Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:30:11
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Boeken van Sten Oomen / Door het raam Soul Travel
| |-+  Door de hemel
| | |-+  Website DOOR DE HEMEL.nl klaar
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Website DOOR DE HEMEL.nl klaar  (gelezen 3425 keer)
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 18 November 2009, 11:14:51 »

Met het kinderboek "DOOR DE HEMEL - Iedereen heeft vleugels", over uittredingen en bijna-doodervaringen bij kinderen, loopt alles een beetje anders dan bij mijn vorige boeken.

Konden de vorige boeken vlot uitgebracht worden, bij dit boek lijkt het - toeval bestaat niet - op het wachten op de geboorte van de baby. Er is al een nursery gemaakt (de nieuwe website), er wordt uitgekeken naar peetouders (het zoeken naar sponsors), het geboortekaartje (persbericht) is klaar en de 'moeder' is al ondervraagd over de naam van haar baby etc. (> zie het uitvoerige, kindgerichte interview met Sten op de website http://www.doordehemel.nl/schrijfster). Het wachten is op de 'arrival'. Niemand weet de precieze datum. Dat is de verrassing.

Met andere woorden: het boek is nog niet gedrukt, maar verder is alles klaar.
Er leek een serieuze sponsor (peetouder) te zijn. Deze liet het echter afweten in de zin van te lang op zich laten wachten. Helaas. Ik ben al weer actief aan het rondkijken voor een andere sponsor. Het moet toch lukken, lijkt me zo.

De website is de vrucht van Jeroen, deze is gewoon een feestje om naar te kijken, wat geweldig! Ik heb zelf nog nooit zo'n intens vreugdevolle website gezien, en dat meen ik serieus. Jeroen, bedankt, you did a ... heaven of a job!

Gaat u gerust zelf kijken:

http://www.doordehemel.nl

En laat eventueel in het gastenboek uw reacties achter.

Het boek kan besteld worden, maar let op: er kan op dit moment geen tijdsindicatie gegeven worden wanneer het boek gedrukt is. Als u hierover absolute zekerheid wilt, bestelt u het dan alstublieft pas op het moment dat het gedrukt is. Op de website zal vermeld worden wanneer dit het geval is.
Indien u het nu al wilt betalen, kunt u het zien als een investering in de productie van het boek. U bent dan bovendien verzekerd van uw eigen exemplaar.

Met hartelijke groeten,

Sten Oomen

sandman
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 18 November 2009, 13:20:47 »

Sten en Jeroen,

ik wens u van ganser harte, ALLE geluk toe.
Alvast weer een dikke proficiat. Wat ik niet begrijp is dat er geen uitgevers zijn die in dit boek het nut ervan inzien.
Er moet zeker een voldoende afzetmarkt  zijn voor dit prachtproduct.

In deze tijden waar men steeds meer spreekt over nieuwetijdskinderen, die er trouwens altijd geweest zijn, nu misschien véél meer maar toch.. zou elke ouder en zeker iedereen in het kleuter- en lager onderwijs dit boek eens moeten lezen, al was het maar om de verhalen van de kinderen te herkennen. en om de kinderen er voorzichtig op te wijzen dat er meer bestaat dan dat ze zien.
Ik hoop alvast dat het boek snel op de markt komt en ook via de boekenhandel in België verkrijgbaar is.

Warme en succesvolle groeten gewenst.

Rudi
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 18 November 2009, 14:18:30 »

Hallo Rudi.

Heel hartelijk dank voor je warme woorden.

Ook mij lijkt dit boek zeer goed aansluiten op de huidige en toekomstige tijdgeest.

Het boek is al geheel af, het zoeken naar een uitgever is daarom niet nodig.
Het gaat enkel om het benodigde budget. Hopelijk komt er alsnog snel een sponsor.

Groetjes en liefs,

Sten

Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 18 November 2009, 20:40:25 »

Hoi Sten en Jeroen,

Heel aangenaam verrast door deze  webstek. Ik vind ze een streling voor het oog, zo jeugdig uitgebalanceerd dat het zelfs ook voor volwassenen een innemend positief gevoel oproept.
De kleuren, de opzet en presentatie zijn wat mij betreft het werk van een veelzijdige webmaster die uitstekend aanvoelt wat de opzet en bedoeling is. De visuele en tekstuele indruk belichaamt perfect de filosofie, sfeer en het idee van 'Door De Hemel'.
Ik hoop dat het project spoedig een realiteit wordt !

Liefs Koen.
« Laatste verandering: 19 November 2009, 21:53:01 door Koen » Gelogd

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 19 November 2009, 07:55:52 »

Hoi Koen,

dank je wel, lief van je. Het sluit precies aan bij het boek en inderdaad: Jeroen heeft de sfeer weer perfect weten op te pikken. Hij is een begenadigd mens.

Ik zal ook blij zijn als het boek fysiek wordt en ik de bladzijden kan omslaan. Ik weet wat erin staat, nu de anderen nog.  Lachen

Jij krijgt het dan gratis van mij, met een mooie opdracht. Is het minste wat ik nu voor je kan doen (al je lichtend werk hier).

Liefs,

Sten
Ciffian
Full Member

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 19 November 2009, 20:31:03 »

Geschrokken Hey Sten & Jeroen,

Dat ziet er zeker mooi uit. Prachtig werk! Mooie kleurkeuze! En die vlinder links bovenin in de hoek maakt het prachtige werk perfect af Lachen.

Zoals iedereen hebben jullie ook van mij ook de grootste geluk mogelijk en hopelijk verschijnt er snel een betrouwbare sponsor! Maar daar is geen twijfes over. Er zal zich een sponsor tonen, al duurt het mischien langer dan geplant.

In ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe site. Het is echt puik werk! Grijns
Daarnaast nog veel succes!!!!

De beste groeten van Mitchell  Knipoog

Accept who you really are and shape yourself into peace... Like water,  shapeless in its kind, yet so strong.

Then your eyes will be opened and you will be able to understand and see the beauty of life and nature.

Have prosperity,

Love Ciffian, Mitchell Knipoog
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 20 November 2009, 11:49:59 »

Hoi Mitchell,

hartelijk dank voor je hartverwarmende, lieve, wijze reactie!
Alles zal een reden hebben, inderdaad, stapje voor stapje leidt de weg verder.

Ik zal je compliment aan Jeroen doorgeven.

Liefs,

Sten

Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte