Geachte bezoeker.
Welkom op dit Uittredingen forum. Het doel is her- en erkenning vinden voor wat je meemaakt: uittredingen en verwante ervaringen. En wel op een leuke manier! Leuk & leerzaam, dat is het doel van dit forum.
Een forum is gebaat bij mensen die te allen tijde beschaafd blijven en de ander in zijn waarde laten. Gelukkig heb ik zelf in de afgelopen jaren heel wat meegemaakt op Forum gebied en weet ik wat er goed en minder goed kan gaan.
Er bestaat, wat voor de moderatoren altijd een moeilijke zaak is, een kwetsbaar evenwicht tussen vrijheid van meningsuiting en het overschrijden van de integriteit van de ander.
Maar laat ik voorop stellen dat de invalshoek wat betreft uittredingen hier positief is en dat er aan de ervaring an sich niet getwijfeld wordt: de ervaring bestaat.
Zelf ga ik er van uit dat de mens daadwerkelijk buiten zijn fysieke lichaam reist.
Het is niet de bedoeling dat skeptici hier eindeloos gaan knagen aan dit gegeven, dat doen ze maar op hun eigen skeptische bloggen en fora.
Als ik merk dat iemand dat hier dus gaat doen, zal ik vriendelijk verzoeken of men elders het geknaag wil voortzetten. Geeft men hier geen gehoor aan, dan zal het account geblokkeerd worden.
Mensen die anderen beledigen of uitschelden, worden zonder nadere discussie geblokkeerd.
Ook is het belangrijk dat je niet afdwaalt van het gegeven topic. Zo blijft de draad ook voor andere mensen interessant.
Deze regels worden mogelijk later nog wat aangescherpt.
Eerst maar eens kijken of en hoe het loopt!

Hartelijke groeten en veel leerzaam plezier,
Sten