Beste Vrienden....
Zo zie je maar weer......Er is een tijd van komen en een tijd van gaan,
maar ook een tijd van terug komen 
.
Door de maanden heen hebben zich verschillende belevingen zich voorgedaan. Bewust uittreden lukt me niet, te vermoeid aan het einde van de dag, 8 uur later wordt ik wakker

.
Zo, heeeel af en toe wordt ik wel eens wakker in mijn slaap en mag dan een glim opvangen van de astrale wereld.
De dingen die ik op dat moment meemaak zijn opzich heel grappig.
Laatst werd ik ineens bewust van mijn uittreding en zag dat ik met een vaart richting een bekende rotonde vloog, en zag te laat dat er van links ook nog iemand aankwam......BOEM!! en meteen was ik wakker, die ander denk ik ook

of
Dat ik voor een moment droom dat mijn tanden aan het afbrokkelen waren. Het is dan zo raar, op dat moment geloof je het, laat je het iedereen zien die op dat moment om je heen staat, zweeft. Het andere moment vind je het wel raar dat dit gebeurt in je droom en je gelooft het niet. Maar als je wakker wordt is je lichaam nog steeds in de veronderstelling dat het echt gebeurt was, ondanks je weet dat het astraal gebeurde, dat daar bijna alles mogelijk is.
Ben blij weer terug te zijn en dit met jullie mag delen, met speciale dank aan 'the 5e dimensie"