: er positief op terug kijken als een nieuwe stap voor jullie beide.
Je mag trouwens van alles op dit forum delen, dromen, uittredingen maar ook gewoon persoonlijke dingetjes! Dus vooral blijven posten als je daar zin in hebt. Ik vind het leuk  en leerzaam te lezen hoe het met je gaat!

Liefs JG
« Laatste verandering: 01 Februari 2010, 07:10:42 door JG » Gelogd

sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 01 Februari 2010, 16:06:53 »

Hoii JG,
Ook al gaat het goed met mij, ik vind het nog zo fijn als je reageert....
Je houdt mij ook sterk, door de fijne woorden die je geeft.
Ik had een vraag, naja iets raars. Ik had vanmiddag dat ik me heeel down voelde, ik kon ineens wel bijna huilen om mijn ex. En moest ineens heel veel aan hem denken en had ineens een negatief gevoel dat ik al twee weken niet had. Op een gegeven moment had ik een witte cirkel om me  heen gevisualiseerd en bedacht dat ik veilig was en dat ik omringt was door positieve energie. En dat ik beschermd was tegen de negatieve energie van mijn ex. En na een aantal minuten voelde ik me ook echt beter. Wat betekent dit? Of ik ben nu aan het overdrijven en aan het doorslaan. of was  het gewoon mijn eigen gedachte?  of was het toch een connectie met zijn energie en was ik ff niet beschermd. Want het gekke is dat ik die ene keer over hem droomde, toen ik mezelf niet bewust had beschermd tegen hem. Alle nachten bescherm ik mezelf bewust, zodat het later geconditioneerd wordt. Want misschien ga ik dit negatieve gevoel nog wel eens vaker voelen en dan wil ik vanuit kracht kunnen handelen en niet vanuit angst en onzekerheid. En dat doe ik nu wel. of was  het  gewoon toeval en was het mijn eigen gedachte, die mij zo liet voelen?
Maar nu voel ik me weer zo sterk en staat he gevoel zo ver van mij af, dat ik me niet eens kan voorstellen dat ik me eerder die dag zo down voelde en die gedachte over hem had.

En nog gekker was; vanndacht droomde ik van een hele oude goede vriendin van mij, waar ik al tijden geen contact meer heb. Maar waar verder geen negatieve gevoelens aan vast zitten en  het rare was, zij begon ineens over mijn ex te vetellen. Het leek alsof ik in mijn droom weerd in verband met mijn ex werd gebracht, maar had ik indirect  weer van hem gedroomd. . is dit gewoon toeval? Oof  had deze droom een andere betekenis want weer werd ik in verband gebracht met ijn gevoelens. dit heb ik nog nooit eerder gedroomd en  hoe kan ik me hier tegen beschermen? Ik hoop dat je reageert, want ik heb heel veel aan je antwoorden en het geeft mij ook echt rust ..LachebekLachebekLachebek
Heeeel veel liefs Sara
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 02 Februari 2010, 16:10:02 »

Hoi Sara

Ik kan helaas niet precies zeggen wat er allemaal gaande is met jou en hoe dat komt. Kan alleen maar kijken naar wat er gebeurt en wat je ermee eventueel mee kan.
Ik kijk er zo naar: Je bent de laatste tijd veel bezig met je ex. Het heeft tijd nodig voor hij helemaal uit je systeem is. Dat kan bij wijzen van nog maanden duren, eer je nauwelijks meer aan hem denkt en hij niet of nauwelijks meer een thema in je dromen is. Om dat uit eindelijk te bewerkstelligen heb je een nieuwe krachtige aanpak geleerd. En je past die goed toe. Ook toen jij je laatst even erg rot voelde nam je zelf initiatief en zorgde je dat jij je beter ging voelen. Dat was zeker geen teken van onzekerheid of angst maar een aanpak van vertrouwen in jezelf! Je stelt bij die aanpak de vraag of het toeval was, misschien dat je eigen gedachten de verbetering creëerde en de situatie?  Hier komt  onzekerheid dus wel tot uiting.

Ik denk dat het nuttig is om even kort te schetsen wat de meest recente ideeën zijn op spiritueel en wetenschappelijk gebied (metafysica) over energie uitwisseling tussen mensen. Dit doe ik omdat je visie op echt of niet echt misschien te zwart wit is?
Komt ie Knipoog Mensen en alle andere wezens bestaan uit allerlei kleine energiedeeltjes. Deze energiedeeltjes zijn constant in beweging en reageren op, gedachten, daden, gevoelens, woorden etc. Alles wat je uit, komt dus ook tot uiting in je energie en de energie die je uitstraalt. Dit heeft als gevolg dat we creërende wezens zijn die zelf vorm geven aan het leven, zowel direct door direct handelen als indirect doordat we energie aantrekken door wat we denken, voelen, zeggen en doen. We creëren dus op een complexe manier ons leven.

Ik kan niet zeggen hoe jij jouw leven precies gecreëerd hebt en dus ook niet hoe deze situatie met jouw ex precies in elkaar zit. Echter kun jij wel kijken naar wat je wilt en hoe je dat kunt bereiken!
Door je te druk te maken over “is het echt” of dat je doordraaft stuur je  energie aan die jou onzeker maakt en angstig maakt waardoor jij je er dus te druk over gaat maken en door gaat draven. Dit kan als gevolg hebben dat je daardoor juist situaties aantrekt die je eigenlijk niet wil. Zo kom je dus in een negatieve spiraal. Het tegenovergestelde is ook mogelijk een opwaartse spiraal.
Zoals ook in mijn vorige bericht denk ik dat de volgende stap is. Dit gebeuren beginnen los te laten en er rustig en positief op leren terug te kijken en de toekomst ook zo te zien! Heb gedachtes van vertrouwen  en pak elke nieuwe ervaring met dat vertrouwen aan. En wat is er werkelijk zo erg als je nog eens van hem droomt, of dat je je nog een keertje rot voelt??? Zou je hier eens over na kunnen denken? Je hebt al laten zien dat je veel doorzettingsvermogen hebt, de wil om het goed aan te pakken en je hebt laten zien dat je het ook al twee keer goed hebt aangepakt. Waarom dan nog onzeker zijn? Maak je er dus niet te druk om he! Dat is helemaal niet nodig, waarom zou je? Probeer het maar een beetje los te laten. Dat kan geen kwaad er kan je niets gebeuren!!! Het is de bedoeling dat je er minder energie aan gaat besteden, dit kan als je nog wat meer in jezelf geloofd en vertrouwen hebt in wat er ook gebeurt!

Liefs JG

sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 03 Februari 2010, 06:55:36 »

heeey JG,
je hebt helemaal gelijk. Als ik mijn berichtje teruglees, kan ik me niet voorstellen dat ik me eerst weer zo down voelde. Ik voel me nu weer goed en sterk en denk niet meer veel aan hem. Maar ik begrijp het nu al. Ik d8 dat de verbinding meteen verbroken was, maar  had er neit bij stilgestaan dat het een proces is. Dus als ik het goed begrijp, kan hij misscihen nog in mijn energie zitten, maar wordt het steeeds minder. Dus is het  niet gek, als ik ineens mijn oude gevoelens voel.
Daarom moet ik dus ook niet onzeker worden, als ik nog aan hem denk, maar  sterk en krachtig, zoals ik tot nu toe heb gedaan..... En idd geen energie meer in steken en het langzaam loslaten. Ik had trouwens nog een vraag.
Ik had ergens gelezen dat als je een verbinding wilt verbreken, dat het dan eigenlijk van beide kanten moest gebeuren. Dat hij dus ook bewust mijn energie op afstand moet houden, wil het echt verbroken moet worden. Stel hij zou mij onbewust niet los willen laten, kan hij dan onbewust  iets van energie in stand houden. Alleen ik beantwoord die energie niet meer.
Weet jij hoe dat zit? dit is haha echt het laataste wat ik vraag, want daarna moet ik het idd loslaten en er geen energie meer in steken, maar ik kan er zo weinig over vinden op internet en jij weet veel en geeft mij goede raad en ik heb er superveel aan....Maar als het goed is....Ben ik nu goed heholpen en moet ik hiermee dan ook 'loslaten' LachebekLachebek heeeel veeeel dank
Veeeeel liefs Sara
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 03 Februari 2010, 08:54:21 »

Hoi Sara,

Zo lang je er nog mee bezig bent en er dus energie in stopt is er nog een connectie. Ik denk ook niet dat je moet willen dat je helemaal geen connectie meer met elkaar hebt. Je hebt immers een relatie met hem gehad en je hebt daar een hoop van geleerd. Hierdoor heb je dus een speciale band met hem gekregen. Als er echter onderdelen van die band niet meer bij jou passen dan pas je die aan, zoals je al hebt gedaan. Dat hij misschien nog gevoelens voor je heeft zou kunnen maar als jij daar niet op in gaat en je gewoon je eigen grenzen hebt kan dat helemaal geen kwaad. Hij krijgt er dan niet meer uit wat hij zou willen en dat kan hem aanzetten om ook te veranderen. Je vraagt of er wederzijds verbroken moet worden. Als het werkelijk waar zou zijn dat een ander je energie kan stelen als hij of zij dat wil dan zouden we allemaal geen leven meer hebben toch!? Knipoog Je hebt tevens al meteen de effecten gemerkt van je grenzen stellen, als de ander zou moeten instemmen zou dat dus niet gebeurt zijn. Ook hier dus nog een stukje vertrouwen in krijgen he! Lachebek Stop met verdiepen in wat anderen denken en kijk naar wat voor jou werkt. Wat voor een ander een waarheid is hoeft dat niet voor jou te zijn. Die bang makende verhalen doen helemaal geen goed, ze creeeren een waarheid door angst aan te praten maar zijn geen waarheid an sich.

Liefs JG

sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 03 Februari 2010, 12:40:33 »

Lieve JG,
bedankt voor je bericht. Duidelijker had je het niet kunnen zeggen.
Ik ben iemand die zelfbewust is en spriritueel is ingesteld. Maar jij hebt mij echt inzichten gegeven,  die ik zelf niet had kunnen bedenken.
 maar ik heb deze inzichten wel nodig gehad om verder te komen:)
Ik kan je niet genoeg bedanken! bedankt voor fijne woorden die je hebt  gegeven. Je hebt mij moed en kracht gegeven. maar vooral om te geloven in mijn eigen kracht en kunnen en dat is een ´eyeopener voor mij geweest, wat ik heel mijn leven zal bijdragen!
 heeel veeel liefs Sara
JG
Jr. Member
**

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 08 Februari 2010, 10:08:12 »

Goedzo! Grijns enne graag gedaan  Knipoog

sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 20 Februari 2010, 16:05:59 »

hallo allemaal.
Ik ben een tijd niet op de website geweest om het verleden enz. los te laten.
Sterker nog, het gaat erg goed met mij. Ik heb mijn ex duidelijk losgelaten en ik  dacht niet meeer aan hem en eigenlijk was ik super blij dat het mij gelukt was. Wanneer ik het nodig vond, deed ik visualisatie oefeningen om de afstand te bewaren. Maar ik was blij met mijn eigen krachten.
Maar ik was van de week op vakantie en ik was net zo blij dat ik van hem af was, omdat het verleden voor mij afgesloten was en dan krijg ik ineens zo'n rare droom dat alles op zn kop zette. Ik droomde dat mijn ex bij me was en hij was zoooooo blij om mij te zien, hij kon niet van mij afblijven. Ik had hem eerlijk gezegd nog nooit zo gelukkig gezien. Ik ging met zijn gevoelens mee en het was net alsof wij weer bij elkaar waren. Hij wilde mij zo snel mogelijk weer zien. En toen schrok ik wakker en ik moest gewoon huilen, omdat ik me zo machteloos voelde. Hoe kan deze droom gebeuren? Ik wil juist  niks van hem weten. Het lijkt wel alsof ik niet over hem heen mag komen.  Wat betekent deze droom? Wie kan me aub helpen? Dan kan ik dit in het vervolg voorkomen. Het rare was, dat ik na die droom veel visualisatie oefeningen heb gedaan om mijn eigen energie te beschermen. Want ik moest meteen weer veel aan hem denken en voelde me meteen weer te betrokken bij hem. deze oefeningen waren ineens ook heel heftig waarin ik mijn energie weer terugnam en zijn energie teruggaf. Maar hij bleef maar huilen tijdens deze visualisaties en voelde zich door mij in de steek gelaten. Ik werd er zelf emotioneel van, omdat ik eindelijk voor mezelf koos door hem te laten. Door een grens te stellen van mijn betrokkenheid.  Maar ik voelde me ook meteen beter na deze oefeningen.  AUB wie kan mij  helpen Want ik voel me machteloos en verward ik wil niks meer met hem te maken hebben echt niet, maar  ik voel me echt gestraf door zulke dromen
Liefs Sara 
sterreplukker
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #28 Gepost op: 21 Februari 2010, 13:25:46 »

Lieve sara,

Allereerst ik ben sterreplukker.. had voor de tweede keer afscheid genomen van dit forum, omdat ik weer eens tot mijn oren vol zat.. maar ik heb al menige keren jouw verhaal meegelezen, en kan het niet nalaten toch te reageren, omdat ik graag wil helpen en jouw verhaal gelijk is aan zaken die ik meegemaakt heb, of meemaak. ( ook al was mijn afscheid maar voor korte duur)
Tja sandman u heeft toch gelijk ik heb inderdaad zo nu en dan meegelezen, en me op mijn vingers moeten bijten om niet te reageren.
Sara allereerst ik begrijp hoe rot je je voelt.. tussen de regels door lees ik de grote liefde die je voor je ex voelde.. ondanks dat hij steeds weer over je grenzen heen ging was je altijd daar voor hem, om hem keer op keer al je liefde te geven. en keer op keer kon je het niet goed genoeg doen. dat hij zich goed bij jou voelde, zal hij destijds nog niet beseft hebben, misschien nu wel met zijn nieuwe vriendin.. begint hij te beseffen hoe goed jij wel niet voor hem was, omdat zij waarschijnlijk anders is voor hem.

het draadje dat je met hem hebt is voor mij zeer herkenbaar.. als je mijn verhalen leest over raul, en ik weet niet of je dat gedaan hebt, zul je misschien zaken herkennen.
kijk maar eens naar de topics ik wil weer met je afspreken, nog 1 keer zeuren over mijn ex en woorden in bloed geschreven.

Maar ook mijn verhalen over maarten passen hier in thuis topics sterreplukkertjes dillema, afscheid van maarten.

Nu.. hoe ik erover denk.. lieve Sara als ik je nu zeg.. en dit is in strijd met wat iedereen hier neerpent..so shoot me.. probeer het draadje dat je met hem hebt te accepteren.. misschien word je nu geirriteerd, maar ik denk als je mijn topics gelezen hebt, je begrijpt dat ik dichter dan misschien wie dan ook bij jou ervaring sta.
OOk raul ging altijd over mijn grenzen heen..Raul was een jongen met een vrij traumatische jeugd, en ook ik was altijd voor hem daar, hoever hij ook over mijn grens heen ging, ik hield alleen maar steeds meer van hem. ik dacht omdat mijn jeugdervaringen net zo ingrijpend waren ik voor hem kon zorgen.
Raul heeft dit nooit gekend,de meeste vrouwen zagen hem als een mooie pop een charmeur, en bij mij kreeg hij onvoorwaardelijke liefde de rest was voor mij bijzaak.
Hij heeft ook ooit tegen mij gezegd, ik heb alles in mijn leven gezien, alles.. niemand kan me iets leren.. maar er is 1 ding dat je me nieuw gegeven hebt. Oh, zei ik toen, wat dan..
"je bent onvoorwaardelijk lief"antwoordde hij"dat ken ik niet"
En toch was dit niet genoeg..
Veeel mensen hebben tegen mij gezegd dat ik niet losliet.. maar ik en raul voelde elkaar telepatisch op een afstand.
Ook ik en maarten hebben een telepatische band.
Voor vele is de stof, karmische verbindingen, zielsverbindingingen vrij nieuw, toch zijn er heel veel mesnen die dit soort zaken ervaren.
Toen ik op veel weerstand bij mensen stuitte hield ik maar mijn mond, en ben begonnen met schrijven, dat dus een heel boek geworden is, en inmiddels ben ik met een nieuw begonnen.
(Jullie denken vast.. wanner gaat dat boek nu eindelijk eens komen sterreplukker.. het eerste is bijna af, er moeten nog zaken toegevoegd worden.. maaar ik weet nog niet wanner de tijd daar is er iets mee te doen, ik wacht op een teken.
het tweede ben ik opnieuw mee bezig aan het herschrijven en pas mee bezig)
Wat ik hiermee wil zeggen, sara, is dat schrijven voor mij een soort verwerking is geweest, toen de wereld niet naar me wilde luisteren.
en later vond ik dit superforum, waar iedereen altijd onbevoordeeld klaar stond met hulp!! ik zie dit nu weer in het feit waarin iedereen jou probeert te ondersteunen.
Sowieso ben ik ervan overtuigd, dat mensen die met uitreden bezig zijn dichter bij telepathie en soortgelijke thema's staan.

