Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
07 Februari 2012, 14:27:54
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Uittredingen
| |-+  Dromen
| | |-+  maffia
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: maffia  (gelezen 901 keer)
jcvs
Newbie
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 28 Augustus 2009, 18:03:08 »

hallo
ik heb hier en daar al eens zitten lezen van mensen en hun dromen dat interseert me wel

maar overlaatst had ik ook een rare nachtmerrie maar ik vond het allemaal niet zo erg  Verbaasd Lachebek (ik was bij de maffia vooralle duidelijkheid)
 ik zat in een auto  met open dak. samen met 2 mannen en een kind van 6 jaar ik zat op de achter bank samen met dat kindje van 6 jaar en ik zorgde daar wat voor. toen die 2 mannen vooraan riepen naar mij . nu zal het gebeuren.  keek ik achter mij en zag een huis ontploffen
ik vond het verschrikkelijk want ik kende die mensen en ze hadden 2 kleine kindjes maar reageerde er niet op we reden naar knokke dat is dicht van waar ik woon. na een tijdje rijden kwamen we aan een gebouw waar het brande en deels was ingestort daar stonden een aantal mensen die dode mensen in een vrachtwagen gooide ik moest mee helpen en ik wist uit me zelf dat het een afrekening was maar ik deed mee en had er zelf geen probleem mee om te helpen en ik ging terug mee met de auto  er zat toen ook een meisje van mijn leeftijd in zo eindigde mijn droom

toen ik wakker werd von ik het verschrikkelijk dat ik daar niets van voelde geen emotie ofzo toen ik die dode mensen in de vrachtwagen gooide maar ...

een aantal dagen later droomde ik weer van die 2 mannen ik kwam binnen in een groot huis waar ik me redelijk thuis voelde er waren daar nog veel mensen aanwezig het was zelf een beetje kasteelachtig . ik droomde verder en zag dat er een meisje die dood was. het was verschrikkelijk om haar te zien liggen in de zetel waar nog andere mannen bezig waren met haar te verkrachten . ze was al dood maar toch werd ik zo boos op die mannen maar ik kon niets doen  ze werd naar een ander kamer gebracht later was ik aan het praten met mensen die daar zaten en hoorde ik gerommel in een kamer boven. ik ging gaan kijken en zag dat dode meisje kleren aan trekken en ze keek in me ogen vol wraak ze passeerde mij en ging naar beneden ...toen werd ik wakker. en geloof me ik ben er weken niet goed van geweest maar dan ben ik wel beginnen denken of dat allemaal niet in mijn vorig leven afspeelde want ik kijk nooit naar maffia films en zo. het interseert me zelf niets en toch droom ik er toch zo heftig van .op tv hoorde ik wel dat er een meisje was verkracht maar ik was al 2 keer bij de maffia in mijn droom dat wilt toch wel iets zeggen ,?
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Augustus 2009, 15:35:24 »

Hoi Jcvs,

Hartelijk welkom op ons forum. Je mag je zeker voorstellen in 'stel je voor' als je dat wenst. Je hebt verschrikkelijke dingen gedroomd, en je hebt ze gedeeld met ons. Je droomt wat je droomt, en dat was het dus. Het is wel speciaal dat je in verschillende dromen over die twee mannen droomt. Dat betekent dat dit ergens een thema vormt, misschien afkomstig van een vorig levend, of misschien, iets van de toekomst - liever niet, maar we zijn realistisch. Indien dit geen tijdgebonden droom is, dan moet je ze als symbolisch beschouwen (misdaad, dood en verkrachting), en leeft dat om een of andere reden in jouw onderbewustzijn. Op basis van hetgeen je ons vertelt is dat moeilijk uit te maken, maar aan de hand van toekomstige dromen kan hier wel klaarheid in komen. Het is wel belangrijk als je zegt dat je je niet interesseert in mafia-toestanden - ik verafschuw ze, de mogelijkheid dat het om een tijd-gerelateerde droom gaat is dus reƫel in mij ogen.
Ik wens je ook betere dromen toe- bedankt om dit te delen met ons, hou ons op de hoogte !  Knipoog

Liefs Koen.
jcvs
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Januari 2010, 18:08:09 »

hier ben ik weer

maar nu met iets zeer raars
het eerst stukje van men droom is uitgekomen het stukje
dat ik op de achterbank zat in een auto met opendak en dat er een huis achter mij ontploft

wel nu nie zo exstreem ik zat in een auto met men neef van jahoor 6 JAAR
en we zaten vanachter in de auto want men oma was mee en we waren opweg  naar de winkel
en toen we voor bij dat huis passeerde was het weg
het huis was gewoon plat gesmeten
en er kwam een heel nieuwbouw op
opzich niet zoraar maar het feit dat ik het heb gedroomt doet wel iets
toekomst dromen messchien ik weet het niet
hopelijk zal derest bij een droom blijven  Lachebek

grts jcvs
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Januari 2010, 15:20:20 »

Hoi J,

Raar, of is het niet raar. Je dromen zijn wat ze zijn : jouw ervaringen. Voorspellende dromen ? Ja, denk ik.
Het probleem met paranormale ervaringen is volgens mij dat het altijd om fragmentarische zaken gaat. Flarden, stukken van puzzels, zij het via dromen, of via flitsen of visioenen. Het bestaat. We hebben het allemaal in ons, het komt alleen meestal niet aan de oppervlakte.
PS waarom werken politiediensten samen met paranormale media ?

Liefs Koen.
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte