Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
17 Mei 2012, 05:26:30
Door het Raam Forum
Uittredingen
Dromen
ik droomde over hem...
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
Auteur
Topic: ik droomde over hem... (gelezen 2416 keer)
sterretje
Newbie
Elke dag een nieuw begin, nieuwe hoop, nieuwe zin.
ik droomde over hem...
«
Gepost op:
07 Oktober 2009, 08:04:32 »
Heey allemaal
Ik heb een rare droom gehad...
Even vooraf...
Ik heb een paar weken geleden iemand leren kennen op de kermis... We zijn erg verliefd op elkaar geworden maar spreken niet dezelfde taal en tog begrijpen we elkaar... Hij moest uiteindelijk verder omdat hij op de kermis werkt. Ik had een aanbod van hem gekregen om mee te gaan maar ik heb met tranen in de ogen nee gezecht omdat hier te veel mensen zijn die mij nodig hebben en die ik dus niet in de steek kan laten...
Ik heb nu nog regelmatig contact met hem via de telefoon, maar we missen elkaar erg.
Toen ik laatst in bed lag en in slaap viel had ik een vreemde droom...
Ik droomde dat ik met hem en zijn collega door een straat in een stad liep. Het was een oude klinkerweg met hoge oude gebouwen aan bijde kanten, er hing een sombere sfeer en aan 1 van de gebouwen was een heel moderne glazen liftschacht gebouwd...
Hij moest iets belangrijks regelen en ging opeens dat gebouw in, ik kende dat gebouw in die droom omdat ik daar ook naar de docter ging... Ik bedacht me en rende er achter aan en kon nog net op het laatste nippertje bij hem in de lift springen. Hij keek heel sip en zat niet lekker in zijn vel dat merkte ik wel aan hem. Toen we boven waren aangekomen en de lift uitstapten, pakte ik hem bij zijn arm... Ik vroeg wat er was, hij zij dat hij iets belangrijks moest regelen. Hij moest een brief aan zijn baas geven. Ik keek hem in de ogen en hij had de tranen in zijn ogen staan hij zij dat als hij dit deed... dat hij dan meer voor mij en mijn gezin kon doen. Ik nam hem in de arm en troostte hem... Toen liep zijn baas langs en hij gaf de brief aan hem, deze keek alleen een keer en liep toen verder met de brief...
Wij stapten weer in de lift en gingen weer terug naar beneden wand buiten stond zijn collega op ons te wachten.
We liepen verder... en toen werd ik wakker...
Het rare erbij is dat ik alles uit deze droom nog heel precies voor me zie, de hele details en hoe alles er uit zag.
En ik heb die hele tijd het gevoel gehad dat hij naast me lag met een arm om me heen... ik dacht het echt zeker te weten en het voelde heel fijn en veilig maar toen ik wakker werd lag hij niet naast me terwijl ik zijn aanwezigheid de hele nacht enorm sterk voelde.
Ik hoop dat jullie me misschien kunnen vertellen of en zo ja wat dit zou kunnen betekenen.
lieve groetjes, sterretje
Angels come's and go, but in your heart they stay forever.
Koen
Global Moderator
Hero Member
Re: ik droomde over hem...
«
Antwoord #1 Gepost op:
07 Oktober 2009, 20:56:36 »
Hoi Sterretje,
Door je verliefdheid en de emoties die met het afscheid gepaard gingen, ben je nu heel betrokken en gefocused op wat gebeurd is, en gefocused op die man. Je voelt een innige band, en de keuze die jij gemaakt hebt, laat hem maar één andere keuze, en dat is ontslag nemen, tenminste, als jullie mekaar meer willen zien.
Nu heb je een heel levendige droom gehad, en je onderbewustzijn heeft jou herinnerd aan die andere mogelijkheid, namelijk dat hij ontslag neemt, en dit werd vertaald in beelden tijdens deze wel heel levendige droom. Ik denk, wat jij gevoeld hebt, deze aanwezigheid, dat dit de (mentale) energie is van hem en jullie liefde, die je haast lijfelijk gevoeld hebt, in die zin dat je jou zo goed bij die aanwezigheid voelde. Zo goed, dat dit bij jou als werkelijk overkwam.
Sterretje, je bent heel gevoelig, in alle opzichten, en dat maakt jou in staat deze energieaan te voelen, en door middel van die droom kwam dit heel sterk tot uiting. Het is een uiting van tot wat liefde en verlangen in staat zijn. En voor jou betekent dat heel wat.
Liefs Koen.
Love and understanding - Koen
sterretje
Newbie
«
Antwoord #2 Gepost op:
11 Oktober 2009, 11:23:07 »
Hoi koen,
Ja klopt ik ben inderdaad heel erg overgevoelig.
Nu lag ik laatst weer in bed en dacht weer erg aan hem...
Het voelt vaak alsof hij bij me is, maar nu voelde ik zijn aanwezigheid ook weer heel sterk, zelfs zo sterk dat ik zijn armen helemaal om me heen voelde...
Ik wou me niet eens omdraaien ofzo omdat ik bang was dat het dan weer weg ging, en dat wou ik eigenlijk niet wand het voelde ontzettend goed.
Het is echt heel raar en apart, maar ik vind het wel een fijn gevoel als het weer voelt alsof hij bij me is, maar zo lijfelijk had ik dat nog niet eerder gevoeld, ik voelde helemaal die warmte tegen me aan en om me heen en ik voelde zijn armen om me heen liggen.
Hoe is dat eigenlijk mogelijk dat ik zijn aanwezigheid zo ontzettend sterk kan voelen wand dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt zo.
Liefs, mara
sterreplukker
Full Member
«
Antwoord #3 Gepost op:
11 Oktober 2009, 18:06:31 »
Hallo sterretje,
Tja als ik hier antwoord op ga geven zal die weer subjectief gekleurd zijn..omdat ik zelf op astraal vlak het contact met mijn ex ervaren heb.
maar toch zegt mijn eerste gevoel, dat het nog lang niet voorbij is tussen jullie twee.
Jullie hebben op een abrupte manier afscheid moeten nemen van elkaar, terwijl jullie dit niet wilde. logisch dat jullie elkaar snachts op astraal vlak elkaar opzoeken.
Als je uitreed(onbewust of bewust) dan ben je vrij en volg je je hart.
Het kan best zo zijn zoals Koen het beschrijft, dat je onbewust verlangt dat hij ontslag neemt, zodat hij bij je kan zijn, en dit vertaald in een droom.
maar het gevoel dat hij naast je ligt is echt, geloof me maar!! Zeer zeer herkenbaar voor mij!!
Ik denk, dat hij je ontzettend mist, en onbewust uittreed naar jou, omdat hij bij je wil zijn.
Omdat jij heel gevoelig bent, pik je de signalen heel snel op.
Hoe het ook gaat aflopen, ik zal voor je duimen.
liefs van Sterreplukker
sterretje
Newbie
«
Antwoord #4 Gepost op:
11 Oktober 2009, 19:12:46 »
Hoi sterreplukker,
Ik heb de tranen nu in me ogen staan nadat ik jouw reactie las...
Dankje voor de mooie woorden.
Ik vind het wel een fijn idee dat hij misschien op dat moment echt astraal bij me is, en dat hoop ik ook stiekem.
Ik probeerde ook al vaker om astraal bij hem te komen en ik weet het niet zeker maar ik heb nog zo heel vaag die beelden voor me...
Toen ik dat dus laatst probeerde had ik de ochtend daar op het idee dat ik bij hem lag, in een caravan.
Ik dacht dat ik naast hem lag, en keek hem toe hoe hij probeerde te slapen, wat niet lukte... Hij zat naar een foto van hem en mij op zijn telefoon te kijken volgens mij, maar ik herinner me het nog maar heel vaag.
Als ik vragen mag, hoe heb jij dit dan meegemaakt en beleeft, gevoelsmatig enzo, omdat je zij dat het zeer herkenbaar voor je is.
Je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt hoor.
liefs, sterretje
Koen
Global Moderator
Hero Member
«
Antwoord #5 Gepost op:
12 Oktober 2009, 18:48:22 »
Sterretje, Sterrenplukker,
Ik denk, dat hij je ontzettend mist, en onbewust uittreed naar jou, omdat hij bij je wil zijn.
Ik sluit dat eigenlijk ook niet uit, tijdens de slaap treden mensen onbewust uit. In die zin kan er mogelijk contact zijn, maar ik moet daarbij zeggen, realistisch zijnde, dat ik dat niet zeker weet, juist omdat het een onbewust gebeuren is, een proces waar ik zelf niet bij was. Maar dat het heel realistisch aanvoelt, als echt, daar twijfel ik natuurlijk niet aan. Dit is een subjectieve indruk die hier zo getrouw mogelijk weergegeven wordt. Ik probeer ook zo voorzichtig mogelijk mijn mening te geven.
Liefs Koen.
Love and understanding - Koen
sterretje
Newbie
«
Antwoord #6 Gepost op:
12 Oktober 2009, 19:21:53 »
Hey Koen,
Dankje dat je je mening eerlijk geeft;)
Liefs, Sterretje
sterreplukker
Full Member
«
Antwoord #7 Gepost op:
06 November 2009, 20:48:26 »
Lieve sterretje en koen,
ben jullie nog een reactie verschuldigt, het spijt me dat mijn reactie zoalng uitbleef.
Sterretje: het enige dat ik je wil meegeven is.. geloof in jezelf, in datgene wat jij ervaart! Omdat dit de waarheid is. andere mensen, theorieeen, gesprekken, verhalen enz.. kunnen je slechts op weg helpen, maar jij bent je eigen leraar en vormt jezelf, dat kan niemand voor je doen.
We hunkeren allemaal naar een vormvan begrip, herkenning voor onze ervaringen.
Toen mij dat allemaal overkwam met mijn ex, en bijna niemand mij begreep dat ik een thelepatische band op afstand had met iemand. ben ik begonnen met van mij af te schrijven. dit is waarschijnlijk mijn redding geweest, want anders was ik er misschien nu niet meer geweest!
klinkt misschien heel dramatisch en niet te begrijpen.
maar dit in combinatie met een slechte werkomgeving, en een moeder die kanker kreeg( ze is gelukkig weer genezen..) hebben er toe geleid dat ik een burn out kreeg. door te schrijven over dit alles leerde ik te filteren. en ik begrijp van mijn gids, dat datgene waar ik over schrijf, de mensen nu nog niet klaar voor zijn. terwijl er beslist tal van mensen zijn die dit meemaken.
Een beetje zoals Sten begonnen is met haar uittredingen. tal van sceptici bestrijden dit, terwijl jij en ik, sten, koen en alle andere van dit forum weten, dat het echt is.
Zo geld dit voor mij betreft onderwerpen zoals telepatie, en zielsverbinding.
het is bekend dat wij mensen nog maar het topje van de ijsberg weten, betreft onze hersenen. de rest ligt onder water, ons onderbewustzijn.
ik heb verschillende malen telepatie getest in de praktijk, en niet alleen met raul mijn karmische ex.
Maar ook met p, mijn excollega die ik in twee voorafgaande topics van mij beschreef, had ik een soort telepatie mee. Zij het in zwakkere mate, dan met raul.
Destijds toen ik met p werkte, heb ik dit weleens met gedachtenkracht uitgetest.
( nu moeten jullie wel begrijpen, dat ik dit in pure zuiverheid en eerlijkhedi gedaan heb)
ook laatst heb ik dit weer getest bij iemand die ik ontmoet heb, en die mij spiritueel vereikt. ik had voor hem de kaartjes gelegd, en hij had het daarna heel druk, ik had nog een boodschap voor hem, betreft iets zakelijks dat echt dringend was. maar ik durfde niet rechtstreeks naar hem toe te gaan. Dus riep ik hem in mijn hoofd met gedachtenkracht.
Plots uit het niets zat hij weer voor me, voor een praatje en kon ik hem toch nog waarschuwen voordatgene dat ik dringend vond.
Lieve koen,
je weet ik mag je graag, en ik respecteer je meningen en heb veel respect voor je.
maar een beetje gniffelen moest ik wel toen ik jouw reactie op sterretje las.
Zo zie je maar weer, dat je zaken daadwerkelijk zelf ervaren moet hebben wil je het inleveingsvermogen ten volste mogen ervaren.
ik begreep opeens bij het lezen van jouw reactie hoe sceptici ons bekijken.
Koen ik hoop dat je mijn geklad begrijpt, het is met liefde gegeven
en absoluut niet verkeerd bedoelt.
liefs sterreplukker
ps sterretje je zou eens onder mijn topics kunnen kijken: ik wil weer met je afspreken, en nog 1 keer zeuren over mijn ex. misschien kun je dan iets meer begrijpen, hoe het toen bij mij zat.
«
Laatste verandering: 06 November 2009, 20:53:54 door sterreplukker
»
sterretje
Newbie
«
Antwoord #8 Gepost op:
07 November 2009, 19:11:38 »
Heey Sterreplukker,
Heel erg bedankt voor je reactie.
En het geeft niks dat je later reageerde hoor... iedereen heeft het wel s drukker met wat anders tog
Je hebt gelijk iedereen is het best zijn eigen leraar..
Ik ga zeker even bij jouw topics kijken
Ik moet ook nog wel even zeggen dat er de laatste tijd steeds weer nieuwe bijzondere dingen gebeuren wat betreft C. .. (de jongen die ik had leren kennen)
liefs sterretje.
sterretje
Newbie
«
Antwoord #9 Gepost op:
14 Februari 2010, 21:46:35 »
Heey allemaal..
Ik wou even zeggen dat het er goed uit ziet tussen ons..( mij en mij vriend)
We hebben elkaar gister voor het eerst na 5 maanden weergezien.
Was echt een geweldig gevoel..
Hij komt ook Vaker in mijn dromen voor.. het voelt dan of ik daadwerkelijk bij hem ben, ik kan dit niet goed beschrijven maar er zijn ook meerdere details die ik gedroomd heb en die nu werkelijk terug komen.
Heel bijzondere band hebben we zeker.. toen ik hem leerde kennen konden we niet eens de zelfde taal maar we begrepen elkaar..
Wou dit even vertellen..
Liefs sterretje
Pagina's:
[
1
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------
Uittredingen
-----------------------------
=> Ervaringen met uittredingen