Visualiseren is altijd goed. Mij hebben visualisatieoefeningen ten alle tijden in wat voor een situatie dan ook goed gedaan.

maar betreft deze telepatische draadjes, heb ik 1 ding erbij geleerd, wij bepalen niet, ze zijn niet voor niets geweven verweven met elkaar, en deste harder je je er tegen verzet, deste harder het terugbotst.
Ik weet dit klinkt misschien hard in je oren. Probeer de dromen gewoon te accepteren dat ze er zijn, praat er met iemand over die je vertrouwd is en die je steunt, dit helpt. Is er niemand met wie je kunt praten, schrijf je dromen op!!
je schrijft dat je visualisaties deed, en dat hij begon te huilen dat je hem in de steek liet.
dit zijn exact mijn ervaringen.. ook ik deed allerlei oefeningen om raul los te laten, en dan zei hij altijd; je hebt me verraden bambi( bambi was zijn koosnaampje voor mij)
ik raad je aan om visualisatieoefeningen te doen, niet om hem los te laten maar om jezelf te ontspannen. Linda keen heeft een geweldig mooi boek geschreven intuitieve ontwikkeling, daar staan hele bruikbare oefeningen in die ik nog altijd zo nu en dan gebruik, zoals je naam en de datum van vandaag in je aardingskoord schrijven, dat geeft het hier en nu aan. en nog veel meer.
probeer om je niet schuldig te voelen, je doet immers niets verkeerd, het heeft tijd nodig.
Wel heb ik het gevoel dat als ik naar deze droom kijk, je hem spoedig weer zult tegen komen, hij lijkt erg veel op mijn ik wil weer met je afspreken.

Ik weet niet hoe je huidige vriend tegen dit alles aankijkt, maar misschien helpt het om toch met hem te praten, en vooral dat je je schuldig voelt naar hem toe.. misschien valt het mee. en kan hij het zelfs begrijpen.

ik zit nu op het punt, dat ik zoveel inzichten doorkrijg betreft zielsverbindingen, waar ik de jotta van begrijp. Ik heb sinds kort contact met hogere wezens, van een andere dimensie. ik noem ze wachters van het blauw, en zij schenken mij hier een glimlach voor.
Ze verschenen voor het eerst.. nou zullen jullie vast lachen.. toen ik en maarten de nacht samen doorbrachten, aan mijn bed.
Ik wist niet wat ik zag, stralend blauw, met amper drie waarneembare wezens erin. ( zoals jullie weten heb ik ook geen contact meer met maarten)
daarna heb ik slechts nog 1 keer contact met ze gehad, en gaven ze me informatie over de zielsverbindingen die ik doormaakte en het waarom, behoorlijk heftig en nogmaals begrijp er de jotta van.
Maar 1 ding weet ik nu wel, de liefde voor raul was niet gelijkwaardig ik aanbidde hem, zette hem op een troon,alsof hij ver boven mij uitstak als een God. en dat is nooit goed.

de verbinding met maarten daarintegen was veel gelijkwaardiger, we waren maatjes en op alle vlakken elkaars gelijken als gesprekspartner in bed, als we kibbelden, we waren en bleven elkaars gelijke, en bleven elkaar op gelijkwaardig niveau voedden. Dat de situatie niet ideal was, dat kostte ons uiteindelijk de kop.

Lieve sara je bent niet alleen in je ervaringen, probeer om goed voor jezelf te zijn, goed voor jezelf te zorgen, en schrijf de zorgen van je af.
Probeer om het schuldgevoel los te laten, nogmaals je doet niets verkeert.
Als je zon droom krijgt, probeer dan jezelf te ontspannen, doe dan wat visualisatieoefeningen om je te relaxen, en schrijf van je af.
het hoe en waarom zal je ooit wel duidelijk worden, alleen nu niet!! nog niet althans.

een heel dikke knuffel..

en sorry dat ik er weer tussen kom ploffen..

en liefs van sterreplukker.

ps ondanks de pijn en het verdriet, heb ik veel van dit alles geleerd!
« Laatste verandering: 21 Februari 2010, 13:38:45 door sterreplukker » Gelogd
sara
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: 21 Februari 2010, 15:41:40 »

bedankt voor je reactie.
Ik kreeg tranen in mijn ogen, toen ik het las.....
Ik ga meteen jouw forumdelen lezen.... Ik ben zo blij om te horen dat k niet de enige ben, die dit meemaakt.
Je stelt mij  gerust met jouw woorden.
Ik wist niet dat een forum zo veel impact op mij kon hebben.
Ik durf hier eerlijk mijn gevoelens te uiten...... En er wordt gereageerd....
Ik heb zo veel steun aan jullie......
Ik kan hier  gevoelens uiten, die ik in mijn directe omgeving niet kan en zal uiten.....
Ik voel me  zelf spiritueel ontwikkelen en daar ben ik ook heel hard mee bezig .....
liefs Sara
Pagina's: 1 [2] 3 Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte