Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:30:37
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Ervaringen met uittredingen
| | |-+  Kort maar krachtig
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Kort maar krachtig  (gelezen 1294 keer)
Zonnetje
Jr. Member
**

Opzoek naar de waarheid van het leven

Bekijk profiel
« Gepost op: 15 December 2009, 00:58:01 »

Beste Vrienden....

Zo zie je maar weer......Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, maar ook een tijd van terug komen Grijns.

Door de maanden heen hebben zich verschillende belevingen zich voorgedaan. Bewust uittreden lukt me niet, te vermoeid aan het einde van de dag, 8 uur later wordt ik wakker  Ik weet het niet.

Zo, heeeel af en toe wordt ik wel eens wakker in mijn slaap en mag dan een glim opvangen van de astrale wereld.
De dingen die ik op dat moment meemaak zijn opzich heel grappig.
Laatst werd ik ineens bewust van mijn uittreding en zag dat ik met een vaart richting een bekende rotonde vloog,  en zag te laat dat er van links ook nog iemand aankwam......BOEM!! en meteen was ik wakker, die ander denk ik ook  Grijns

of

Dat ik voor een moment droom dat mijn tanden aan het afbrokkelen waren. Het is dan zo raar, op dat moment geloof je het, laat je het iedereen zien die op dat moment om je heen staat, zweeft. Het andere moment vind je het wel raar dat dit gebeurt in je droom en je gelooft het niet. Maar als je wakker wordt is je lichaam nog steeds in de veronderstelling dat het echt gebeurt was, ondanks je weet dat het astraal gebeurde, dat daar bijna alles mogelijk is.

Ben blij weer terug te zijn en dit met jullie mag delen, met speciale dank aan 'the 5e dimensie"  Knipoog
« Laatste verandering: 15 December 2009, 01:04:06 door Zonnetje » Gelogd
Ciffian
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 15 December 2009, 22:44:19 »

Hadio zonnetje,

Grappige ervaringen Lachebek.

Ik ken dat gevoel wel, dat wanneer er iets in je slaap of ergens anders in de astrale wereld, er iets gebeurd. Dat je dan wakker wordt met het gevoel dat je vinger weg is ofzo. Dat voelt even vreselijk vaag aan Lachen

En tja, altijd eerst links kijken natuurlijk. Anders gebeuren er ongelukken. In ieder geval bedankt voor je ervaringen en welkom terug.  Lachen

Groeties van Mitchell  Knipoog

Accept who you really are and shape yourself into peace... Like water,  shapeless in its kind, yet so strong.

Then your eyes will be opened and you will be able to understand and see the beauty of life and nature.

Have prosperity,

Love Ciffian, Mitchell Knipoog
Zonnetje
Jr. Member
**

Opzoek naar de waarheid van het leven

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 16 December 2009, 04:07:47 »

Hey Ciffian,

Bedankt voor je reactie en je warme onthaal, het voelt altijd fijn om weer hier te zijn (rijmt ook nog) Knipoog

Zo zie je maar weer, alles is mogelijk!!! Van goede, naar slechte, emotionele of de wonderbaarlijke gebeurtenissen, gesymboliseerd of direct confronterend.
Lekker onstabiel wereldje daar, puzzelen met de waarnemingen dat je kado krijgt om zo door te groeien naar een volgend level.
Maar volgens vele andere vrienden hier en mijzelf, is de nieuwgierigheid en de ervaringen toch wel hetgene wat ons hier verbind met elkaar.

Bedankt dat ik deze grappige en wazige momenten even mocht delen. Die horen er ook bij  Grijns

Liefs Zonnetje
« Laatste verandering: 16 December 2009, 04:10:02 door Zonnetje » Gelogd
sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 16 December 2009, 07:27:32 »

Welcome back Zonnetje.

Ikzelf weet nog niet of dat wereldje daar zo onstabiel is. Misschien is de transformatie in of naar onze hersenen wel onstabiel.
Maar alleszins heb je het in de tekst hierboven mooi uitgedrukt.

Je hebt beslist nog wat mooie ervaringen te delen, ik zie er alvast naar uit.

Alles goed met u??

Met vriendelijke groeten

R.

jcvs
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 17 Januari 2010, 19:49:45 »

yo

ik ben zo jaloers echt waar  Lachen
ik probeer al maanden om een uittreding te hebben
maar het lukt maar niet
ik heb al alles geprobeert
ik zou het daar eens graag zien en meemaken

en hopelijk ook een botsing meemaken dan ben ik er teminste geweest  Grijns
wilfred
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Januari 2010, 08:17:44 »

yo

ik ben zo jaloers echt waar  Lachen
ik probeer al maanden om een uittreding te hebben
maar het lukt maar niet
ik heb al alles geprobeert
ik zou het daar eens graag zien en meemaken

en hopelijk ook een botsing meemaken dan ben ik er teminste geweest  Grijns

Denk dat je het moet mogen van hogerhand
of als je er klaar voor bent,
Evelyntjuh
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Januari 2010, 14:51:10 »

Mij lukt het ook (nog) niet hoor, bewust uittreden..

Paar maanden terug had ik het wel bijna voor elkaar, maar ik 'kwam niet verder' omdat wat ik beleefde te grappig vond en daardoor wakker werdt... was iets te enthousiast haha!:P

Ik werd 'wakker' (mn lichaam sliep) en ik merkte dat ik in een soort van grote ronde bal zat..ik was zelf ook helemaal  rond, had mezelf opgevouwen als een bal, maar toch voelde ik me niet opgesloten. Voelde me juist heel erg vrij!

Ik bewoog in die bal all kanten op, en met het grootste gemak! van links naar recht, onder naar boven , naar opzij, het koste me allemaal totaal geen moeite en het was zo'n leuke ervaring! Tijdens die ervaring ha dik het idee dat ik iets boven mezelf was.. een halve meter ofzow, en boven mezelf bewoog ik in een bal alle kanten op!

Was zeer grappig maar ik wedr te enthousiast en toen werd ik wel echt wakker...

Volgende keer beter...

Liefs, Eef
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte