Hoi Koen.
Schitterend, dank je wel!

Ik ben bekend met het probleem op Bol.com. Rob G. die het boek van Alfred ook gelezen heeft, en een recensie wilde plaatsen op Bol, mailde Bol en mij hier ook al over. Hij had wel 30 keer geprobeerd het te plaatsen. Uiteindelijk is hem dat niet gelukt en hebben wij het voor hem gedaan. Er leek een bug te zijn op het woord 'autobiografisch'. Rob G. had net als jij dat woord gebruikt!

Dat woord moest worden weggelaten, anders wilde hij het niet plaatsen. Al te vreemd, maar daar leek alles op te wijzen.
Vreemd genoeg konden Jeroen en ik dus wel recensies plaatsen, dit deden we alleen om het te testen, omdat Rob G. zei dat het niet kon. We hebben heel wat moeite moeten doen om uit te zoeken waar de recensie niet op doorkwam. Bol kon geen probleem ontdekken en liet het erbij. Maar nu ik jou gehoord heb, besef ik dat er wel degelijk een bug zit op de recensiemogelijkheid bij Bol.
Wil je het eens proberen zonder het woord 'autobiografisch'? Dit woord kun je vervangen door wat vergelijkbaars.
Als je wilt, kan ik ook proberen jouw recensie te plaatsen op Bol. Ik vrees geen snelle medewerking van Bol, Rob had al meerdere malen erover gemaild, Bol schreef:
Geachte heer/mevrouw,
In opvolging van onze e-mail van 2 december 2008 kunnen wij u het volgende laten weten.
U heeft in uw e-mail aangegeven dat u problemen heeft met plaatsen van een recentie op onze website. Wij hebben uw vraag hierna doorgegeven aan onze technische dienst.
Het is onze technische dienst niet gelukt uw probleem te reproduceren. Aangezien u geen foutmeldingen krijgt kunnen wij u helaas niet vertellen waar dit probleem aan mag liggen. Wij kunnen u helaas niet meer verder van dienst zijn.
Onze excuses voor het ervaren ongemak.
Met vriendelijke groet,
Pepijn Poolman
bol.com Klantenservice
www.bol.com