lieve forumvrienden,
Jullie hebben me altijd op de voet gevolgd, met alle avonturen in het universum. en ik ben blij, dat ik hier terecht ben gekomen.
ik zie ook dat jullie weer veel op topics gereageerd hebben, en sorry dat ik nog niet gereageerd heb op jullie berichtjes.. maar ik zie dat jullie al antwoorden van een ander gekregen hebben

dus zijn mijn antwoorden overbodig.
Dat ik dat ding toen in de ruimte heb gezien, is nog steeds een groot raadsel voor mij. Zeker betreft mijn wiskundige zwakbegaafdheid!
het voelt wel speciaal, dat ze juist mij dit hebben laten zien.
Jullie hebben onbevoordeeld gereageerd op mijn relaas met raul. hierin heeft mede door jullie hulp een stukje verwerking plaatsgevonden.
OOok op mijn relaas met maarten.. geen enkele negatieve reactie.
ik heb weer rust en tijd voor mezelf nodig en ga me weer terugtrekken.
Ik heb weer tijd nodig om zaken op een rijtje te zetten.( vooral betreft maarten, maar ook het spirituele gebeuren.. waar ik in verzeild ben geraakt)
Nogmaals ik zie al dat een ander jullie van de nodige antwoordden voorziet..
en wens jullie veel vliegplezier en mooie ervaringen toe.
Dit is ook weer geen afscheid voor altijd, daarvoor is dit forum te bijzonder.
maar als ik wil deelnemen, wil ik dit goed doen.. en goed kunnen reageren op jullie reacties. Nu zit mijn hoofd te vol en kan ik het niet zo optimaal doen, als ik zou willen.
Mijn hart heeft altijd hier gelegen, bij hoe het voelt om te vliegen. en het schrijven hierover,soms vragen mensen mij: waarom zou je dit willen( het uitreden.)
Enik antwoord dan: er is niets heerlijkers, dan te vliegen, en volledig vrij te zijn. Enals je dit geproeft hebt wil je altijd meer.
Liefs jullie sterreplukker