Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 05:20:38
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Door het Raam Forum
|-+  Boeken van Sten Oomen / Door het raam Soul Travel
| |-+  Door de hemel
| | |-+  DOOR DE HEMEL Nieuwsbrief!
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: DOOR DE HEMEL Nieuwsbrief!  (gelezen 5399 keer)
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Gepost op: 20 Februari 2009, 13:17:06 »

DOOR DE HEMEL - Iedereen heeft vleugels
Klik op de afbeelding voor een vergroting!

Geachte geïnteresseerde.

Zoals u wellicht al op een van mijn websites hebt gelezen, ben ik van plan dit jaar met een kinderboek te komen: DOOR DE HEMEL - Iedereen heeft vleugels

Zie hiertoe de volgende links:
Update DOOR DE HEMEL
Update DOOR DE HEMEL

De stand van zaken is: afbeeldingen en tekst zijn af. De omslag heb ik zojuist druktechnisch ontworpen. Nu volgt nog het druktechnisch gereed maken van de inhoud.
Deze keer doe ik echt alles zelf: de teksten, de afbeeldingen (door mij gekozen en gefotoshopte foto's en een paar tekeningen van mijn hand), ook de lay-out van het boek: het dtp proces en natuurlijk het uitgeven. Dit is om 'economische' redenen. Het bespaart mij geld en nu blijkt ook dat ik het ook best zelf kán. Lachebek
Of u het op dit punt met me eens bent, kunt u zelf beoordelen. Bovenaan vindt u een screenshot van de gehele omslag (gemaakt door mij in Indesign, voor de kenners onder u).

De gegevens

Titel: DOOR DE HEMEL - Iedereen heeft vleugels
Kinderboek (maar geschikt voor alle leeftijden) ca. 6 jaar en ouder, al dan niet met kijk- en leesbegeleiding van een ouder persoon
Uitgeverij Door het raam Soul Travel
ISBN 978-90-813151-3-5
Auteur, vormgeefster/illustratrice: Sten Oomen
21,5 bij 21,5 centimeter
Harde kaft, full colour, 200 grams dik papier, 32 bladzijden
Prijs: [euro] 20,- (22,50 inclusief verzendkosten)

Inhoud: in dit boek wordt met vooral beeld en ondersteunend tekst aan kinderen (en aan iedereen die houdt van een schitterend kijkboek) uitgelegd wat uittredingen en bijna-doodervaringen zijn en waarom mensen 's nachts en/of overdag in een heel licht lichaam door de hemel reizen. Elke bladzijde bevat een paginavullende afbeelding met een rondeel: dat is een soort gedicht van 8 regels.

Waarom een kinderboek door Sten?: Er zijn bijna geen kinder/jeugboeken over uittredingen en bijna-doodervaringen voor kinderen, terwijl zij ze net zo goed meemaken! Als uitleghulp en geruststelling!

Ik besef wel dat een deel van de  bekende kinderboeken goedkoper is, maar dat komt omdat ze worden gedrukt door grote, kapitaalkrachtige uitgevers die hoge aantallen drukken, en daardoor veel eerder uit de kosten zijn. Ik hoop op uw begrip.

Waarmee ik meteen op een belangrijk punt kom. Ik denk over een maand het boek wel geheel af te hebben, gereed voor de drukker.
Echter heb ik de financiering nog niet rond! Ik heb berekend dat ik tenminste 200 boeken moet verkopen om aan de drukkosten te komen. Wegens andere zaken die ook spelen (zoals mijn wensen richting Seattle, zie daartoe ook weer  deze link) ben ik niet in staat op dit moment deze kosten te dragen.

Mijn vraag aan u: bent u bereid een aantal maanden (met een maximum van 6 maanden) het boek vooruit te betalen, als u het wilt aanschaffen natuurlijk?
Ik zal dan een teller op de site zetten zodat u precies kunt zien, hoe ver ik met de stand ben. Ik geef u dan de garantie dat het boek vanaf het moment dat ik het als reservering aanbiedt op mijn website binnen een maximale termijn van 6 maanden zal verschijnen.

Wat als dit niet lukt?: Als dit niet lukt, stort ik uw complete bedrag terug. Of als u wilt, krijgt u DOOR DE POORT en DE DOOD EN ZIJN LEERLING (gezamenlijke waarde: [euro] 30,- inclusief verzendkosten) als vervanging thuisgestuurd. U heeft dan dus [euro] 22,50 betaald en ontvangt als extraatje voor uw vertrouwen in mij een order met de waarde van [euro] 30,- terug. U kunt na betaling  vanaf drie maanden na de reserveringsmogelijkheid op de site van deze aanbieding (DOOR DE POORT en DE DOOD EN ZIJN LEERLING als vervanging) gebruik maken. (niet meteen omdat het anders gewoon als een bestellen van DOOR DE POORT en DE DOOD EN ZIJN LEERLING zou kunnen gelden).

En als u het kinderboek heel graag SNEL wilt hebben! Lachebek , helpt u mij en uzelf als u anderen aanmoedigt het ook nu al te betalen. Hoe sneller de teller op 200 staat, hoe sneller het boek naar de drukker kan.

U krijgt na betaling een garantie-e-mail met de waarde van het kinderboek DOOR DE HEMEL, uw complete geld terug of DOOR DE POORT en DE DOOD EN ZIJN LEERLING drie maanden na start van de aanbieding.

Heeft u interesse? Mocht ik denken dat dit een werkbaar plan is, dan zal ik Jeroen, mijn man, vragen de noodzakelijke voorzieningen op de website in te richten, zodat u binnenkort reserverings- en betalingsmogelijkheden heeft.

Anders zal ik andere wegen moeten vinden om dit druktechnisch dure boek te financieren (duur wegens dik papier en harde kaft en natuurlijk full colour).

Ik hoor het graag, u kunt altijd reageren,

hartelijke groeten,

Sten Oomen
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2009, 19:23:17 »

Count me in !
 Knipoog
Echt een mooie omslag. Ik hoop het ook te kunnen doornemen met mijn eventuele kleinkinderen.

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Februari 2009, 19:59:14 »

Grijns Das een leuke, Koen.  Lachen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Maart 2009, 08:49:05 »

DOOR DE HEMEL is helemaal af en kan zo naar de drukker! Echter weet ik nog niet of ik het inderdaad zelf ga drukken (en of ik daartoe het benodigde budget samen kan krijgen) of dat toch een andere partij het gaat uitgeven. Een lieve vriendin (geen familie) heeft me namelijk getipt bij een grote kinderboekenuitgeverij, dus misschien wacht ik of zij belangstelling hebben.
Koen
Global Moderator
Hero Member

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 10 Maart 2009, 19:42:15 »

Succes !!!
« Laatste verandering: 10 Maart 2009, 21:31:28 door Sten » Gelogd

Love and understanding - Koen
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Maart 2009, 13:05:29 »

De omslagtekst is tekstmatig iets toegespitst (zie de omslag hierboven), die ene kinderboekerij durfde het echter niet aan. Mijn eigen trouwe uitgeverijtje DOOR HET RAAM SOUL TRAVEL kan het natuurlijk altijd nog doen.
Dus even zien wanneer dit kindje geboren mag worden!  Lachebek
« Laatste verandering: 19 Maart 2009, 13:24:53 door Sten » Gelogd
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Mei 2009, 21:00:39 »

Het is helaas nog steeds niet duidelijk wanneer ik dit boek kan laten drukken. Klaar is het al maanden.
Geduld dus!
marie
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 20 Augustus 2009, 23:54:38 »

weet je al meer? is je boek al bij de drukkerij?
anke1967
Newbie
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2012, 17:34:02 »

wat een mooi initiatief .

ik ga hem zeker kopen voor mijn zoontje.
Constantia
Administrator
Sr. Member

Constantia (Sten) Oomen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #9 Gepost op: 19 April 2012, 00:48:48 »

Hoi Anke,

Door de Hemel is te krijgen voor de iPad en iPhone. Ik had niet het kapitaal het zelf als hardkarton kleurenboek uit te geven, en er heeft zich nog geen andere uitgever aangeboden.
Maar het e-boek is er dus wel, je ziet de link boven de website staan.

Dank voor je positieve woorden. Lachebek

Groetjes,

Constantia (Sten)
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte