Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:22:58
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Algemeen
| |-+  Over het forum
| | |-+  De Regels van het Forum
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: De Regels van het Forum  (gelezen 2670 keer)
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 24 Mei 2008, 18:24:45 »

Geachte bezoeker.

Welkom op dit Uittredingen forum. Het doel is her- en erkenning vinden voor wat je meemaakt: uittredingen en verwante ervaringen. En wel op een leuke manier! Leuk & leerzaam, dat is het doel van dit forum.

Een forum is gebaat bij mensen die te allen tijde beschaafd blijven en de ander in zijn waarde laten. Gelukkig heb ik zelf in de afgelopen jaren heel wat meegemaakt op Forum gebied en weet ik wat er goed en minder goed kan gaan.

Er bestaat, wat voor de moderatoren altijd een moeilijke zaak is, een kwetsbaar evenwicht tussen vrijheid van meningsuiting en het overschrijden van de integriteit van de ander.

Maar laat ik voorop stellen dat de invalshoek wat betreft uittredingen hier positief is en dat er aan de ervaring an sich niet getwijfeld wordt: de ervaring bestaat.

Zelf ga ik er van uit dat de mens daadwerkelijk buiten zijn fysieke lichaam reist.

Het is niet de bedoeling dat skeptici hier eindeloos gaan knagen aan dit gegeven, dat doen ze maar op hun eigen skeptische bloggen en fora.

Als ik merk dat iemand dat hier dus gaat doen, zal ik vriendelijk verzoeken of men elders het geknaag wil voortzetten. Geeft men hier geen gehoor aan, dan zal het account geblokkeerd worden.

Mensen die anderen beledigen of uitschelden, worden zonder nadere discussie geblokkeerd.

Ook is het belangrijk dat je niet afdwaalt van het gegeven topic. Zo blijft de draad ook voor andere mensen interessant.

Deze regels worden mogelijk later nog wat aangescherpt.

Eerst maar eens kijken of en hoe het loopt!  Lachen

Hartelijke groeten en veel leerzaam plezier,

Sten
« Laatste verandering: 25 November 2008, 12:00:50 door Sten » Gelogd
carmelo
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mei 2008, 16:59:34 »

hallo Sten

Ik hoop dat deze forum goed zal gaan lopen en dat je veel positieve reakties zal krijgen.... Ik zelf ben niet zo een schrijver maar zal toch proberen steeds terug te komen en iets te schrijven omdat deze onderwerp me bijzonder interesseerd.
mvg uit rotjeknor

carmelo

ik was bang voor de mening van anderen, tot ik erachter kwam dat ze zo en zo al een menig over je hebben.

ik zeg maar zo ik zeg maar niets

oesh
Reny
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Mei 2008, 17:09:17 »

Hoi Sten,
Leuk een forum op je nieuwe website. Hopelijk durven er steeds meer mensen op te schrijven wat ze zoal ervaren op uittredingsgebied. Heb net het boek van Pim van Lommel gelezen: Eindeloos bewustzijn. Behalve dat in sommige hoofdstukken veel vakjargon gebruikt wordt, is het goed te lezen, ook als je geen medicus bent.

Mijn uittredingservaringen zijn op het moment wat beperkt, maar ik merk wel dat als het gebeurt, ik het steeds leuker ga vinden. Gewoon omdat je er meer in thuis raakt denk ik. Vorige week raakte ik van een droom in een lucide droom en daarna in een soort uittreding. Ik was in een ruimte met planten die stukjes metaal als bloemen hadden en ik zweefde erboven, telkens als ik boven zo'n plant vloog hoorde ik heel fijn getinkel, het klonk als hemelse harpen. Niet dat ik weet hoe die klinken, maar zo stel ik het me dan voor. Het duurde maar kort, maar ik werd er wel blij van Lachebek
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 31 Mei 2008, 17:50:05 »

Hoi Reny en Carmelo.

Bedankt voor de goede wensen omtrent het forum.

Reny, je mag ook moderator worden, als je dat leuk vindt?  Lachebek We weten wat we aan elkaar hebben en je weet er veel van.  Lachebek

Je kunt je ervaringen als je wilt wat uitgebreider neerpennen onder het kopje 'Uittredingen'. Is voor anderen ook heel fijn!

Liefs,

Sten
« Laatste verandering: 31 Mei 2008, 17:52:41 door Sten » Gelogd
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 01 Juni 2008, 20:37:31 »

Hallo Sten !

Van mijnentwege ook een goeie vaart voor dit forum ! Ik ben er zeker van dat dit een succes wordt, en wou hier alvast lid van worden, en kijk uit naar ervaringen en topics van bezoekers.
Verder een grote proficiat aan jou en Jeroen voor de geslaagde herwerking van 'doorhetraam'. Het blijft heel herkenbaar in die zin, dat een groot stuk traditie bewaard bleef wat vorm en inhoud betreft, en anderzijds een heel zinvolle vernieuwing.
Liefs, Koen

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 02 Juni 2008, 06:43:07 »

Hoi Koen.

Dank je, wat aardig van je!  Lachebek

Het zou leuk zijn je hier te (blijven) zien.

Hartelijke groeten, liefs,

Sten
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte