Een paar weken terug had ik een rare droom..
Ik droom zoiezo erg vaak en ben ook van plan om me meer in dromen en de betekenis ervan te gaan verdiepen..
Deze droom wilde ik jullie niet onthouden, omdat die in het echte leven ook zn werk gedaan had...
Ik droomde dat ik in een kamer was(slaapkamer?) en ik lag ergens op..(weet niet meer of het een bed of iets anders was..)
Ineens is er een kerel bij me. (die bij mij op school, EN in de klas zat)
Hij heeft een kleine zwarte slang bij zich.
In mijn droom herkende ik de slang als een zwarte rattenslang.
( ik ben totaal niet bang voor slangen of welke reprielen dan ook, en vindt zwarte rattenslangen erg mooi!!)
Die kerel heeft vrijwel geen kleren aan en er hangt een beetje een 'erotische' sfeer..
Hij hangt half over mij heen en beweegt de slang over mijn linker schouder en nek..Ik voel dat de slang de pijn uit mijn nek en schouder wegneemt en ik voel trillingen door mijn nek en schouder gaan.. (net alsof je op je rug gekriebelt wordt, en je een 'kippenvel' reactie krijgt.)
Het is een zeer aangenaam gevoel en het wind me op de een of andere manier een beetje op..
Hij laat de slang nog een keer goed aan me zien ( vooral de kop)
en die houdt hij naast zijn hoofd..(waardoor ik dus weet wie het is)
Dat is alles wat ik me van de droom herinner..
Om de boel een beetje duidelijker te maken.
Ik ben een aantal jaar geleden ernstig ziek geweest en heb bestralingen gehad op de linkerkant van mijn nek..waardoor de spieren daar flink beschadigd zijn en ik altijd een zeer gespannen en onaangenaam gevoel daar heb..
Na die droom heb ik dagen lang totaal geen pijn gehad en was het totaal niet gespannen meer!! Het was een ontzettende opluchting!!
Kan niet wachten tot hij weer eens langskomt met zn slang!!

Liefs, Evelyn
P.S Moet wel toegeven dat ik die kerel niet goed meer aan durfde te kijken de eerste paar dagen in de klas hahahaha!!